Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 nov 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kitten Zatou

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Poezenvrouwtje en de Persjes
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

Dierendag 2013 / 4 oktober 04 okt 2013 10:36 #14770

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13714
Vandaag is het DIERENDAG...
en dus toch even wat extra aandacht voor alle poezels hier in huis van poezenvrouwtje. Aangezien ze hier niets te kort komen en het eigenlijk iedere dag al dieren(poezenverwen)-dag is zet ik ze toch even extra in het zonnetje!

:party1:
Deze speciale dag is ook leuk voor de baasjes want er zijn overal aanbiedingen en extraatjes te verkrijgen voor je lievelingen.
Bij de dierenapotheker kreeg ik 16,00 euro korting op de bestelling en dus zat er voor de poezels een cadeautje in, wat het is geworden zien jullie vanzelf als ze het in gebruik mogen nemen. Het stond al even op mijn verlanglijstje nadat ik het bij iemand gezien had hier op 't forum maar ik vond het nogal prijzig en nu was mijn kans vanwege de korting die ik kon gebruiken. Tussen de speeltjes stond hij daar en dus maar over mijn hart gewreven bij de dierenapotheker online Deze site is trouwens ook interessant voor de Belgische bezoekers want hun verzendkosten naar België zijn volgens mij maar 4,95 euro en alle merkartikelen zijn beduidend goedkoper dan dat je ze bij de reguliere dierenartsen aanschaft..de moeite waard dus om even rond te neuzen zou ik zeggen. :sterretje: Wil je de link KLIK dan hierop!
Tevens spaar je PETPUNTEN die je zodra je er 250 bij elkaar hebt gespaard ook weer kunt inwisselen op het eindbedrag, spaart toch weer zo'n 10,00 euro uit op een volgende bestelling.
Ga maar eens "piepen" op hun site, Zeker aantrekkelijk voor mensen die vastzitten aan het dure dieetvoer van HILL's en ROYAL CANIN.

Bij Zooplus is het ook feest daar krijg je extra bonuspunten bij je bestelling maar ik hou het even alleen op de eerdere bestelling.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: Dierendag 2013 / 4 oktober 04 okt 2013 20:06 #14781

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933
Ik ga er zeker eens gaan rondneuzen, maar pas later, want ik moet gaan werken.
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Re: Dierendag 2013 / 4 oktober 05 okt 2013 10:39 #14784

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Ik ga er zeker eens gaan rondneuzen, maar pas later, want ik moet gaan werken.

Voor jou is het zeker aantrekkelijk daar de verzendkosten niet zo hoog zijn voor België.
TOP bedrijf met prima service en scheelt enorm want er zit zoveel winst op dit merkvoer.
De service is ook heel goed en er zit altijd een leuk speeltje bij voor je huisdier.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Herfstweer... 17 okt 2013 13:46 #14858

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_Yuk!: niks'an dit weer, ik had vandaag de achtertuin winterklaar willen maken, deze ochtend bij mijn vader de voor- en achtertuin gedaan maar toen ik thuis kwam waaide het best hard en kwam de regen met bakken uit de lucht...helaas voor mij, geen buitenactiviteiten vandaag!
Zo jammer, deze ochtend scheen hier de zon nog en nu ik aan mijn eigen stuk toekom kan ik niet verder.
De poezels vinden het binnen zijn maar niks, heel even zijn ze deze ochtend buiten geweest op kikkerjacht en de padden zijn ook al hun beschutte plekjes voor de winter aan het opzoeken. Heel wat te beleven dus op het poezenterras.
Straks is het poezenterras een ontmoetingsplaats voor de kikkertjes die onder de deur van de tuin door kruipen en hier hun vertier zoeken in de plassen regenwater die zo snel hun weg naar de afvoer niet kan vinden.
Veel kijkplezier voor het raam, lekker met je poezengat op de verwarmde brede vensterbank, ook geen slecht tijdverdrijf zou ik denken.
Mochten de weergoden me goed gezind zijn dan duik ik straks toch nog even de achtertuin in want het is wel heel hard nodig en dan heb ik 't maar gehad en mag koning winter zijn intrede doen!

Discussie gesloten.

Herfstweer.../ poezenterras 22 okt 2013 10:46 #14874

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
De klimpaal op het poezenterras is de afgelopen weken amper onder het plastic uit geweest maar vandaag belooft het zonnetje zich wat vaker te laten zien en dus kan het stel weer eens buiten vertoeven.
Zo nu en dan een frisse neus halen doet de poezels goed en inspireert weer hun jachtgevoel, kunnen ze zich lekker uitleven op rond waaiende blaadjes en insecten die zich verstoppen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

of vogeltjes vangen / Herfstweer.../ poezenterras 26 okt 2013 11:04 #14896

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
waar kijkt Triggy naar...?
aanvliegen van de meesjes op het pindakaashuisje

en Poes Knoetje...wat doet die daar?
het andere voedergedeelte in de gaten houden

Zo werkt dit tweetal nauw samen aan een vermaak dat uren kan duren omdat ze er toch niet bij kunnen komen en de meesjes...ach die maken er een spelletje van en cirkelen behendig in en uit de potjes waar dit lekker is uit te pikken.
Sommigen durven meer en zorgen voor de afleiding zodat dit minder behendige of de nieuwkomers ook hun buikjes kunnen vullen.

Samenspel van meesjes onder elkaar en de poezels van 't Poezenvrouwtje.
Schattig toch!

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena