Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 nov 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kitten Zatou

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Poezenvrouwtje en de Persjes
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

Voorjaar / poezenpret, Engelenkaartjes Sumi & Shiye 28 mrt 2014 09:27 #15908

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13713
:lachen:

Sumi & Shiye: kijk eens vrouwtje...wij hebben alvast wat kaartjes voor je getrokken uit de schaal op tafel. Als de visite dit mag dan mogen wij dit zeker want het is ons huis en wij dachten ...laten we 't vrouwtje een plezier doen en alvast enkele kaartjes voor haar trekken. Lief van ons hé..en eh...we hebben veel plezier gehad hoor...de volledige schaal hebben we "doorwoeld" swing en de beste eruit gehaald !

Stel je voor je komt de kamer binnen en op tafel vermaken Sumi en Shiye zich kostelijk met de schaal met Engelenkaartjes erin. De mensen die bij mij op bezoek komen weten dat deze hier staat en trekken indien ze dit leuk vinden een "dagkaartje" . Zelf doe ik dit ook dagelijks maar vandaag hebben mijn 2 harige ondeugden dit al voor me gedaan. Ze hadden er niet één...niet twee maar meerdere voor me getrokken en sommigen lagen ook al met de leesbare tekst naar boven gericht zodat ik meteen kon lezen wat er voor boodschap op stond! Dank je wel lieve Sumi en Shiye! Ik hou van julllie Hearts:

De focus van de pompoentjes in de grote schaal ernaast is verlegt naar de Engelenkaartjes...zouden de poezels soms ook behoefte hebben aan een "boodschap van BOVEN" handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Voorjaar / poezenpret, Engelenkaartjes Sumi & Shiye 28 mrt 2014 14:56 #15911

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933
De poezels wilden misschien ook een kaartje voor zichzelf handje_mond .
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Voorjaar / poezenpret/ Spotje & Knoetje pakken hun kans... 30 mrt 2014 11:14 #15922

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_happyrollin Sumi heeft er zin in vandaag, hij heeft weer een Pompoentje uit de schaal gepikt en rent er nu onder het maken van allerlei "genoeglijke" geluidjes mee door de kamer te rollen. Wat een pret en zoveel activiteit al op deze zondagochtend. Terwijl ik even geniet van mijn 1e kopje koffie is het poezenspul al bezig invulling aan deze mooie zonnige dag te geven. Zodra de sluierbewolking is weggetrokken gaan ze het poezenterras op om fijn buiten te zijn. Er is immers nog genoeg te doen in en rond de tuin, alles mag weer eens wat aandacht krijgen en het is ook wel weer gezellig als je thuiskomt en er is gezelligheid bij de voordeur. Wat paaseitjes tussen de stenen vogeltjes en het groende mos op het tafeltje, een kaarsje dat zijn licht doet schijnen in Goddelijke sferen :kaarsjebran en wat gekleurde eitjes aan de bloemenkrans op de voordeur maken het een WELKOM geheel.

Spotje helpt zoals altijd graag mee en ook Knoetje is deze keer van de partij. Zij dacht ik ga niet de kamer in ..ik blijf nog even boven tot vrouwtje naar buiten gaat dan glip ik samen met Spotje mee naar buiten de oprit van 't huis op en verstop me naast de auto.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

Voorjaar / rust bij poezenvrouwtje...ongenode tuinganger! 05 apr 2014 13:55 #15953

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Ongenode tuinganger verstoort diepe rust

Wat een rust...alles ligt in een diepe slaap ergens verdeelt over de de woning. Nergens is een plekje dat onbezet is. Overal liggen er pluizebolletjes te slapen. Als je er lang naar kijkt en de snurkgeluiden volgt dan moet je moeite doen om er zelf niet aan toe te geven! handje_mond
Zou dit stilte voor de storm zijn? Buiten begint de lucht op te klaren en gaat de zon het met zijn krachtige stralen winnen van 't dikke wolkendek. Het poezenterras begint zich in zonlicht te verhullen en spoedig zullen de eerste poezenpootjes hun gang maken naar de deur om het terras te betreden. De vogels laten hun gezang horen door het open raam en ik geniet van het aanhoudende getjilp van de mezen. Ze zijn bedrijvig in de weer om de plukjes ronddwarelend vacht van de poezen te verzamelen in hun snaveltjes en vliegen ermee weg om hun nestjes te bekleden voor hun nieuwe kroost. Wat heerlijk toch al die dieren en hun cyclus in dit leven.
:woohoo:

Uh..wat zie ik daar nu...de buurpoes heeft een manier gevonden om bij de vogeltjes te kunnen die hier op 't poezenterras druk bezig zijn, hebben zij deze poes wel gezien..de slimmerik is over de schutting gelopen en ik sta nu "oog in oog" met hem vanuit de kamer.
neennee

Dit is niet de bedoeling...stoute poezel, ga terug naar je eigen tuin, dit is niet oké hoor! Vort wegwezen en al helemaal niet op ons poezenterras, dat kan echt niet! Ga maar vlug terug naar je eigen baasje...
Na wat blikken en deze gedachten uitgesproken te hebben zie je dat de boodschap is overgekomen en druipt deze initiatiefnemer af via dezelfde weg als hij gekomen is.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Discussie gesloten.

Voorjaar / vervelende teek ...! 08 apr 2014 13:00 #15970

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Vervelende teek...!

Knoetje tinypaw : Hé bah...vrouwtje kijk eens in mijn nek bij mijn oortje, hallo...vrouwtje..zie je dan niet dat ik je aandacht trek, let eens even op. Jeetje zeg, hoe kan ik nu duidelijk maken dat ik ergens last van heb en er zelf niet goed bij kan komen. Ze is ook zo druk, ze merkt niet eens dat ik even haar hulp nodig heb..zo dan maar bovenop de tafel en kopjes geven, midden op de papieren gaan staan en dan maar heen en weer lopen over hetgeen ze wil lezen. Ah..gelukt ze raakt geïrriteerd nu nog haar hand naar mijn linkeroor zien te krijgen..ja..ja..bijna, ah ja, nee het is geen klitje dat hier achter mijn oor zit..nee je moet geen tornmesje pakken je moet dat akelige bloedzuigende kleine monstertje verwijderen dat me verveelt.
Ja ...ah..ze heeft het door , nu kijkt ze goed, ja goed vrouwtje..de bril erbij ..ah..wat een verademing, ze haalt dat handige groene dingetje erbij (tekentool) en hup even draaien en..weg is het nare beestje, wat een verlossing!!!

:woohoo: Nee niet doen..niet ook nog ontsmetting erop.. _Yuk!: dat is vervelend,
ja..ja, ik weet 't ,
het moet !
Mag ik nu weer spelen?

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Discussie gesloten.

Voorjaar / Wildebras Sumi ...! 09 apr 2014 11:25 #15976

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Sumi: _Whoopie: lekker rennen door de kamer, het zonnetje schijnt naar binnen en ik ga "lichtpuntjes" (prismakleuren) vangen die ontstaan door de raamkristallen de kamer in flitsen . Leuk joh...allemaal kleurtjes en snel dat die zich verplaatsen...eerst zie je er eentje op de bank, dan via de tafel terug naar de grond, dan weer via de grote poezenmandstoel over de haardrand in de hangstoel van vrouwtje en dan terug naar de bank...JIPPIE dat is pret. fijn hoor, dit is ochtendgymnastiek. Oh..daar gaat er weer eentje..doei..ik moet erachteraan.

oh..jeetje ik heb de stoel aan de achtertafel omgegooid en die ligt nu met de rugleuning op de grond..wat een klap zeg. Vrouwtje is niet blij en moppert op mij, door de val is de stoel beschadigd .. maar even dimmen !
Sorry vrouwtje, het was geen opzet, het ging vanzelf..in 't vuur van 't spel.
Even kijken waar kan ik nu mijn tijd mee vullen, ah.. Knoetje pesten.. swing ook leuk!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena