Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 22 juli 2013 11:14 #14327

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13299
Weegmoment

Maandag 22 juli / 10 dgn oud

218 gram
swing
Goede morgen allemaal...waar blijft mijn tante Corien?
Nu weet ze helemaal niet hoe het mij vergaat, ik ben immers de laatste nakomeling van kater Bassie !
:(

pootje tinypaw van SUMI
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 22 juli 2013 19:50 #14329

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
dat gaat goed vooruit. thumbsup
Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 23 juli 2013 17:06 #14332

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Weegmoment

Dinsdag 23 juli / 12 dgn oud

258 gram
swing
Even vlug een berichtje want vrouwtje kan niet op internet er is een grote storing aan de gang als sinds gistermiddag. Soms kan ze heel even achter de laptop zitten en dan weer middag of avond lang niet!
Gelukkig kan ze nu wel even melden dat ik goed groei.
DIKKE_duim
Wat is dat nu...is er nog steeds geen interesse voor mij, van mijn tante Corien?
Dat is nu ook niet aardig.
Nu weet ze helemaal niet hoe het mij vergaat, ik ben immers de laatste nakomeling van kater Bassie !
:(

pootje tinypaw van SUMI
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: katertje SUMI / weegmoment / kleine kereltje van Shiye 23 juli 2013 17:50 #14336

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten
  • Ontvangen bedankjes 504
Zo kleine man, jij groeit heel erg goed!!!
Maar dat kan ook nit anders met zoveel goede zorgen en zo'n lieve moeder!! :toonmijnhar

Ga vooral zo door en je wordt een grote sterke vent! Hearts:
Funny en mijn 2 katers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Oogjes open/ katertje SUMI / kleine kereltje van Shiye 24 juli 2013 09:24 #14338

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hallo allemaal,

Hier ben ik weer even, gisteren heb ik moord en brand geschreeuwd en mijn moeder keek ook heel bezorgt want vrouwtje heeft mijn oogjes open gemaakt. Ze gingen niet vanzelf, zaten vastgeplakt hoe ik ook probeerde het daglicht te vangen...het lukte maar niet om ze te openen. Bij één oogje was een heel klein spleetje waar ik soms wat licht doorheen kon opvangen maar meeste tijd zat het dicht door iets dat uit mijn oogje kwam en vies vast bleef plakken op mijn wang _Yuk!:
Echt smerig was dat en omdat uit mijn ene neusgaatje ook iets vies was gekomen heeft het vrouwtje mij opgepakt en met een natte dot watten die lauw aanvoelden mijn hele snoet natgemaakt..ik zag er niet uit, mijn haren stonden als PUNK overeind.
Hearts:
ziet op foto bij goed kijken wat vastgeplakte viezigheid onder het oogje

Wat wel fijn was...dat ze heel voorzichtig met 2 vingers mijn oogje kon openmaken, door die natte dot werd het plakkerige zacht en ineens was daar het daglicht. Maar toen nog het andere oogje dat zo vies was. Toen ze dat opende kwam er veel viezigheid uit, vrouwtje zei..zie je dat dacht ik al..er was pus ontstaan onder het ooglid en daarom moest ze het helpen te openen zodat het eruit kon en mijn mama vanaf nu mijn alles goed schoon kan likken.

Deze ochtend heeft ze nog 1 keer moeten komen met die natte watten maar toen was het vlug gepiept. Natuurlijk heb ik wel weer even een flinke keel opgezet en mijn stembanden even uitgeprobeerd maar vanaf nu KIJK IK DE WERELD IN, hallo WERELD hier ben ik ...
SUMI het kleine kereltje van Shiye
tinypaw

Als beloning kreeg mocht ik daarna lekker drinken bij mijn moeder en tot rust komen van alle tumult rond het openen van mijn oogjes. Wel vel hoor dat zonlicht, dat is effe wennen!

Iedereen kwam af op mijn geschreeuw..hi..hi.. leuk hé wat een effect dat heeft. Zo klein en nu al alles naar mijn hand kunnen zetten, die houden we d'r in _vingertjeso

Poes Lieveke komt op het geschreeuw af van SUMI
Knoetje wil ook zien wat er aan de hand is
Discussie gesloten.

troost na Oogjes open/ katertje SUMI / kleine kereltje van Shiye 24 juli 2013 09:29 #14339

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Zie mij liggen, voldaan en met mijn dikke bolle buikje, wijdbeens onderuitgezakt drink ik bij mijn moeder even alle stress vergeten van het openen van mijn oogjes.

pootje van tinypaw SUMI

Vrouwtje heeft fotootjes gemaakt hoor van mij met mijn open oogjes, die zal ze hier vast nog wel plaatsen maar eerst komt er nog een filmpje meen ik begrepen te hebben. zwaai
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena