Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

3e vervolg/ berisping ./ Sumi leert de Litter Robot te gebruiken 07 jan 2014 21:20 #15342

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13447
Shiye was het er duidelijk niet mee eens dat Sumi te lang deed over zijn toiletbezoek en er een vermakelijk en langdurig speelfestijn van maakte. Dit werd hem duidelijk niet in dank afgenomen en strikt als ze is heeft ze hem even flink aangepakt dat ze dit soort initiatieven niet worden getolereerd, er moet geluisterd worden dat is wel duidelijk aan de volgende fotoserie te zien.

Zal ik wel of zal ik nog even wachten... handje_mond
oh..toch maar wel, mamma staat al te wachten.. scratch

Ja ..schiet maar eens op, het is welletjes geweest nu! _Wit heet bo
Mij zo lang te laten wachten, kom er maar uit...

O wee, die is niet blij.. :woohoo: nu zwaait er wat...

dit kan echt niet hé Sumi, luisteren als ik iets zeg...

:woohoo: _Wit heet bo :woohoo:

Sumi: stop, mamma ik snap 't... ,
ik zal beter luisteren de volgende keer,
niet doen nou...ik zal gehoorzamer zijn...
neennee

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Re: 3e vervolg/ berisping ./ Sumi leert de Litter Robot te gebruiken 09 jan 2014 08:53 #15344

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Ja, Sumi, op jouw leeftijd heeft mama het nog voor het zeggen :)
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

kitten Sumi krijgt straf/ 3e vervolg/ berisping 09 jan 2014 10:52 #15346

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Ja, Sumi, op jouw leeftijd heeft mama het nog voor het zeggen :)

:unsure: Mama heeft hem anders flink onder handen genomen :ohmy: kan ik je vertellen, maar of dit indruk maakt op 't kleine ventje ... tongetje ik betwijfel 't ten zeerste.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

kitten Sumi vrolijke noot in poezenvrouwtje huis 09 jan 2014 11:33 #15352

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Spelen is één van de meest favoriete bezigheden van kitten Sumi. Als een dolle gaat hij erop los!
Uiteraard heeft hij heel veel speelgoed gekregen vooral toen hij als enige kitten overbleef. Het ontbreekt hem dan ook aan niets. Zie hem hier in zijn speelhoek met de witte wiebelveer en de catitbaan.

inwolken
Hij rolt over de grond van plezier en ligt in elke houding om het pluizenbolletje op de veer de baas te blijven.

Maar ..ook de Catitbaan is regelmatig doelwit en het balletje dat in de avond licht geeft rolt heel wat rondjes en krijgt het regelmatig flink te verduren. Zoals ook bij poesje Shiye toen ze hier net was mogen de andere poezels er niet mee spelen als Sumi aan zet is! :unsure: Deze karaktertrek heeft hij echt van zijn moeder overgenomen..Helaas voor de ander poezels!
Zo zie je maar er is ook onder de dieren duidelijk een verschil van karakter en ook hier is er een stukje EGO in het spel. handje_mond

Discussie gesloten.

kitten SUMI leert van mamma Shiye / kereltje van Shiye 23 jan 2014 11:07 #15429

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Sumi: Mamma Shiye geeft mij altijd het goede voorbeeld..zo ook hier (ja vrouwtje maak er maar weer foto's , toe maar zet ons maar voor schut)
Mijn moeder heeft iets gejat van 't vrouwtje, dat komt er nu van als je het onbeheerd achterlaat op 't aanrecht, moet je ook niet doen met ons in de buurt want wij zijn net vuilnisbakjes..wij eten alles mijn moeder en ikke (Sumi dus), zelfs roggebrood met roomboter en kaas.
neennee
Shiye eet de kaas letterlijk en figuurlijk van Poezenvrouwtjes sneetje roggebrood en geeft zo het (goede) voorbeeld aan haar zoon Sumi

Kijk en hier ben ik dan in actie, ik doe alles na wat mijn moeder voor doet, zij is immers mijn leermeester, van haar leer ik hoe ik mijn kostje bij elkaar moet scharrelen _vingertjeso

Sumi in actie om zich tegoed te doen aan het lekkers dat hij heeft vergaard,
likt de roomboter van 't roggebrood

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

overal pompoentjes /kitten SUMI / kereltje van Shiye 24 jan 2014 23:29 #15442

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Wat een plezier, heel de schaal op de tafel is half leeg gejat door Sumi. Via de stoelen klimt hij op de tafel en pakt de oranje pompoentjes die daar voor de sier liggen uit de volle schaal. Inmiddels zit ik in een met pompoentjes bezaaide vloer en zodra hij er genoeg van heeft herhaalt hij dit tafereel. Sommigen verdwijnen onder de kasten en meubilair over anderen breek je zowat je nek.
Met een hoop lol rent hij onder luid gemiauw achter de rollende bolletjes aan die hij waarschijnlijk ziet als poezenballetjes. Hij zal gedacht hebben "dat is leuk, vrouwtje heeft een hele schaal met allemaal oranje balletjes voor ons op tafel staan" Laat ik daar eens gebruik van maken. Hij apporteert ze ook en loopt dan triomfantelijk met hoog opgetilde poten door de kamer. Trots als een pauw laat hij aan de andere poezels zien dat het hem steeds weer lukt een nieuwe te bemachtigen en ik maar rapen en ruimen, terug de schaal in die zodra ik me heb omgedraaid weer geplunderd word. Het is me d'r eentje hoor die Sumi.
Wat een energie en dit alles onder het toeziend oog van moeder Shiye die op tafel alles op de voet volgt wat haar kleintje allemaal uitspookt.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena