Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

Re: filmpje Tijdverdrijf tussen voeding / kleine kereltje van Shiye 25 juli 2013 22:42 #14364

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13299

desorayo schreef : super mooie foto's en hele leuke filmpjes

Dank je wel Chris voor je complimenten, binnenkort ook van jouw prachtige 3-tal zulke mooie foto's te bewonderen met veel plezier en genot kan ik je vertellen. Ik kijk er enorm naar uit. Zo leuk als die van jou met elkaar kunnen spelen, _vingertjeso dat had ik voor SUMI ook zo graag gewild maar ik moet tevreden zijn dat ik er tenminste 1 gezond kitten aan heb overgehouden en dus ben ik dankbaar :bidden: voor wat ik heb mogen behouden.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Discussie gesloten.

Re: filmpje Tijdverdrijf tussen voeding / kleine kereltje van Shiye 26 juli 2013 08:55 #14366

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
jammer dat wij zo ver van elkaar wonen.anders mocht sumi met onze 3komen spelen :)
Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Laast bewerkt: door desorayo.
Discussie gesloten.

opgroeien zonder speelkameraadjes / kleine kereltje van Shiye 26 juli 2013 10:55 #14368

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

desorayo schreef :
jammer dat wij zo ver van elkaar wonen.anders mocht sumi met onze 3komen spelen :)

Wat een lieve uitnodiging is dat...dank je wel.
Tja soms is afstand een obstakel, maar misschien dat Shiye kleine SUMI soms even wil overlaten aan oppasmoeder Lieveke..die heel veel en graag speelde met de eerdere nestjes die ik heb gehad. Zij kan echt een goede speelkameraad zijn.

Als ze de kans krijgt dan zal ze die zeker gaan benutten want ze zit al regelmatig heel dicht bij de kittenbox te kijken en vooral als hij schreeuwt omdat hij op de weegschaal moet is ze er meteen bij om te zien wat er allemaal gebeurt met het kleintje. liefdeshartj

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: opgroeien zonder speelkameraadjes / kleine kereltje van Shiye 26 juli 2013 11:45 #14370

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Wodan zou daar ook goed in zijn, want die is ook begaan met poezeleed.
Groetjes van Marleen en een van Luna.
Discussie gesloten.

Re: opgroeien zonder speelkameraadjes / kleine kereltje van Shiye 26 juli 2013 11:52 #14371

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Wodan zou daar ook goed in zijn, want die is ook begaan met poezeleed.

Meen je dat nu Marleen...wat leuk , dat had ik nu niet achter WODAN gezocht, die grote kater met zijn lieve voorkomen.
Dat is dus ook zo'n lieverd die zo'n taak op zich zou nemen.
Ah..weet je, ik krijg hem wel groot dat is het probleem niet maar speelkameraadjes hebben kan wel belangrijk zijn voor zo'n kleien poezel, zeker ook omdat het jachtinstinct hiermee wordt geactiveerd, misschien ligt daar een taak voor Spotje..die is een goede leermeester in het jagen. handje_mond
Je zou zeggen dat het zich zo'n beetje herhaalt want Knoetje is ook alleen opgegroeid, hoewel die had de paar maanden oudere Spotje en Triggy om mee te spelen, maar dat leeftijdverschil was ook best groot hoor!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

weegmoment & dichtgeplakt oogje / kleine kereltje van Shiye 26 juli 2013 12:15 #14374

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Weegmoment

Vrijdag 26 juli / 15 dgn oud

281 gram

DIKKE_duim
Vandaag zat mijn linkeroogje alweer dichtgeplakt, ik was net kapitein éénoog deze morgen, kreeg die andere met geen mogelijkheid open tot het vrouwtje kwam met die vieze natte dot watten...heel mijn haar door de war en allemaal natte punkpieken op mijn koppie.
_Yuk!:
Maar ik moet zeggen toen kon ik weer kijken met beide oogjes open!
Vrouwtje zegt dat ze gouddruppels heeft besteld ..ja..je leest het goed helemaal speciaal voor mij !
Dan gaat de viezigheid eruit zegt ze en zal het snel zo zijn dat ik zelf mijn beide oogjes kan openen, hopelijk krijg ik dan niet meer die droge poeder in mijn bekkie, hoe noemt ze dat ook weer..oh.ja CELZOUT of mineraalzout is het, het helpt wel maar kost even wat meer tijd.

pootje tinypaw van SUMI
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena