Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
alles voor uw kat voor buiten- (outdoor) & binnenplezier.

Onderwerp: alles voor uw kat van Habicat/ wieltjes eronder eigen keus

alles voor uw kat van Habicat/ wieltjes eronder eigen keus 25 sept 2019 16:25 #25188

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12953

poezenvrouwtje schreef :

Buitenklimpaal aangeleverd in een plat formaat bouwpakket

Na enkele keren behandelen met impregnatiemiddel zet je het bouwpakket in elkaar.

Zelf heb ik ervoor gekozen om de pootjes te vervangen voor wat hogere wielen met "rem" zodat hij buiten makkelijker te verplaatsen is.

Kijk Louise, ik heb zelf wieltjes gekocht en nadat ik hem indertijd als bouwpakket in elkaar had geschroefd (dat is zo gedaan ) heb ik er de wieltjes onder gemaakt. Dit is een eigen keus geweest omdat ik dat handig vond, zeker als hij verplaatst moet worden. Ook al zou je deze CATTUS klimpaal die eigenlijk gemaakt is van speciaal hout voor OUTDOOR, binnen zetten dan nog wil je hem wel eens verrijden om er onder te kunnen schoonmaken of stofzuigen.

Buiten op ‘t poezenterras waarvoor ik hem indertijd aangeschaft heb is het handig als ik hem van schaduw naar zon kan zetten en voor de dagelijkse schoonmaak van ‘t terras. Er zitten ook 2 wieltjes bij met een “rem” erop zodat hij met harde wind met zijn beschermhoes erover niet heel de tijd van links naar rechts rolt over ‘t terras heen. Wel zo veilig !
Wieltjes bij ACTION gehaald...kosten bijna niks en anders even bij Aldi in de aanbieding kijken. Wel dan voor de grote kiezen hoor anders heb je er niets aan en rolt het niet goed!
Succes met je keus.
Ik hoor ‘t wel als ik je kan helpen.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena