Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

SUMI / kleine kereltje van Shiye 18 juli 2013 15:30 #14253

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13302

poezenvrouwtje schreef :

Mag ik mij even voorstellen...
tinypaw SUMI is mijn naam,
tenminste dat is het het vrouwtje tegen mijn mama heeft gezegd en ze heeft ook nog vertelt waarom ik zo heet. Willen jullie het weten?

Ik heet SUMI omdat ik zo'n lekkere bolle ben!
Aan mijn moeders tepel hangen doe ik het liefst de hele dag en slapen is ook een favoriete bezigheid van mij. Ik ben van alle gemakken voorzien en heb allerlei moois gekregen. Aan aandacht ontbreekt het mij helemaal niet en dat vind ik prima, vooral de cadeautjes vind ik leuk, mooie gekleurde dingen en ik heb ook al een heel eigen mini krabpaaltje gekregen met daarnaast een soort kaaspunt of zo met een gat erin en allemaal felgekleurde wiebel-dingetjes erop, die ook nog geluid maken. Zo jammer dat ik er nu nog te klein voor ben maar mijn tijd komt nog wel!

Vrouwtje had aan mama gezegd dat ze ook iets heeft gemaakt voor mij om in te spelen..een soort minihuisje waar ik in en op kan zitten.
Ik ben zo verwend en de overburen komen regelmatig even met hun hoofd bij de kraambox kijken en zeggen dan allerlei lieve woordjes tegen mij..ik word dus flink verwend en geniet er lekker van. Maar het is ook wel vermoeiend en als ze te dicht bij komen dan is mijn moeder er meteen om mij te beschermen.

Enige dat ik niet zo leuk vind en dan ook een flinke keel op zet is als het vrouwtje mij oppakt en op dat koude ronde ding legt..het is maar heel even hoor..maar toch, het is koud aan mijn buik en glad..ik lig dan te maaien zoals ik ook doe als ik drink, maar op dit gladde ding heb ik geen grip. Vrouwtje zegt dan allerlei cijfers en is dan blij als ze die opschrijft. Ze zegt dat ik steeds zwaarder aan het worden ben en mijn buik nog meer aan het groeien is. Dat is waarom ik ook SUMI heet...ik maai met mijn armen als een worstelaar zegt het vrouwtje en ze vind mijn dikke buik zo grappig. Nou ik vind het allemaal best hoor!

Ah daar komt mijn moeder weer aan, gelukkig "dinnertime" ik mag weer drinken.

Hearts: Hearts: Hearts:
Ik heb hier een nieuw begin gemaakt voor katertje SUMI , het kleine kereltje van SHIYE waar ze zo ontzettend gelukkig mee is!
tinypaw tinypaw

Poezenvrouwtje zegt:
Hij heeft deze naam SUMI van mij gekregen omdat hij net zo'n SUMI worstelaartje is, mooi (gelukkig) klein vol gegeten dik buikje en als hij drinkt maait hij alles om zich heen weg, het is net zo'n worstelaar.
Let wel, dit is zeker niet oneerbiedig genoemd maar hij is met deze naam erbij een ECHTE VECHTER geworden voor het leven op deze wereld waarvan ik hoop dat zijn kleine schattige poezenvoetjes tinypaw nog heel lang op mogen rondwandelen.

Je bent méér dan :welkom lieve SUMI Hearts:
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dina
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

SUMI / kleine kereltje van Shiye/ kraamcadeautjes voor Sumi 18 juli 2013 15:54 #14254

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Ik groei goed want ik moest deze ochtend weer op dat koude ronde ding en vrouwtje zei dat ik goed had gedronken en mama Shiye goed voor mij gezorgd had. Mijn bolle buikje zou ervoor gezorgd hebben dat ik nu al 163 gram weeg.

Maar er is ook iets leuks te vertellen want zie hier ik heb allemaal fans en die hebben mij dit gegeven.
Mooi hé, ik mocht er heel even op liggen maar ik ben nu nog te klein dus bewaart het vrouwtje hem voor als ik kan lopen en spelen.
Eerst werd hij onderworpen aan de keurende blik van mijn moeder Shiye.

na een korte inspectie mocht ik er dan heel even op liggen, lekker zacht want het is een relaxpad die erop ligt met GEL erin of zo. In ieder geval paste het zich lekker zacht aan mijn kleine lichaampje aan!
Heerlijk om op te liggen.
Hier zie je dat ik hem kort mag uitproberen.

Maar ik heb nog veel meer gekregen, echte minikrabpalen voor kittens. Nu lijken ze voor mij ondanks de geringe hoogte nog heel groot maar als ik kan lopen en spelen dan zijn ze veiliger voor mij dan de grote poezenklimpaal die naast mijn kraambox staat. Die is echt heel hoog. Deze zijn klein en ook heel leuk van kleur..en, ze hebben heel veel wiebelende speeltjes die heen en weer bewegen en dan ook nog geluidjes maken.
Allemaal voor mij ! Maar mama vertelde wel dat die dikke kater al op mijn kraamcadeautjes had gezeten!
Schijnbaar is die kater even weer kitten aan het worden want dat doe je toch niet als volwassen vent op dat kinderspeelgoed gaan zitten.
De miniklimpaal voor kittens heb ik voor een prikkie gekocht via Marktplaats en is wel heel erg leuk omdat deze zo inimini's zijn en jawel zelfs de andere poezels moest ik met het foto's maken steeds even aan de kant zetten om ze vast te leggen op de plaat.
Grappig te merken dat dan hun speelgedrag weer geprikkeld wordt. handje_mond
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Re: SUMI / kleine kereltje van Shiye/ kraamcadeautjes voor Sumi 18 juli 2013 18:43 #14256

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
dat ziet er heel leuk uit.zo te zien komt Sumietje niks te kort.trouwens een hele mooie naam.
Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Re: SUMI / kleine kereltje van Shiye/ kraamcadeautjes voor Sumi 18 juli 2013 19:48 #14257

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Welkom Sumi, klein bol ventje :heartbeat:

redancesm Waauw, dat poezekind is met zijn harige billetjes in de boter gevallen ?lol . Zoveel speeltjes :oeps:
Groetjes van Marleen en een van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

SUMI / kleine kereltje van Shiye/ kraamcadeautjes voor Sumi 18 juli 2013 20:16 #14258

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

desorayo schreef : dat ziet er heel leuk uit.zo te zien komt sumietje niks te kort.trouwens een hele mooie naam.

Dank je Chris voor het compliment ik probeer altijd een naam te vinden die bij het dier past en in dit geval vond ik SUMI wel heel toepasselijk. Tot nu toe ook hier in de omgeving heel positieve reacties op zijn naam. handje_mond

En nee hij komt echt niks tekort ook aan aandacht ontbreekt het hem totaal niet, hij is alleen maar heel populair geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Re: SUMI / kleine kereltje van Shiye/ kraamcadeautjes voor Sumi 18 juli 2013 20:23 #14259

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Welkom Sumi, klein bol ventje :heartbeat:

Waauw, dat poezekind is met zijn harige billetjes in de boter gevallen. Zoveel speeltjes

ja leuk hé Marleen, dit is een leuke bijkomstigheid van dit alles..hi.hi en SUMI plukt er de vruchten van.
Vooral de catit is erg leuk. Je kunt de ballenbaan eronder plaatsen zodat hij met zijn pootjes vanaf het gelmatje kan spelen door de openingen..ja..daar is over nagedacht. Ik wist niet eens dat deze versie bestond, hij staat ook niet in de boekjes die normaal bij de catitbaan zitten. Zal wel een nieuw item zijn dan.
In dat bovenste gedeelte dat uitsteekt met dat felgroene knopje erop daar kan hij in bijten en langs strijken en er zat ook een zakje kattenkruid met mint en of anijs bij of zo dat kan je daarin doen...ik zal eens foto's maken want de anderen volwassen poezels vinden hem ook helemaal geweldig. _happyrollin
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena