Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Lees hier alles over de Litter-Robot elektrische kattenbak.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Help 03 jan 2020 21:56 #25554

Ik heb deze de litter Robot 2.
Heb er wel een probleem mee.
Vaak draai hij goed..... Maar na paar keer draai hij ineens door dus dan gooit hij al het grid er aan de linker kant eruit/naast.
Zou een nieuwe printplaat dit oplossen of is er iets anders aan de hand...
En wat is het verschil met de 3... Is die veel beter /groter/stiller of... Ik hoop dat iemand mij "wijzer" kan maken...
Groetjes Detoverbal (Sandra),

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Frits & hond Storm
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Help litter robot 2 03 jan 2020 22:24 #25558

Heb je de gewone litter robot II of de Bubble met het kijkglas aan de achterzijde van de bol?
Welke lichtjes branden er als hij dat probleem geeft?
Herstelt hij zich nadien weer en hoe vaak komt dit voor?
Soms kan ook de metalen lijn die je zit zitten als je de bol eraf hebt het probleem zijn. ligt er grit of zitten er haren of vuil in waardoor deze metalen lijn niet goed meer kan bewegen en of wordt tegengehouden? Deze geeft namelijk aan wanneer hij weer moet terugdraaien.
Als je de lijn beweegt, iets eraan trekt hoor je dan een KLIK geluid? Nu is dat voor jou misschien moeilijk te vernemen omdat ik weet wat je handicap is maar misschien kan je iemand in je omgeving even vragen of ze dit willen vaststellen.

Probeer dit eens...
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Help 03 jan 2020 23:14 #25560

Detoverbal schreef : Ik heb deze de litter Robot 2.
_question:
En wat is het verschil met de 3... Is die veel beter /groter/stiller of... Ik hoop dat iemand mij "wijzer" kan maken...

LRII is kleiner dan de LRIII Open Air,
LRII draait op elk KLOMPVORMEND grit van welke kwaliteit ook, iets wat ik van de LR III niet kan zeggen en dat is uit eigen ervaring.
In LRIII zit meer techniek wat ik een nadeel vind want het is gevoeliger voor storingen en niet te repareren maar alleen te fixen door het onderdeel aan te schaffen en te vervangen. Zelf vind ik dit een nadeel van de LR III Open Air.
De LRIII is stiller qua geluid , dat is een pluspunt
Ik zelf vind de LR III erg kolossaal omdat ze hem “mooi” hebben willen maken voor het “oog” , ik hou meer van functionele handige en niet onnodig grootte apparaten. Hij moet doen waarvoor hij gemaakt is en niet mooi zijn . (Maar wie ben ik...)

Ben maar zuinig op je LRII en repareer hem. Ik heb er ook nog 1 in de garage , in de cattery en die doet ‘t nog steeds, het is de LRII Bubble met het kijkglas .
Oh ja en nog een belangrijk punt... de afvallade van de LRIII Open Air is veel groter maar uiteindelijk vallen de klompen zo in de bak dat hij niet volledig benut kan worden qua inhoud...heel onhandig .
De lade van de LRII is dan wel kleiner maar zit vaak propvol en kan dus ondanks dat hij kleiner lijkt veel meer afval qua inhoud aan. Grappig maar wel waar!

Ik hoop dat je er wat mee kan.. mocht je nog vragen hebben dan hoor ik ‘t wel.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Help litter robot 2 04 jan 2020 09:39 #25561

Dank je wel. Zometeen komt er ff iemand luisteren. Maar het is er 1 met kijkglas. En alle drie de lampjes knipperen tegelijk... En dat stopt niet. Hij gaat ook niet terug.
Als ik dan al het Lisse grid heb weggezogen uit de rand en ik zet hem dan uit en weer aan... Dan doet hij het vaak wel... Maar na twee of drie keer ineens niet. Ook als ik hem na een goede draaiing uitzet en hem dan zelf aan zet na gebruik... Doet hij het normaal.... Alleen als hij aan blijft staan en vaker draaide dan gaat het ineens weer mis
Groetjes Detoverbal (Sandra),

Frits & hond Storm
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Help litter robot 2 04 jan 2020 10:42 #25562

Ik heb je een mail gestuurd op je prive mailadres

• Pagina:
  • 1
Gemaakt door Kunena