Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

Re: SUMI / kleine kereltje van Shiye/ kraamcadeautjes voor Sumi 19 juli 2013 22:56 #14277

• Dina
  • Dina's Profielfoto
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Keep on Dreaming
  • Ontvangen bedankjes 675
opinion Verwende Sumi, hij ziet er goed uit thumbsup
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

SUMI geniet/ kleine kereltje van Shiye/ kraamcadeautjes voor Sumi 19 juli 2013 23:05 #14280

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13211

Dina schreef : opinion Verwende Sumi, hij ziet er goed uit thumbsup

dank je Dina , het is me heel wat waard als jij dat zegt.
Als het aan mij ligt gaat het hem aan niks ontbreken.
Hij is de favoriet hier in de buurt, ze vragen steeds hoe het met hem is en hij heeft veel bekijks vanaf het moment dat hij het daglicht zag.
Het is zo'n lekkere bolle Gijs aan het worden en dat doet me goed want dan weet ik zeker dat hij goed eet.
Op zijn buik kriebelen vind hij een genot en dan gaat hij op zijn rug liggen en steekt zijn pootjes in de lucht. Kort daarna gaat dat kleine bekkie open en dan gaat hij heel uitgebreid liggen gapen, niet 1x niet 2x maar soms wel 3 keer met tussenpozen achter elkaar.
Hij is zoooooo leuk die kleine SUMI. _happyrollin
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

vervolg/ SUMI is zoek/ kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 11:05 #14284

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje:
Het is me toch wat, die Shiye met haar eigen WILLETJE, welnu omdat het mevrouw allemaal toch niet naar de zin was heb ik puur op mijn gevoel de kraambox verreden (zitten wieltjes onder) naar de voorkamer vlak onder het raam. Dit lijkt...met de klemtoon op "lijkt" voor nu de juiste oplossing te zijn en haar goedkeuring weg te dragen. Ze ligt nu heerlijk op de brede vensterbank en kan zo haar SUMI in de gaten houden en mocht er iets zijn dan is ze met 1 sprong in de kraambox.
:grin:
Ze ligt comfortabel naar buiten te kijken want daar is genoeg te zien met de vogeltjes in voortuin en alle buurtkatten die daar op straat rondstruinen. Ik weet het is maar 1 kitten en dat is makkelijk buiten de kittebox te houden dan dat je een heel nestje hebt maar toch..als kleine SUMI zometeen gaat lopen dan kan hij hier in de woning alle kanten op en stel je voor dat er iemand hem niet opmerkt..ik wil er niet eens aan denken.

Nee ..we houden het mooi zoals het is, veilig in de kraambox en ruimte genoeg voor de eerste poezenstapjes. De miniklimpaaltjes zijn al ontsmet en passen hier met gemak in voor als hij wil spelen. Ze zijn zo ini-mini van grootte want poes Knoetje steekt er met gemak een heel eind bovenuit en die is niet zo groot van stuk!
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 11:22 #14286

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Weegmoment

189 gram

Goede morgen allemaal...en ja hoor, het was weer zover moest ik weer met mijn lekker warme, dikke volgegeten buikje op dat koude ding. Er stonden deze ochtend alweer hogere getalletjes te lezen, goed hé.

Ik blijf het niks vinden dat koude ding waar ik op moet liggen en dat laat ik flink merken ook ..ik schreeuw gewoon moord en brand want ik heb inmiddels doorgekregen dat vrouwtje mij er meteen vanaf haalt ook omdat mijn moeder dan op hoge poten :angry: aan komt rennen. Want die laat echt niet toe dat je mij zo behandeld hoor!

Vrouwtje was helemaal in d'r nopjes met mij, ze zei dat ik het goed had gedaan en vooral zo door moest gaan met drinken bij mijn mama Shiye.

pootje tinypaw van SUMI

Bijlagen:
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 11:26 #14287

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten
  • Ontvangen bedankjes 504
Sumi ziet er super goed uit, wat een heerlijk ventje!!! :verliefd:

Ga vooral zo door met groeien kleine Sumi en dat je maar groot en sterk mag worden en net zoveel
streken als je moeder straks mag uithalen ?lol

liefdeshartj liefdeshartj liefdeshartj
Funny en mijn 2 katers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 11:36 #14289

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1045
dat is al een heel mooi gewicht.en zo te lezen groeit hij als kool. thumbsup
Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena