Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
BABBELHOEK / POEZENPRAAT over vanalles en nog wat
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Telepathie

Telepathie 05 apr 2012 21:59 #5950

• Katleen
  • Katleen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn, maar sinds korte tijd voel ik nog meer begrip van mijn poezels. We hadden serieuze problemen tot vorige week en alle poezen zaten gewoon rond en bij ons, wat niet vaak het geval is. Ze gaven ons het gevoel van steun. De laatste dagen pieker ik veel en denk ik veel in mijn bed, als ik opkijk staan ons Spook, Febe en Tarzan aan mijn zijde en komen luidkeels spinnen om mij rustig te maken. Wat zou ik toch doen zonder mijn lieverds.
Discussie gesloten.

Re: Telepathie 05 apr 2012 22:54 #5954

:heartbeat: zo mooi, dieren zijn heel spiritueel en zeker als je daarvoor "open " staat zoals jij nu.
Je erkent dat ze er zijn en je gedachten dat je dit als steun en heel welkom ervaart pakken ze op!
Ieder wezen heeft een soort antenne op 't hoofd en of je wilt of niet..er is ontvangst en uitzending naar elkander.
Ben je er gevoelig voor en stel je jezelf hiervoor open door het te erkennen dan gebeuren dit soort mooie dingen zoals jij nu ervaart.
Ik communiceer nu al jaren met dieren en ik vind het steeds weer verrassend wat eruit komt.
Het zijn gevoelens, pijntjes, gedachten , spontane woorden of soms beelden die doorkomen, zo mooi!
Koester het maar Katleen. inwolken
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Discussie gesloten.

Re: Telepathie 07 apr 2012 13:48 #5972

• Katleen
  • Katleen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wel, op zo'n moment ben ik blij dat ik een grote dierenvriend ben en vraag ik mij af, waarom zijn er mensen die een erge haat hebben tegenover dieren? Ze weten niet wat ze missen. Niks is tich leuker dan thuis komen en omringt worden door kattenspinsels en leuk gemiauw. Wachtend tot je eventjes in de zetel plaats neemt en ze hun portie aandacht krijgen. Wat een zalige ontspanning na een drukke dag :)
Discussie gesloten.

Re: Telepathie 07 apr 2013 19:14 #12415

• Corien
  • Corien's Profielfoto
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Follow your dreams
  • Ontvangen bedankjes 638

Katleen schreef : Wel, op zo'n moment ben ik blij dat ik een grote dierenvriend ben en vraag ik mij af, waarom zijn er mensen die een erge haat hebben tegenover dieren? Ze weten niet wat ze missen. Niks is tich leuker dan thuis komen en omringt worden door kattenspinsels en leuk gemiauw. Wachtend tot je eventjes in de zetel plaats neemt en ze hun portie aandacht krijgen. Wat een zalige ontspanning na een drukke dag :)

Ik snap dat ook niet hoor dat mensen dieren iets aan kunnen doen, ongeacht wat voor dier.
Hoe ziek moet je zijn om onschuldige weerlozen dieren leed aan te doen echt niet te geloven soms
vraag ik mij wel eens af waar gaat het heem met deze wereld ? _Wit heet bo
Je poezels en ook honden enz. enz. geven je zoveel plezier en ze voelen je heel goed aan als je verdrietig bent komen ze troosten en als je blij bent zijn zij dat ook.
Corina Jonk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Gemaakt door Kunena