Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

Verdriet in huis van Poezenvrouwtje!!! 24 sept 2014 09:57 #16605

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13655
Zware tijden en verdriet heel veel verdriet....
[/b]

Sorry lieve mensen maar het is even niet anders...de foto's blijven op mijn toestel staan en komen echt nog wel hier op 't forum maar momenteel is het allemaal teveel. *verdrietig*
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Verdriet in huis van Poezenvrouwtje!!! 02 okt 2014 10:09 #16610

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_voetje Gisteravond na een warme ontspannende douche zakte ik moe onderuit in mijn hangstoel. Al vlug kroop poes Pepé naast mij en nestelde zich warmpjes tegen mij aan in het kleine hoekje dat nog vrij was. Al vlot begon ze te spinnen van genot, even bij 't vrouwtje liggen, eindelijk is ze even bij ons en heeft ze tijd voor ons. Dat laat ik me niet afnemen moet ze gedacht hebben en zag haar kans schoon.
Sumi stond even later met zijn pootjes omhoog tegen de zitting van de hangstoel om te zien of er voor hem nog plaats was. Als vlug was hij verdwenen maar toen ik later op stond voor een warme kop thee zag ik dat hij zich een plekje had verschaft onder de hangstoel. Met zijn mooie grote ronde kijkers volgde hij mij op de voet en bij terugkeer aaide ik hem even over zijn mooie grote en lieve katerkop. Even kroelen dat is zo fijn wat heb ik dat gemist...ik voel me schuldig want ik heb niet meer de aandacht voor ze die ze gewend zijn!
Momenteel word ik even geleefd en sta op de automatische piloot. Als een robot handel ik maar soms weet ik niet eens meer welk traject ik zojuist heb afgelegd. Even is het allemaal teveel en wandelt er een traan..dan zijn er de poezen die liefdevol reageren op dit zoutsmakende spoor vocht dat geduldig weg gelikt wordt door een van hen. Dat maakt veel goed en toveren hiermee een glimlach op mijn gezicht..wat moet ik zonder jullie!
Dank je wel lieverds!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Verdriet in huis van Poezenvrouwtje!!! 21 okt 2014 09:10 #16611

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Soms lijkt de tijd heel snel te gaan, anderzijds lijkt het voor mij te kruipen. Zoveel klussen nog te klaren, het huis is nog steeds niet leeg van vader en de poezen komen aandacht en liefde tekort...ik schiet tekort en dat doet pijn in mijn hart.
Zo moeilijk om nu tijd voor ze te maken. De klus om alleen het huis leeg te halen en als executeur testamentair je taak uit te voeren vergt veel verantwoording.

Gisteren ben ik voor het eerst weer een ochtend thuis geweest omdat mijn eigen achtertuin gedaan moest worden. Een hele klus maar het is de moeite waard geweest. Inmiddels heb ik maatje 36 want alleen maar werken van 's ochtend tot in de avond... dat wil wel. Mijn lijf geeft signalen af en mijn hoofd heeft behoefte aan rust en regelmaat maar dat zit er voor nu nog niet in.
Aan alle kanten word er aan je getrokken..voor rouwen is nog geen tijd!

Liefdevol word ik in de avond begeleid naar boven waar zelfs Knoetje dicht tegen mij aan kruipt om te laten weten dat ik op haar steun kan rekenen. Soms komt ze zelfs even aan mijn hoofdeinde maar van de week dacht ik dat Spotje zo lekker in het holletje van mijn rug lag...niets was minder waar, het was Knoetje die zich deze taak heeft toebedeeld. Spotje liefdevol met haar pootje zachtjes steunend tegen mijn wang en Knoet tegen mijn rug...wat wil een mens nog meer.
Zoveel liefde..heerlijk toch!

Sumi doet zich te goed aan Ziwi-peak gedroogd vlees dat ik nog steeds vermeng met een blikje Gourmet-mousse. Het is dan een feestmaal geworden en ze schrokken het bijna naar binnen. Sumi is groot geworden, zojuist schrok ik van zijn formaat..jeetje wat ben jij gegroeid zeg!
Prachtige kop heeft hij gekregen, zo'n mooie katerkop , lekker breed en heel lief. Nu moet ik oppassen dat hij niet te dik word want eten..dat weten we nog wel van zijn kitten tijd..dat is zijn hobby.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena