Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
01 juni 2021

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

“Dagelijkse perikelen van ‘t poezenvrouwtje“

Avontuurlijke verhalen en belevenissen van de 10 Persjes

Tiamo, Sheva, Pepe, Lieveke, Spotje, Trigger, Knoetje, Shiye, Sumi en kleine Zatou

Welkom en veel leesplezier, namens Poezenvrouwtje.

Onderwerp:

Puberende Sumi / in 't looppad 27 mrt 2014 12:01 #15901

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13874
Sumi: Gisteravond was ik er bijna niet meer geweest zeg...vrouwtje stapte zowat bovenop mij en ik deed helemaal niets!
Kun je nagaan wat dom...lig ik daar languit op mijn rug, uitgestrekt met mijn witte buik, lekker volgegeten op het witte karpet in de voorkamer. Maar omdat ze alleen de kaarsjes aan had gedaan stond ze op en zag ze mij niet liggen omdat ik met mijn witte buik naar boven gericht natuurlijk minder goed opviel. Stapte ze toch bijna op mij...ze maakte een vreemde draai en kon nog net haar evenwicht houden...net goed, moet je maar uitkijken..je weet toch dat ik altijd in het looppad lig, dat is nu eenmaal mijn vaste plekkie en daar lig ik het fijnst.

Dit was een van de andere poezels nooit overkomen...wij zijn daar veel te slim voor ..maar mensen...oh die kunnen zulke domme dingen doen, die kijken gewoon niet goed. Het mooiste is nog dat ze ook nog op mij begon te mopperen..van schrik natuurlijk, dat begrijp ik wel. Maar nu komt het vreemdste..ze begon mij heel hard te knuffelen en in plaats dat ze haar excuses aanbied zegt ze dat ze zo blij is dat ik nog leef en dat ik de volgende keer niet meer in het looppad moet gaan liggen...hoe vind je dat nu, onvoorstelbaar toch.
neennee Mooi niet...ik ga liggen waar ik wil want ik ben Sumi en ik doe waar ik zin in heb, niemand die mij hier de wet voorschrijft BLLL
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Puberende Sumi / in 't looppad 27 mrt 2014 23:11 #15906

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1945
In het looppad liggen, dat doet Luna ook en dan is ze beledigd als ik haar verleg handje_mond .
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Puberende Sumi / in 't looppad 30 mrt 2014 11:35 #15925

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Oh..en ik dacht dat "mijn SUMI" dit weer had verzonnen, niets nieuws dus...een troost ik ben dus niet de enige met een poezel die denkt zich dit soort privileges te kunnen permitteren. handje_mond _happyrollin

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Puberende Sumi / weggejaagd....activity feedboard claimen 30 mrt 2014 11:45 #15926

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_vingertjeso
Kijk..zo doe je dat, weg met die Pepé, ik heb honger en ben aan de beurt. Hoe ik dat doe, nou gewoon ik zet mijn Ego even op de voorgrond en dat heeft effect..zie maar, nu heb ik 't Feedboard helemaal voor mij alleen. Geen poezel die eraan denkt in de buurt te komen, hi.hi..die durven dat niet, die kijken alleen maar toe hoe behendig ik hierin ben.

Sumi: hé die vervelende balletjes, waarom zouden ze die erin hebben gedaan, dat eet toch niet makkelijk, snap je dat nu, echt weer iets voor de mensheid...wie verzint nu zoiets.
Nu moet ik eerst al die ballen eruit zien te werken..pff !
:unsure:

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Funny
Discussie gesloten.

Puberende Sumi / nageltjes aanscherpen... 02 apr 2014 09:42 #15931

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Sumi: vraagteken snap je dat nu, ik deed helemaal niets verkeert hoor! Ik ben helemaal verontwaardigt door vrouwtjes reactie. Moet ze haar vest ook maar ergens anders te drogen hangen. Nu hing de mouw net voor onze krabplank en zoals iedere ochtend ging ik even voor mijn manicure. Als kater moet je immers voor goede scherpe nagels zorgen, nietwaar!
Vrouwtje had ze van de week geknipt zodat de scherpe puntjes eraf waren maar dat wil ik niet, ik wil scherpe nageltjes hebben en dus was ik ze aan het "spitsen" op de vaste plek....hangt die stomme mouw naar beneden en dus trek ik daar eens flink aan want hij bleef hangen aan mijn net mooi aangescherpte puntje. Ik dus trekken en trekken en nog eens trekken en toen dat niet lukte ben ik achteruit gelopen en heb nog maar eens getrokken in de hoop dat het los zou schieten. Uiteindelijk deed het dat ook maar ik hoorde wel een krakend geluid en daarop de reactie van een boos vrouwtje.

Eigen schuld .. :whistle: moet je dat maar ergens anders hangen!
Soms begrijp ik niets van mensen wat een drukte om een lapje stof zeg...neem een vacht zoals wij dan heb je dat allemaal niet nodig en wassen...dat doen wij gewoon met onze tong en wat speeksel. Voordeel, het is meteen droog en in model en ruikt nog naar jezelf ook.
Vreemde wezens ...de mens!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo
Discussie gesloten.

Puberende Sumi / nageltjes aanscherpen... 03 apr 2014 13:06 #15937

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1945

... Soms begrijp ik niets van mensen wat een drukte om een lapje stof zeg...neem een vacht zoals wij dan heb je dat allemaal niet nodig en wassen...

:lachen: x5
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena