Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Ervaringen van een klein hartje met grootse werking voor mens en dier

Onderwerp: Geur-hulp- hartjes werken/ Wonderlijke formule ?

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje voor uw dier 01 juli 2016 10:46 #19992

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12953
Ja hoor ik heb bij poes Lieveke dit zelf toegepast , zij werd altijd uit het niets besprongen door zowel Sumi als Shiye, zij schrok dan enorm en dook onder de kast, liep langs de muren van de kamer en keek bij binnenkomen na de nacht als ze van boven naar beneden kwam eerst waar dit tweetal pestkoppen zat. Ze leefde in angst...!

Ik kon dit niet meer aanzien en voelde haar angst in mezelf omhoog komen. Ik ben haar gaan supporten door een klein aplaus te geven en daarbij mijn duim omhoog te steken ter ondersteuning van mijn stem om te vertellen hoe knap ze was als ze bleef zitten bij een confrontatie. Natuurlijk bouwde dit langzaam op en ging het ook wel eens mis maar dan zei ik dat ze het goed geprobeerd had en we gewoon een volgende keer gewoon weer samen een nieuwe confrontatie zouden overwinnen en dat ging beter... en beter!

Uiteindelijk bleef ik haar toespreken als Sumi recht voor haar zat en zei ik zelfs dat ze hem rustig mocht laten horen door te grommen dat ze hier niet van gediend was , ook zei ik haar " blijf zitten Lieveke... Je doet t goed, jij bent de baas en anders tik hem maar op zijn brutale katerkop"

Lieveke is een heel zachtaardig wezentje dat met iedereen vriendjes wil zijn en daardoor ook een makkelijk doelwit maar nu loopt ze trots door de kamer met haar staart recht omhoog en als ik dan ook nog zeg " goed gedaan Lieveke... dikke duim voor jou" dan zag je haar groeien en parmantig rondstappen, dus jij Louisse moet haar wel steunen in dit proces, dan komt t goed!

Lees maar eens de Topic van poes Lieveke dan kom je de stukjes hierover wel tegen. Je moet dan wel even een eind terug kijken volgens mij zelfs vorig jaar ergens of nog een jaar verder terug! Als ik de link kan vinden dan plaats ik die wel hier in dit Topic.

Kijk hier heb je al een filmpje , hier begon t mee, Lieveke ligt te spelen en Shiye jaagt haar weg, het lukte Shiye en dus werd t van kwaad tot erger, Lievekes zelfvertrouwen brokkelde af maar ik stak daar uiteindelijk een stokje voor!

poezenvrouwtje schreef :

Uh.. :unsure: wat gebeurt er nu toch!

Poezenvrouwtje:
Ah..die arme Lieveke, ligt ze daar lekker te spelen in haar eentje en komt Shiye de pret bederven.
Ze wilde niet dat Lieveke met dat koord speelde en jaagt haar weg om er zelf mee aan de slag te kunnen.
Lieveke zie je aan het eind van 't filmpje naar mij kijken..zo van..."wat vind je daar nu van, doet ze het wéér"
verdrietig

Vervolgens gaat Shiye er ineens zelf mee spelen, de doerak!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje voor uw dier 02 juli 2016 10:41 #19993

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12953
Laat maar weten Louisse of je interesse hebt .... Voor je lieveling!
Lees eerst gerust alles door en neem je tijd die je nodig hebt , ik hoor t wel als je vragen hebt
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena