Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Gisteren

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
BABBELHOEK / POEZENPRAAT over vanalles en nog wat

Onderwerp: Verminder eenzaamheid bij ouderen/ Poezenverhaaltjes helpen/ Poezenvrouwtje

Verminder eenzaamheid bij ouderen/ Poezenverhaaltjes helpen/ Poezenvrouwtje 26 sept 2019 16:51 #25212

Als je op de HOME klikt in ‘t grijze gedeelte staat er een heel stappenplan, heb ik voor ze aangemaakt, dan kunnen ze ‘t zelf doen zonder hulp. En mocht het alsnog niet lukken dan doe ik het voor ze!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Verminder eenzaamheid bij ouderen/ Poezenverhaaltjes helpen/ Poezenvrouwtje 18 nov 2019 13:08 #25363

Hoe leuk... ik heb een exemplaar van ‘t magazine voor EENZAAMHEID BIJ OUDEREN mogen ontvangen.
Ze vroegen een tijdje geleden of er leuke items of ideeën waren voor een advertentie in het magazine dat wordt verspreid onder de ouderen en op afdelingen van zorginstellingen.
Welnu ik schreef een mailtje dat ik geen afdeling ben of een verpleeghuis maar iemand die gewoon al jaren verhaaltjes over de avonturen van haar poezen schrijft. En wat denk je...het onverwachte gebeurde...ik kreeg een positief antwoord terug dat ze het heel leuk zouden vinden om mij deze gratis advertentiemogelijkheid aan te bieden. Nou dit heb ik natuurlijk met beide handen aangegrepen.

Als ik op deze wijze geheel belangeloos mensen een invulling van hun dag kan geven en een vrolijke noot mag zijn met mijn verhaaltjes dan graag. Ik ben blij met alle lezers..jong en oud. In de mail ontving ik al snel een proefdruk van hoe ‘t zou worden neergezet...deze is te zien op de INDEX pagina helemaal bovenaan, met het fotootje van poes Pepe erbij.

Maar nu heb ik via de post ook het “eigenlijke magazine” mogen ontvangen. Deze papierenversie is natuurlijk hartstikke leuk om te hebben en te bewaren want ik zie het als een hele eer dat ik uitverkoren ben om erin vermeld te staan.
Kijk zelf maar ..hier is ‘t opengeslagen op tafel. _voetje Zo heb ik toch nog een Sinterklaascadeautje ontvangen, ik ben er heel erg blij mee en trots op mijn Persjes dat ze de mensen vreugde en plezier in hun leven kunnen geven. Een klein gebaar met hopelijk grote uitwerking om zo een stukje eenzaamheid weg te nemen en er een glimlach en een dagelijks doel om de verhaaltjes te lezen, terug te geven!
:toonmijnhar Met liefde gedaan...warme groet van Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena