Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

dichtgeplakt oogje / kleine kereltje van Shiye 26 juli 2013 12:19 #14375

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13299
tinypaw Hier ben ik dan SUMI met mijn oogjes net open en schoongemaakt omdat ze dichtgeplakt zaten.
_Yuk!: wat een vervelende bezigheid, ik ben het er dan ook helemaal niet mee eens en laat dat duidelijk horen, aan mijn longen mankeert het niet! Schreeuwen dat ik kan, als de beste...
:lachen:
Wat ook leuk is: Ik heb ervoor gezorgd dat het geen mooie duidelijke foto is geworden, juist door mijn spartelen en schreeuwen kon het vrouwtje lekker niet scherpstellen. Hoe kan ze me nu zo publiekelijk tonen, dat is toch niet leuk, ik wil graag met een goed oogje gezien worden.
tongetje Lekker puh..vrouwtje, dat komt er nu van als je mij iets wil laten doen waar ik het niet mee eens ben BLLL

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: opgroeien zonder speelkameraadjes / kleine kereltje van Shiye 26 juli 2013 23:04 #14384

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927

poezenvrouwtje schreef :

Marleen schreef : Wodan zou daar ook goed in zijn, want die is ook begaan met poezeleed.

Meen je dat nu Marleen...wat leuk , dat had ik nu niet achter WODAN gezocht, die grote kater met zijn lieve voorkomen....

En niet alleen poezeleed, ook bij mensenleed komt hij er troostend bijzitten. Dat heb ik al verschillende keren opgemerkt.
Groetjes van Marleen en een van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

weegmoment & dichtgeplakt oogje / kleine kereltje van Shiye 27 juli 2013 21:54 #14385

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Weegmoment

Zaterdag 27 juli / 16 dgn oud

301 gram

Hearts:
[img size=250x187] www.poezenvrouwtje.com/media/kunena/atta...je24juliDSCF2528.JPG [/img]
Vandaag zat mijn linkeroogje nog steeds dichtgeplakt,
:(
Maar vandaag zijn de door vrouwtje bestelde gouddruppels aangekomen. Natuurlijk moest ik het meteen ontgelden, tijdens het opzetten van een flink keelgeluid waardoor alle poezels kwamen aanrennen wat er in hemelsnaam met mij gebeurde heeft vrouwtje het ondanks mijn spartelen toch een druppeltje in mijn wat zieke oogje gekregen. Leuk was anders maar daarna heb ik wel een open oogje gehouden.
En als je denkt dat je alles gehad hebt krijg je weer van die inmiddels bekende droge poeder in mijn bekkie, _Yuk!: hoe noemt ze dat ook weer..oh.ja CELZOUT of mineraalzout is het.

pootje tinypaw van SUMI
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo
Discussie gesloten.

weegmoment / kleine kereltje van Shiye 28 juli 2013 16:37 #14395

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Weegmoment

Zondag 28 juli / 17 dgn oud

316 gram

Hearts:

pootje tinypaw van SUMI
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

veel bekijks/ Monique op kraamvisite / kleine kereltje van Shiye 28 juli 2013 16:50 #14396

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

SUMI zegt:
Gisteren was er een heel lieve mevrouw Monique heet ze en ze heeft ook 2 poezels en is hier ook lid van het forum. Het is 't vrouwtje van CHICA & kitten LUNA. Poezenvrouwtje kent Monique van de winkel hier in 't dorp en is goed bekend met haar. Nu kwam ze eens kijken naar mij en ik heb heel veel aandacht van haar gehad, heel de tijd heeft ze naast de kraambox gezeten en lief tegen mij gepraat. Ook moest ze erg lachen als ik bij mama Shiye aan het drinken was want ze vond mijn geluidjes zo leuk.

Mijn spinnen maakte haar aan het lachen want het is net een klein motortje dat ronkt..ach ja..ik ben nog maar klein en maak dus zachte geluidjes, niet zo luid en hard als de grote poezels.
De andere poezels waren wel een beetje jaloers omdat ze nu geen oog voor hen had. Alleen poes Pepé heeft even van de kans gebruik gemaakt om dicht in mijn buurt te komen en ook even over de rand te kijken door bij Monique op schoot te klimmen en meteen even een aaibeurt te halen. Monique is erg lief en dat straalt ze ook uit, wij poezels weten dat hoe klein we ook zijn, wij voelen dat meteen aan. Ze zou nog een keertje terug komen als ik wat groter was en op mijn pootjes kan staan heeft ze belooft.
Ik verheug me op dat bezoek..ze is van harte welkom. Lieve mensen kunnen er niet genoeg zijn , wij zijn daar dol op hier in huis van Poezenvrouwtje.
Tot gauw Monique (poezenvrouwtje van CHICA & LUNA)
P.s. dit is een andere Monique dan ons overbuurvrouwtje hoor, die is ook heel lief en heel begaan met ons. Zij zorgt wel eens voor ons als vrouwtje van huis is. Ik heb dus 't geluk om 2 lieve vrouwtjes die Monique heten om mij heen te hebben.

* vrouwtje heeft foto's gemaakt en zal ze nog wel plaatsen bij dit stukje en ja..daar sta ik natuurlijk ook op, want het draait nu eenmaal om mij. zwaai pootje van SUMI tinypaw
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Discussie gesloten.

Re: veel bekijks/ Monique op kraamvisite / kleine kereltje van Shiye 28 juli 2013 17:24 #14399

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Ja, het leven van een kitten is zwaar handje_mond , al die (on)gewenste aandacht ;) .
Groetjes van Marleen en een van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena