Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Vandaag

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Lees hier alles over de Litter-Robot elektrische kattenbak.

Onderwerp: Litter robot Open air III/ ALTIJD DOEN voorkom problemen met LR.

Litter robot Open air III/ vervangen circuit printplaat 25 dec 2017 13:34 #22919

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13084

louisse schreef : Duidelijke filmpjes dit

Bedankt

Dank voor t compliment , steeds als ik weer nieuwe duidelijke instructiefilmpjes tegen kom over de issues met de litter robot open air, dan plaats ik ze hier ter inzage. Zelf vind ik t ook fijn om d.m.v. een voorbeeld te zien hoe een probleem zelf op te lossen!

Ik had ze gemaild om instructiefilmpjes te maken en dat hebben ze ter harte genomen ( met dank aan de technisians Josue en Philip van Litter robot shop France) :verliefd:
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Litter robot III Open air #instructie poezenvrouwtje / educatief 19 nov 2019 21:55 #25371

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje legt uit /instructie LR III Open Air

_voetje Hoop dat zo een en ander duidelijkheid schept over het schoonmaken en weer laten functioneren van de LR III Open Air.

Ik ervaar het eruit laten van t binnenscherm als een groot gemis. Ik vond dit juist een verbetering op het oude model dat ook in dit filmpje te zien is. Deze had dit binnenscherm juist niet en nu hij er een tijdje op eigen initiatief verwijderd is geweest ben ik zo blij dat ik hem weer terug heb geplaatst vandaag!

Bij het kammen van de Persjes kwamen er allemaal kattenkorrs uit hun vacht en ook in huis, op de trapbekleding en op de vensterbanken vond ik on odig veel grit.
Ik pleit ervoor dat t binnenscherm erin blijft, het heeft zoveel meer voordeel, met name ook vanuit hygiënisch oogpunt, t beschermd poes dat ze niet meer in aanraking kunnen komen met t deel waar de uitwerpselen over heen glijden... wel zo prettig toch!!

Afijn, ik deel alleen maar mijn jarenlange ervaring.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

LR III Open air #instructie poezenvrouwtje / educatief / blauw licht knippert 20 nov 2019 14:50 #25378

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Blauw licht knippert en drukken op knopjes geeft geen reactie....
Wat nu..?

Herken je dit probleem zoals hier in ‘t filmpje...?

1. Zorg dat de LR helemaal vrij staat van muren en hoeken
  2. BELANGRIJK > leeg de afvallade Volledig want je gaat een RESET uitvoeren
  3. druk NIET eerst op de aan/uit knop (anders sla je oude instellingen op in ‘t geheugen en deze wil je juist releasen)
  4. maar trek i.p. daarvan meteen de stekker uit ‘t stopcontact
  5. BELANGRIJK> wacht dan tenminste 3 minuten voor je verder handelt
  6. Steek opnieuw de stekker in ‘t stopcontact > LR start draaicyclus
  7. Druk op de bovenzijde van de draaiende bol om te faken dat de kat bol betreed en deze moet dan stoppen
  8. Na een korte pauze zou de cyclus vervolgt moeten worden...
  9. maakt LR de cyclus niet af dan is er iets anders aan de hand en de RESET mislukt
  10. neem dan contact op met de dealer of verkoper van uw LR Open Air

:verliefd: Hoop u hiermee aan aantrekking te hebben gedaan ‘t zelf op te kunnen lossen, veel succes!
Bijlagen:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

LR III Open air #instructie poezenvrouwtje /educatief / blauw,geel,rood knippert 20 nov 2019 15:29 #25379

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

LR probleem, hoe los ik dit op... knipperende lichtjes blauw-geel-rood

Herken je dit filmpje en het probleem dat de LR Open Air hierin geeft, check dan het volgende:

1. Haal stekker uit ‘t stopcontact
  2. draai de schroef in de zwarte Sleutel met daarin de veer los aan de achterzijde van bol
  3. LET OP: nu komt ook het binnenscherm los in de bol
  4. Check of de veer nog op spanning staat of dat deze misschien is losgeschoten / zet terug op spanning met grote schroevendraaier
  5. bevestig de zwarte sleutel weer op de bol en zorg dat ‘t binnenscherm weer op zijn plek komt voordat je de schroef vastdraait
  6. steek stekker in ‘t stopcontact en laat LR automatisch zijn cyclus draaien en afmaken
  7. probleem opgelost dan zal het licht weer op geel staan na afronding van de cyclus en de knipperende lichtjes verleden tijd zijn!

8. :verliefd: Veel succes met het oplossen van uw probleem van de 3 knipperende lichtjes!

Zwarte sleutel / Springkey

Zo staat veer op juiste stand van spanning...is dit bij u anders dan even terug op spanning zetten met de schroevendraaier

Bijlagen:

LR III #instructie poezenvrouwtje /educatief / doe het zelf /vervang innerliner 23 nov 2019 12:08 #25386

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje / doe het zelf / vervangen innerliner LR III Open Air

(Vervangen zwarte pvc binnenbekleding)

Natuurlijk doen we dat zelf...!!

Bijlagen:

Litter robot Open air III/ Instructie en oplossingen voor problemen met LR. 27 nov 2019 14:14 #25393

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Duidelijke filmpjes dit

Bedankt

:Thanks_ Louisse voor ‘t compliment.
Ik heb vandaag even tijd genomen om contact op te nemen met de ontwerper over de slechte kwaliteit kattengrit en de problemen die hieruit voorvloeien voor de Litter Robot Open Air. Ik heb ook geschreven dat mijn oude Bubble hier veel minder last van heeft.
Nu wacht ik op antwoord.
Zodra ik dat ontvang zal ik ‘t uiteraard hier delen met de lezers.
Wordt vervolgd dus...

Gemaakt door Kunena