Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
BABBELHOEK / POEZENPRAAT over vanalles en nog wat

Onderwerp: Van alles en nog wat

Hoe bevalt het forum na migratie? 25 feb 2014 18:50 #15633

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13216

desorayo schreef : het is ff wennen.maar heb niks aan te merken voor het ogenblik :lachen:

Fijn dat je even reageert..dank je wel Chris ..het is een heel gedoe geweest om dit te bewerkstelligen maar met hulp van Jan en Daniël is het gelukt. Ze hebben het vlot voor elkaar gekregen en krijgen alle credits van mij.
Zij hebben het mogelijk gemaakt dat poezenvrouwtje verhalen forum :bidden: er nog is.
Het was zo sterk verouderd dat een migratie bijna niet meer mogelijk was maar door hen is dit wonder boven wonder toch tot stand gekomen en kunnen we er weer even tegenaan.
Veel plezier dus en ik hoor 't graag mocht jullie nog iets opvallen. zwaai
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Hoe bevalt het forum na migratie? 26 feb 2014 08:41 #15638

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926
Ik vind de paarse Knoetjes als achtergrond leuk, als ik voor volledig scherm kies :heartbeat:
En wat ik ook goed vind, is dat de mogelijkheid bestaat om een voorbeeld te zien voor een bericht te posten.
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Hoe bevalt het forum na migratie? 26 feb 2014 10:37 #15643

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Ik vind de paarse Knoetjes als achtergrond leuk, als ik voor volledig scherm kies :heartbeat:
En wat ik ook goed vind, is dat de mogelijkheid bestaat om een voorbeeld te zien voor een bericht te posten.

Paarse Knoetjes als achtergrond:
Daar bedoel je mee de "background waar het Forum overheen staat in het midden , dus het stukje met knoetjes snoetje zoals je die aan de zijkanten nog net kunt zien, daar had ik om gevraagd aan Jan en Daniël.
Dit gaat wel ten koste van de breedte van 't forumbericht en dat geeft als euvel dat wanneer foto's naast elkaar staan in blok van 4 dat je met de schuif (pijl) onderaan het bericht naar rechts moet om alle foto's te kunnen zien..je ziet ze dus niet meer in één oogopslag als je het bericht leest.
Is dit géén probleem voor jullie, ik dacht dat dit niet prettig zou zijn voor de lezers maar knoetje aan de zijkant is wel heel leuk toch?

voorbeeld zien voordat je bericht definitief plaatst en nog veranderingen kunt aanbrengen:

Zelf vind ik dat ook een fijne optie...het voorkomt onnodige veranderingen achteraf en foutieve plaatsingen.
Helemaal mee eens! DIKKE_duim
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

PB'tjes - postbox forum na migratie? 26 feb 2014 10:48 #15644

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
PB'tje versturen naar leden onderling via INBOX forum.

Misschien is het nog niet opgevallen maar de postbox is nog niet te gebruiken, ik kwam daar bij toeval achter en heb meteen actie ondernomen om hier aandacht aan te schenken.
Ik hoop binnenkort te kunnen melden dat ook dit naar behoren werkt.
:goodone:
Mededelingen kan Marleen nu plaatsen en leesbaar maken via de bovenste MEDEDELINGEN ruimte net onder het INLOG gedeelte.
Dit zal alleen voor specifieke meldingen gebruikt worden die voor alle bezoekers in het oog vallen.
Zo zijn alle belangrijke meldingen voor de leden meteen zichtbaar en valt dit hopelijk iedereen op!
Discussie gesloten.

Hoe bevalt het forum na migratie? 26 feb 2014 19:29 #15652

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926

poezenvrouwtje schreef : ...Paarse Knoetjes als achtergrond: ...

Ik heb een breedbeeldscherm, dus Knoetje staat er bij mij helemaal op, in veelvoud thumbsup
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Hoe bevalt het forum na migratie? 27 feb 2014 10:36 #15657

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef :

poezenvrouwtje schreef : ...Paarse Knoetjes als achtergrond: ...

Ik heb een breedbeeldscherm, dus Knoetje staat er bij mij helemaal op, in veelvoud thumbsup

Oh..bofkont, ik heb maar net 1 poezenkopje en dan nog voor de helft ook...balen voor mij, maar wel heel fijn voor de breedbeeld-gelukkigen.
Mijn laptop was defect en dus heb ik een oude HP in gebruik met een klein beeldscherm.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena