Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...

Onderwerp: Kater Sumi 2020/ katerstreken/ Sumi als kitten...zo schattig

Kater Sumi 2020/ katerstreken/ Sumi maakt vriendjes... 02 jan 2020 09:36 #25543

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13302

Sumi maakt vriendjes... althans dat is de bedoeling hiervan!

_voetje Ik praat vaak tegen Sumi dat hij beter vriendjes en speelkameraadjes kan maken dan ze te pesten...zal het dan toch tot hem doorgedrongen zijn?

_voetje Zie nu toch.. zo lief dit stel naast elkaar en ook echt DICHT tegen elkaar aan liggen! Ja hij doet echt moeite hoor.

_voetje Oh mijn hart maakt sprongetjes, ben hier zo blij mee ...zie dan.. ze kijken elkaar ook nog eens aan en dan zo close thumbsup

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kater Sumi 2020/ katerstreken/ Sumi kijkt toe... 27 feb 2020 14:50 #25715

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Sumi kijkt relaxed vanaf een afstandje toe...

paw Sumi: Oh...daar heb ik geen zin in...vrouwtje gaat stofzuigen en dweilen... dan ben ik weg!

paw Dan kijk ik vanaf hier wel toe...goed uitzicht op de keuken zo.

paw Ik ga er eens relaxed bij liggen...prima zo, oh..kijk..we krijgen alweer ander grit in de LR. Vrouwtje TEST ‘t en wij mogen ‘t bevuilen. Nu moet ik in de startblokken zitten zodra ‘t nieuwe grit erin zit. Ik ben dol op een schone frisse LR ...dat is zo fijn om je in te ontlasten en ik ben nog niet geweest want vrouwtje was de bol aan ‘t uitsoppen. Nu is het wachten tot ze gedweild heeft en dan moet ik zorgen dat ik de eerste ben !
Voor nu is ‘t nog geduld hebben en dat gaat me zo prima af!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Kater Sumi 2020/ katerstreken/ Sumi als kitten...zo schattig 04 mrt 2020 21:51 #25737

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Even terug in de tijd

Sumi als kitten te zien, zo ontzettend schattig bolletje wol was je hier, net gedronken bij je mamapoes, gewassen voordat je gaat slapen!

Gemaakt door Kunena