Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 14:53 #14293

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13302

Funny schreef : Sumi ziet er super goed uit, wat een heerlijk ventje!!!

Ga vooral zo door met groeien kleine Sumi en dat je maar groot en sterk mag worden en net zoveel
streken als je moeder straks mag uithalen

Zeg, wil je dat niet teveel aansporen... ?lol je brengt hem nog op een idee. Jij wil natuurlijk straks gaan zitten genieten van al die streken die hier weer uitgehaald gaan worden. Even ondeugende poezenverhalen van een ander lezen ..ja..ja, ik snap 't helemaal :lachen:

Wat zijn die schavuiten van jou trouwens rustig ..is je vriend nog doelwit geweest of hebben jullie vakantie handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Funny
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 15:01 #14295

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten
  • Ontvangen bedankjes 504
Ja ik zie het inderdaad al helemaal voor me met Sumi!!!! ?lol

Zit me nu al te verheugen op jou verhalen, en dan moet je hem wel zelf houden natuurlijk!!!! swing

Hij is wel een snoepie hoor!!! Ik zal eens kijken of ik hem vanuit hier een beetje kan aanmoedigen om straks
leuke gekke streken uit te halen _Whoopie:

Nee, hier is het rustig, wij zijn niet op vakantie, nooit trouwens, en de katten liggen in coma buiten!!
Alles blifjt heerlijk netjes, niet wordt gestolen en verstopt!!!
Maar dit is denk ik stilte voor de storm! Volgende week zaterdag komen de drie nieuwelingen en dat wordt feest :party1:
Funny en mijn 2 katers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 15:10 #14297

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13302

Funny schreef : Ja ik zie het inderdaad al helemaal voor me met Sumi!!!!
Zit me nu al te verheugen op jou verhalen, en dan moet je hem wel zelf houden natuurlijk!!!!

Hij is wel een snoepie hoor!!! Ik zal eens kijken of ik hem vanuit hier een beetje kan aanmoedigen om straks
leuke gekke streken uit te halen

Nee, hier is het rustig, wij zijn niet op vakantie, nooit trouwens, en de katten liggen in coma buiten!!
Maar dit is denk ik stilte voor de storm! Volgende week zaterdag komen de drie nieuwelingen en dat wordt feest

Oh..fantastisch, ik zit me nu al te verkneukelen, foto's maken hoor! Niet vergeten..we willen niets missen van dit avontuur en de kennismakingstaferelen. Heerlijk dat wordt lachen geblazen. Hoeveel heb je er dan?
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 15:19 #14298

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten

poezenvrouwtje schreef :

Funny schreef : Ja ik zie het inderdaad al helemaal voor me met Sumi!!!!
Zit me nu al te verheugen op jou verhalen, en dan moet je hem wel zelf houden natuurlijk!!!!

leuke gekke streken uit te halen

Maar dit is denk ik stilte voor de storm! Volgende week zaterdag komen de drie nieuwelingen en dat wordt feest

Oh..fantastisch, ik zit me nu al te verkneukelen, foto's maken hoor! Niet vergeten..we willen niets missen van dit avontuur en de kennismakingstaferelen. Heerlijk dat wordt lachen geblazen. Hoeveel heb je er dan?

Ohhhh, lach maar hoor, verdrietig

Nee, ik maak echt wel foto's maar ja, als het te erg wordt zet ik het er lekker niet op!!! neennee

Komt wel goed hoor, maar ik verheug me er enorm op!!!! En ik heb er dan 18!!! Och wat een feest!!!!! :woohoo:
Funny en mijn 2 katers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 20 juli 2013 22:36 #14302

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
:lachen: in de coma, nee, die liggen gewoon te wachten tot ze met z'n 18en zijn én tot het 18° is, waardoor ze eens lekker het huis op stelten kunnen gaan zetten om het weer zo warm te krijgen als nu...
Groetjes van Marleen en een van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 21 juli 2013 00:25 #14303

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten

Marleen schreef : :lachen: in de coma, nee, die liggen gewoon te wachten tot ze met z'n 18en zijn én tot het 18° is, waardoor ze eens lekker het huis op stelten kunnen gaan zetten om het weer zo warm te krijgen als nu...

Zeg, wil jij eens ophouden met die apen van mij aan te sporen tot gekke dingen te doen als het is afgekoeld!!! :grin:

Ik ben zo blij dat alles eens rustig is en ook alles op zijn plek blijft staan in huis _Whoopie:

Gelukkig kunnen ze niet lezen wat jij nu schrijft anders deden ze het ook nog denk ik scratch
Funny en mijn 2 katers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena