Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Vandaag

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
Poezels in HOOFDROL als filmster, grappige filmpjes, leuke en lieve momentopnames, deel ze met ons.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Luna en Unercover Mouse! 06 feb 2013 11:08 #10489

Marleen schreef :

kikiloi schreef : ...van het weekend heeft Azlan hem per ongeluk zelf aan gezet...

Dat heeft Luna allang door, onze stofzuigrobot hebben wel moeten wegsteken, want hare majesteit wilde daar te vaak een ritje op maken, of jagen op de draaiende borsteltjes. Gisteren heeft ze dus ook gevonden hoe ze de Undercover Mouse aan kan zetten :huh: :lol: .

Oh wat heerlijk weer die kleine ondeugd van een Luna, onze poezels worden te slim :lachen:
Ik geniet van zulke verhalen, zou iedereen zo van zijn poezels genieten en alles zien wat ze uithalen zoals wij dat doen?
Soms denk ik wel eens geniet toch wat meer van je dier en zie wat ze allemaal voor grappigheden in zich hebben.
Helaas is het niet ieder baasje gegeven dit op te merken maar het kan je leven zo verrijken en als je het even moeilijk hebt zoveel plezier brengen. Ze kunnen echt een steun zijn in moeilijk of wat zwaardere tijden, dat heb ik zelf ondervonden, :bidden: ze hebben me echt door bepaalde periodes heen gesleept en ik ben ze daar nog altijd dankbaar voor! :toonmijnhar
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, kikiloi
Discussie gesloten.

Lieveke op middenstuk catitbaan! 06 feb 2013 11:19 #10492

• kikiloi
  • kikiloi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • puberend kitten
  • puberend kitten
  • Ontvangen bedankjes 449

poezenvrouwtje schreef :

kikiloi schreef :

poezenvrouwtje schreef : Ik zie het al ...allemaal verwende poezels net als hier ..zo herkenbaar en wat ook herkenbaar is..
Hetzelfde speelgoed, undercover mouse, catit baan, veertje op stok..hi.hi..

:goodone: wat is bij jou favoriet?? Hier de undercover mouse! Die kan echt dag en nacht draaien. Als ik m aanzet komen ze ineens allemaal opduiken! En oh help.. van het weekend heeft Azlan hem per ongeluk zelf aan gezet..als ie dat maar niet doorkrijgt!! Zit ik middan in de nacht ineens stijf in bed als dat ding begint te draaien!
Hier slopen ze wel steeds t stokje eraf.. hoe gaat dat bij jou?

:lachen: alweer heel herkenbaar, het aanzetten hebben ze GELUKKIG nog niet door!
Maar hij is hier heel erg favoriet, ik vind dit het leukste speelgoed dat ze ooit hebben gekregen.
Na enige tijd berg ik wat speelgoed op en dan na verloop van tijd haal ik 't weer tevoorschijn zodat het weer helemaal nieuw is.
Dat werkt echt fantastisch.
De stokjes zitten inderdaad niet zodanig dat ze goed blijven zitten, er schijnen zelfs meerder varianten te koop te zijn maar volgens mij is dat alleen in Amerika want ik heb ze hier nooit kunnen vinden.

De catit baan is eigenlijk het enige speelgoed dat altijd blijft liggen want dat is Lieveke haar favoriet en die slaapt ook op de kartonnen rondjes in de midden gedeeltjes waar ze de nagels aan kunnen scherpen.
Ligt schijnbaar heerlijk warm of zo...

Hier blijft de catitbaan ook altijd staan. ik verander de vorm ook regelmatig, is ie weer helemaal nieuw. Ze liggen inderdaad graag in de rondingen van de baan. En dan af en toe al liggende ff de bal een mep geven erin.. heerlijk toch!
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: Luna en Unercover Mouse! 06 feb 2013 11:24 #10493

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten

poezenvrouwtje schreef :

Marleen schreef :

kikiloi schreef : ...van het weekend heeft Azlan hem per ongeluk zelf aan gezet...

Dat heeft Luna allang door, onze stofzuigrobot hebben wel moeten wegsteken, want hare majesteit wilde daar te vaak een ritje op maken, of jagen op de draaiende borsteltjes. Gisteren heeft ze dus ook gevonden hoe ze de Undercover Mouse aan kan zetten :huh: :lol: .

Oh wat heerlijk weer die kleine ondeugd van een Luna, onze poezels worden te slim :lachen:
Ik geniet van zulke verhalen, zou iedereen zo van zijn poezels genieten en alles zien wat ze uithalen zoals wij dat doen?
Soms denk ik wel eens geniet toch wat meer van je dier en zie wat ze allemaal voor grappigheden in zich hebben.
Helaas is het niet ieder baasje gegeven dit op te merken maar het kan je leven zo verrijken en als je het even moeilijk hebt zoveel plezier brengen. Ze kunnen echt een steun zijn in moeilijk of wat zwaardere tijden, dat heb ik zelf ondervonden, :bidden: ze hebben me echt door bepaalde periodes heen gesleept en ik ben ze daar nog altijd dankbaar voor! :toonmijnhar

whihihihi hare majesteitL LOL! Ik zie der al zitten op die stofzuiger! Rawhide!!! Yippeyayeee!

Ik weet wel zeker dat ik geniet van mijn dieren. Als je ze alleen al bekijkt terwijl ze niets doen.. slapen... dat is al een genot voor het oog. Soms dromen ze, hebben ze schokjes en mauwen ze ineens. En als het wakker wordt... helemaal verfrommeld.. uitrekken tot ze wel 1,5 meter lang zijn.. en dan eens kijken wat ze kunnen uithalen.
Ik vind alles leuk wat ze doen! schateren
Het is trouwens bewezen dat het aaien van een kat of hond stressverlagend werkt he! Er zijn speciale honden en poezen die op ronde gaan bij bv bejaardentehuizen.. de oude mensen daar zitten anders maar te zitten.. maar nu... ze kijken uit naar de bezoekjes en leven helemaal op! Fantastisch toch!
Ik kan echt nooit meer zonder mijn poesjes! neennee
Het zijn echt mijn kindjes.. !! hearts
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Re: nog maar een paar filmpjes van de poezels! 06 feb 2013 11:26 #10494

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten

Marleen schreef :

haha onze poezen worden echt te slim! Luna is een heerlijk beessie!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Re: nog maar een paar filmpjes van de poezels! 06 feb 2013 11:32 #10496

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933

poezenvrouwtje schreef : ...De stokjes zitten inderdaad niet zodanig dat ze goed blijven zitten, er schijnen zelfs meerder varianten te koop te zijn...

Er zijn twee types Undercover Mouse, de oude met een draaiknop om aan te zetten, de nieuwe met een drukknop van boven, die poezels dus zelf ook kunnen aanzetten :lol: .
Van de stokjes zijn er het oude type, die op het aanzetstukje twee gleufjes hebben, en daar had je er dan nog met een staartje of met pluimpjes. Bij het oude type UM werden twee stokjes geleverd.
Bij de nieuwe UM krijg je nog maar 1 stokje, met 1 gleufje (waarvan ik denk dat ze beter blijven zitten) en daar hangt dan een staartje aan. Het nieuwere type is mits wat handigheid zelf te voorzien van een nieuw staartje. Dat is hier wel nodig, want het wordt eraf gebeten.
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
Discussie gesloten.

oude & nieuwe type undercover mouse 06 feb 2013 11:44 #10500

Marleen schreef :

poezenvrouwtje schreef : ...De stokjes zitten inderdaad niet zodanig dat ze goed blijven zitten, er schijnen zelfs meerder varianten te koop te zijn...

Er zijn twee types Undercover Mouse, de oude met een draaiknop om aan te zetten, de nieuwe met een drukknop van boven, die poezels dus zelf ook kunnen aanzetten :lol: .
Van de stokjes zijn er het oude type, die op het aanzetstukje twee gleufjes hebben, en daar had je er dan nog met een staartje of met pluimpjes. Bij het oude type UM werden twee stokjes geleverd.
Bij de nieuwe UM krijg je nog maar 1 stokje, met 1 gleufje (waarvan ik denk dat ze beter blijven zitten) en daar hangt dan een staartje aan. Het nieuwere type is mits wat handigheid zelf te voorzien van een nieuw staartje. Dat is hier wel nodig, want het wordt eraf gebeten.

Ik heb vast en zeker het oude type..wist niet eens dat er een nieuwe is. Vond het ook al zo verbazend dat de poes die zelf kon inschakelen zoals bij dit oude type..nu begrijp ik hoe dat kan met het nieuwe en de knop bovenop.
Is die daar dan ook voor bedoeld dat de poes hem zelf kan inschakelen?

En Marleen heb jij het nieuwe type zoals je het beschrijft lijkt dat wel...wat bevalt dan beter?
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Gemaakt door Kunena