Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
01 juni 2021

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

“Dagelijkse perikelen van ‘t poezenvrouwtje“

Avontuurlijke verhalen en belevenissen van de 10 Persjes

Tiamo, Sheva, Pepe, Lieveke, Spotje, Trigger, Knoetje, Shiye, Sumi en kleine Zatou

Welkom en veel leesplezier, namens Poezenvrouwtje.

Onderwerp:

Puberende Sumi / nageltjes aanscherpen... 04 apr 2014 11:32 #15939

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13874

... Soms begrijp ik niets van mensen wat een drukte om een lapje stof zeg...neem een vacht zoals wij dan heb je dat allemaal niet nodig en wassen...

:lachen: x5

Ja Marleen, een voordeel als je Poezel bent...je hebt geen zorgen en je maakt je niet zo druk om "aardse" dingen. Zo'n vacht vernieuwd zichzelf en je hebt altijd je kleren bij je. Poezen maken zich ook niet druk wat ze vandaag weer eens aan zullen trekken of welke kleur ze staat... handje_mond Het leven is wel een stuk aangenamer en makkelijker zonder dat je hier hoofdbrekens over hoeft te maken :toonmijnhar
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Puberende Sumi / ontdekkingstocht naar boven... 05 apr 2014 17:51 #15956

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_happyrollin
Eindelijk...vrouwtje heeft de deur van de kamer op een kier gelaten en ik ben er na wat wurmen met mijn dikke buik doorheen gekomen. Nu vlug naar boven want ook ik wil wel eens weten wat daar allemaal te beleven valt.
Oeps..daar is het vrouwtje op de overloop...daar had ik effe niet op gerekend.
:woohoo:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo
Discussie gesloten.

Puberende Sumi /vervolg: ontdekkingstocht naar boven... 19 apr 2014 11:24 #16028

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Spotje & Knoetje tinypaw : Hé Spotje..zie eens wie daar naar boven komt en al bijna op de overloop is?
Uh..ga jij eens terug kleine boef die je bent , dat gaat mooi niet door, dit is ons domein.

Spotje tinypaw : en ik ga mijn snoeplaatjes niet delen met jou er ook nog eens bij ...doei , ga maar mooi naar beneden.
Je bent hier niet _welkom

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Puberende Sumi /slimme Sumi- ontdekkingstocht naar boven... 19 apr 2014 11:46 #16029

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
ontdekkingstocht naar boven - slimme Sumi verstopt zich

Sumi tinypaw : Ik verstop me gewoon op de badkamer en wacht daar stilletjes af.
:lachen:

Nu de kust veilig kom ik tevoorschijn en zie...mijn ontdekkingstocht kan beginnen JIPPIE wat leuk hier
Een balletje aan een touwtje, wat leuk die is zeker door vrouwtje opgehangen voor Spotje en Knoetje om zich mee te vermaken.
Nu kan ik me er even op uitleven...hadden we die beneden ook maar aan de klimpaal hangen.

Tjonge wat een comfort zeg..zo'n slaapplek wil ik ook wel ...dit ligt super de luxe en wat een grote poezenmand is dit.
zo'n met dons gevulde deken wil ik ook wel...het ruikt naar eendendons. Allemaal nieuwe luchtjes. Nu snap ik wel waarom die allemaal zo graag naar boven gaan. IK WIL dit ook!

Knoetje tinypaw : Aha...wat doe jij hier...hadden we jou niet al gezegd dat je hier niet mag komen?

Sumi tinypaw : Oeps...probleempje

Sumi tinypaw : Ah..het is Knoetje maar...die kan ik wel aan, Spotje was iets anders geweest! Dan had ik wel 2x nagedacht!
Eens even zien wat ik nog in mijn mars heb...volgens mij ga ik dit wel van haar winnen..
redancesm zie je wel...gelukt! Zo doe je dat, Ik blijf lekker liggen waar ik lig.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Funny
Discussie gesloten.

Puberende Sumi /ziet ze vliegen... 21 apr 2014 12:07 #16045

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Sumi , ziet ze vliegen...

Het is 1e Paasdag!
Moe thuisgekomen van de vele bezigheden op deze dag, plofte ik in een stoel en knipte ongeïnteresseerd de tv aan. Wat doelloos zat ik naar de voorbij flitsende beelden te kijken en zapte van zender naar zender ..op zoek naar wat afwisseling van deze drukke dag. Mijn benen voelden moe en ik zocht naar ontspanning. Even niets..even los van alle gedachten maar ik ontkwam er niet aan dat alle indrukken van deze dag toch nog even voorbij kwamen. En ineens...daar was mijn verlossing..die malle Sumi kwam in de door kaarsjes verlichte kamer ineens voorbij zoeven , al springend met zijn pootjes maaiend door de lucht met hoge sprongen aan mijn voorbij.
Dit werkte zo op mijn lachspieren dat ik heel hard onderuit gezakt in een schaterlach in de stoel hing. Die gekke Sumi was een vliegje aan het najagen en kreeg het beestje dat angstige momenten meemaakte maar niet uit de lucht geplukt. Met verwoede pogingen ging hij door met vangen en uiteindelijk na enige minuten bleef hij met 2 pootjes doodstil zitten. Voorzichtig werden deze verplaatst met korte, snelle bewegingen om het vooral maar niet te laten ontsnappen maar het wel met zijn bekkie te kunnen pakken.
Even heb ik deze behendige bewegingen en de wijze waarop hij zijn prooi probeerde te verorberen gade geslagen...wat heerlijk was het weer om zo te kunnen en mogen lachen...dank je wel lieve Sumi. Dit is nu de reden waarom ik geen moment eraan heb gedacht je te verkopen...jij bent de vrolijke flierefluiter in mijn leven. Jij brengt even licht in de duisternis, ik ben weer ontspannen en heel mijn lijf voelt anders door jouw grappige capriolen.
Ik hou van je kleine boef die je bent met al je streken!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Funny
Discussie gesloten.

Puberende Sumi /ziet ze vliegen... 02 mei 2014 11:19 #16074

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Ik lig daar ... waar "ik" dat wil...

Sumi tinypaw : Kijk, dat ben ik (Sumi) , ik ga liggen daar waar ik dat wil. Vrouwtje moppert dan wel eens maar daar trek ik me niets van aan!
Ik vind het heerlijk om languit gestrekt te liggen op dit warme hoogpolige karpet. Dat dit nu toevallig is op 't looppad van 't vrouwtje..daar kan ik niks aan doen toch! Dan stapt ze maar over me heen hoor of tilt haar benen wat hoger op. Ik lig hier ..en dat blijft zo!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo, Funny
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena