Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

velletje knijpen..uh, bijten / kitten sumi 08 feb 2014 11:22 #15537

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13207
Het is me toch wat, gisteravond tijdens de borstelbeurt lag kitten Sumi languit op zijn rug te genieten van een uitgebreide borstelbeurt. Na enige tijd pakte hij met zijn kleien scherpe voor-tandjes mijn velletje heel dun beet bij 't knikpunt van mijn pols naar muis van de hand. Met een stevige beet had hij mijn velletje beet en bleef er zo mee zitten.
Ik sprak hem toe en schoot in de lach omdat ik dit herkende, dit deden wij vroeger ook en noemden het "velletje knijpen" handje_mond

Zo grappig dat dieren dit dus ook doen, hij beet niet heel hard zodat het door en door was maar toch wel heel stevig!
De doerak!
Hij had er duidelijk plezier in en liet ook meteen los bij mijn schaterlach :verliefd:
Prachtig is zijn vacht en hoe lief is hij tijdens een afsluitende knuffel voordat hij van mijn schoot af sprong op zoek naar een fijne slaapplaats voor de nacht.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

in beeld... / Sumi 't kleine kereltje van Shiye 14 feb 2014 09:00 #15572

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Valentijnsdag

Sumi: Zet je mij nu alweer op de foto? Ik kan niet eens rustig eten en het is nog wel zo lekker, smek..smak..

Als je mij dan zo graag wil fotograferen dan zal ik eens goed in beeld komen..is 't zo close genoeg of zal ik nog iets dichter bij de lens komen?
Pas maar op want heel mijn snoet en bef zitten onder... _happyrollin
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

effe helpen../ Sumi 't kleine kereltje van Shiye 25 feb 2014 11:44 #15624

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Ah..wat doet het vrouwtje daar, oh..nee :woohoo: daar komt ze weer aan met dat metalen ding op wieltjes en dat maakt me een lawaai. De slurf die eraan zit ...dat rot ding..daar verdwijnen al mijn balletjes in, dat is helemaal niet leuk. Ze loopt daar heel de kamer mee door en gaat met dat ding over onze klimpaal en alle mandjes...ik zoek even een veilig plekje tot ze klaar is.

Straks kom ik weer tevoorschijn als ze met zo'n rode borstel alle zittingen doet van de stoelen dat is leuk joh...dan kan ik met mijn poot dat ding pakken want ze speelt dan met mij door hem heen en weer te halen.
Zodra ik dat rode ding zie ben ik van de partij...vrouwtje doet dan net of ze het niet leuk vind dat ik haar kom helpen maar dat is wel zo hoor. Ze zegt dan wel..."nee Sumi, nu even niet, vrouwtje moet even de stoel van de kattenharen ontdoen...laat me nou even" maar ik weet zeker dat ze dat voor de grap zegt om me aan te moedigen..ik ga dan lekker door want ik weet dat ze het leuk vind als ik haar help. _happyrollin
Discussie gesloten.

geen zin vandaag../ Sumi 't kleine kereltje van Shiye 02 mrt 2014 10:28 #15708

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ben je nu alweer foto's aan 't maken... verdrietig ik wil niet op de foto, ga weg!

neennee
Shiye: wat gebeurt daar...wat doe je met mijn SUMI.. vrouwtje?

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

geen zin vandaag../ Sumi 't kleine kereltje van Shiye 02 mrt 2014 16:37 #15712

• Dina
  • Dina's Profielfoto
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Keep on Dreaming
  • Ontvangen bedankjes 675
:goodone: Leuke foto's van Sumi en Shiye liefdeshartj
Discussie gesloten.

geen zin vandaag../ Sumi 't kleine kereltje van Shiye 02 mrt 2014 23:22 #15716

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Dina schreef : :goodone: Leuke foto's van Sumi en Shiye liefdeshartj

Dank je wel , lief van je dat je reageert, zo leuk om deze positieve reactie te lezen. :Thanks_
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena