Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Lees hier alles over de Litter-Robot elektrische kattenbak.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Grrrr weer die litter robot open air/ blijft ronddraaien met Knoepend geluid

Grrrr weer die litter robot open air/ TIP stel wachttijd in op 15 minuten ipv 5 31 okt 2019 10:49 #25325

Starten draaicyclus na toiletbezoek poezels op 15 minuten instellen...
thumbsup

TIP: hi Louisse, misschien een kleine tip voor jou, Ik heb mijn LR ingesteld op 15 minuten voordat hij gaat draaien na een toiletbezoek. Dit staat vanaf de fabriek als de LR nieuw bij je binnenkomt standaard op 5 minuten. Zo krijgt het KLOMPVORMEND grit 2 minuten langer de tijd om een goede harde klomp te vormen.
Weet je nog hoe het moet of zal ik een instructiefilmpje plaatsen?
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Grrrr weer die litter robot open air/ TIP stel wachttijd in op 15 minuten ipv 5 31 okt 2019 10:56 #25326

WACHTTIJD instellen / 15 minuten / LR Open Air

Dat doe je zo....

thumbsup

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Grrrr weer die litter robot open air/ blijft ronddraaien met Knoepend geluid 31 okt 2019 11:06 #25327

_question: Dag Louisse, heb je nog wat aan mijn telefonisch advies gehad van gisteren?
Lukte het draai-proces nu wel zonder de zwarte sleutel en na het verwijderen van ‘t binnenscherm?
Het mag er inderdaad uitgehaald worden. Het gaf zoveel storing is mij in een mail beantwoord door de Robotshop dat ze het inderdaad in de nieuwe modellen hebben aangepast. De nieuwe versie komt inderdaad ZONDER het binnenscherm.

Nu ik weer goed klompvormend grit heb gevonden wil ik ‘t nog even proberen MET het binnenscherm omdat er zo geen stukjes grit in de poezels hun vacht terechtkomt, het scherm doet waarvoor het er aanvankelijk ingezet is...beschermd de kat zodat deze niet mete de vacht tegen het oppervlak aankomt waar de ontlasting over wordt afgevoerd naar het dumpgat! Ik vond dit juist zo’n verbetering...maar slecht kattengrit gooit nu roet in ‘t eten.

Mocht ik toch storing blijven ondervinden dan denk ik erover om ‘t alsnog te verwijderen. De dame op ‘t filmpje zegt ook dat het draai-proces na verwijdering beter verloopt. Misschien dat ik het eens uitprobeer bij de LR die boven staat op de badkamer in poes Spotjes domein.

Laat eens weten hoe het nu gaat...na ons telefoongesprek van gisteren?
Heb je nog een zwarte stop gekocht voor in ‘t gat?handje_mond

Bijlagen:

Grrrr weer die litter robot open air/ blijft ronddraaien met Knoepend geluid 31 okt 2019 11:14 #25328

• louisse
  • louisse's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1827
Nee dat helpt niet hij blijft gewoon in 1 richting rond draaien .
Nu maar even wachten met welk antwoord hun komen .
Zij mailen dat weer naar amerika en dat duurt meestal weer een paar dagen dussss word vervolgd.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Grrrr weer die litter robot open air/ verwijderen binnenscherm 02 nov 2019 13:10 #25333

poezenvrouwtje schreef :

Verwijderen en WEGLATEN “binnenscherm en zwarte sleutel “ Litter Robot III Open Air

Probeer het eens ZONDER de zwarte sleutel en het binnenscherm?
Ik heb er geen ervaring mee maar dit filmpje laat zien dat het mogelijk is....kan je checken of het daar misschien aan ligt en dit als oorzaak van je probleem uitsluiten. Ik heb n.a.v. dit filmpje een vraag gesteld aan Robotshop (Joshue aldaar) of dit wel zo zonder kan. Ik wacht op antwoord en zal het hier met jullie delen.

Hier het filmpje over het verwijderen en weglaten van binnenscherm en de zwarte sleutel aan de achterzijde. In het gat dat ontstaat kan je een zwarte “stop” kopen maar lijkt me overigens niet echt nodig behalve dat er wat grit in zou kunnen ophopen.

Verwijderen binnenscherm uit Litter Robot Open Air/ hoe zit ‘t nu

Hier staat toch echt dat deze plug in plaats komt van ‘t binnenscherm en... zwarte sleutel op zijn plaats houdt!!!

Nog steeds ben ik er niet helemaal uit... het binnenscherm kan voor problemen en storingen zorgen en mag verwijderd worden. Sterker nog ..in de nieuwe modellen zit hij al niet meer en is het binnenscherm vervangen door deze “plug”.
Wat ik nog steeds niet helemaal helder heb is of ook de zwarte sleutel aan de achterkant van de LR eraf gaat. Bij de nieuwe modellen zit deze er namelijk nog wel op...volgens mij om de bol stabiel te houden. In het filmpje van de FLoppycats is zowel het binnenscherm als de zwarte sleutel verwijderd...ik ben er nog niet zeker van of dit wel oke is. Waarom levert men dan nog steeds de nieuwe modellen met de zwarte sleutel aan de achterzijde?

Zodra ik meer weet en een antwoord ontvang op mijn vraag aan de monteurs van de LR Joshue en Philippe dan zal ik ‘t hier delen. Wel heb ik alvast 2 plugs zodat ik ‘t binnenscherm eruit kan halen en het gat kan dichten dat ervoor terug komt. Volgens mij zit in deze plug een schroefdraad waarmee je de zwarte sleutel weer kunt bevestigen en deze er niet afvalt tijdens ‘t draai-proces.
Nog even wachten dus op het verlossende antwoord!
wordt vervolgd....
Bijlagen:

Poezenvrouwtje verwijderd binnenscherm & zwarte sleutel /litter robot open air/ 04 nov 2019 19:57 #25340

Poezenvrouwtje verwijderd binnenscherm & zwarte sleutel /litter robot open air

:woohoo: Zie je...weer plakkerig grit dat vastgekleefd zit, eerst dit maar uitsoppen.

Creatieve oplossing voor het achtergebleven gat...ik heb er een Nespresso koffiecupje in gepropt en dat blijft prima zitten.handje_mond
Tja je moet toch wat als je nog geen “plug” hebt...ik vond ‘t wel leuk gevonden en het werkt goed, staat ook netjes.

_voetje Ik ben ‘t zo zat...wederom storing en zat er plakkerige klont met grit achter het binnenscherm. Mijn klusjes waren gedaan en eigenlijk wilde ik gaan douchen, de badjas aan ..en lekker met een hete kop koffie voor de tv kruipen.
Maar...ik wilde dit niet meer, deurtje open en LR uitgeschakeld, uit de kastruimte getrokken en een schroevendraaier opgezocht.
Zwarte sleutel aan de achterkant losgeschroefd en daarna aan de binnenkant het scherm losgetrokken, die ligt nu buiten in de regen en maak ik morgen wel schoon om op te bergen voor ooit in de toekomst ...je weet maar nooit of ik die nog eens wil installeren als er beter grit op de markt komt.

thumbsup Zo alles weer netjes schoon en op zijn plek geschoven, deurtje weer dicht en klaar voor gebruik! Wat je ziet is geen gat maar het zilver glimmende dopje van de koffie-cup die het gat afdicht zodat er geen grit in kan komen.

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Gemaakt door Kunena