Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...

Onderwerp: SUMI / kleine kereltje van Shiye

update weegmoment / kleine kereltje van Shiye 17 aug 2013 11:15 #14439

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13447
Weegmoment

vrijdag 17 augustus / 37 dgn oud

623 gram

* Zoals jullie weten kan mijn vrouwtje door omstandigheden maar sporadisch mijn gewicht doorgeven, ze heeft er even geen tijd voor en vraagt hiervoor jullie begrip.
Misschien heeft vrouwtje ergens in dit komende weekend tijd om mijn foto's aan jullie te laten zien want ik groei heel hard hoor!
handje_mond
Ik pas al bijna niet meer op het weegschaaltje, deze ochtend kukelde ik met schaaltje en al ervan af...dat was me een hilariteit.
Beetje dom was het wel van het vrouwtje..ze ziet toch dat het niet meer past
neennee

maar...ik begrijp het wel, ze heeft veel aan haar hoofd en is moe..erg moe zo nu en dan! Dat is wel leuk want als ze dan ook uiteindelijk thuis komt dan mag ik even bij haar liggen op de bank en daar maak ik dankbaar gebruik van...uitbuiten die handel is mijn motto :whistle:
tinypaw pootje van SUMI

Hearts:

pootje tinypaw van SUMI
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: update weegmoment / kleine kereltje van Shiye 23 aug 2013 12:29 #14444

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Weegmoment

vrijdag 23 augustus / 43 dgn oud

722 gram

* Zoals jullie weten kan mijn vrouwtje door omstandigheden maar sporadisch mijn gewicht doorgeven, ze heeft er even (vanwege haar vader) geen tijd voor en vraagt hiervoor jullie begrip.

Vrouwtje heeft veel aan haar hoofd en is moe..erg moe zo nu en dan! Dat is wel leuk want als ze dan ook uiteindelijk thuis komt dan mag ik even bij haar liggen op de bank en daar maak ik dankbaar gebruik van...uitbuiten die handel is mijn motto :whistle:

Inmiddels eet ik al vast voer...lekker joh!!!
tinypaw pootje van SUMI

Hearts:

pootje tinypaw van SUMI

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: update weegmoment / kleine kereltje van Shiye 23 aug 2013 16:25 #14446

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
dat is al een heel mooi gewicht.zoveel wegen onze kittens nog niet.worden zondag 8weken.

Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Re: update weegmoment / kleine kereltje van Shiye 23 aug 2013 18:00 #14447

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Maar ja, als je de hele melkbar voor jezelf hebt, kan het niet anders dan dat je flinkt bijkomt.
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Re: update weegmoment / kleine kereltje van Shiye 23 aug 2013 21:55 #14448

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Maar ja, als je de hele melkbar voor jezelf hebt, kan het niet anders dan dat je flinkt bijkomt.

Inderdaad hij drinkt veel bij mama Shiye en die krijgt heel speciaal voer met veel extra's erin voor zogende moederpoezen.
Ze worden dus beiden erg verwent DIKKE_duim al ben ik amper nog thuis door de zorg van papa.

Discussie gesloten.

Sumi's vorderingen... even bijpraten / kleine kereltje van Shiye 23 aug 2013 22:03 #14449

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

desorayo schreef : dat is al een heel mooi gewicht.zoveel wegen onze kittens nog niet.worden zondag 8weken.

Ja..maar alles is nu alleen voor SUMI ...hé Chris, dat is wel een verschil, die van jou moeten delen met de anderen. Sumi heeft het rijk alleen en maakt daar dankbaar misbruik van.
Hij krijgt nu ook al wat versvleesvoeding en vind dat heerlijk...mits ik Shiye weg kan houden want die vind dat fijn geprakte goedje ook wel erg smakelijk. Hij eet met smaak, ik heb er foto's van gemaakt dat hij helemaal besmeurt is met eten rond zijn bekkie. Hij vind de kittenbrokjes ook erg lekker maar alleen als ze ik ze met heet water heb laten wellen..dan neemt hij ze, anders laat hij ze staan en eet Shiye ze wel op in zijn plaats.

Sumi vind alles leuk en speelt veel met de kleine minipaaltjes en de kaas met de bewegende bloemen erop..die zijn z'n favoriet. Gek dat zo'n aankoop op Marktplaats van een paar euro nog het meeste spelplezier geeft. Ook de Wiebel-wobbels (bewegende tuimelaartjes met de veertjes erop) vind hij leuk... _happyrollin daar slaapt hij mee op het kartonnen relaxmandje van ZOO-Plus. Lange tijd waren ze niet verkrijgbaar maar ook Spotje vind ze geweldig, die heeft er boven een staan in Spotjes-domein.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena