Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: Koning winter kondigt zich aan/ rond Poezenvrouwtjes huis

nieuwe kussens & bank Poezenvrouwtje 18 jan 2015 01:53 #16848

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13447
De nieuwe kussen en bank zijn binnen....

_Whoopie:

tinypaw Tiamo: kom we proberen meteen even uit of we de goede keus hebben gemaakt. Vlug voor vrouwtje ons eraf zet.
Wie komt er mee proefliggen en wil de eerst zijn.

Vrouwtje is helemaal in d'r nopjes zo te zien is ze erg blij met de nieuwe aanwinst. Alleen kunnen we hier niet meer op de leuning liggen..dat is nu ook wat zeg!

tinypaw Pepé: mij maakt het niet uit als het vrouwtje blij is dan ben ik het ook ...ik pas me wel aan hoor, kan best zonder die leuning!
Dit plekje ligt ook wel lekker hier, mis die leuning nu al niet meer. lekker stofje hoor, lekker warm ook, ja dat bevalt wel.
Het is nog maar de vraag of ze van ons de kans krijgt om erin te zitten want hij is nu al steeds bezet. Volgens mij gaat het weer net zo als met de grote poezenmandstoel en vrouwtjes hangstoel, die hebben wij ons ook toegeëigend handje_mond
Best wel een beetje zielig hoor voor haar, wij pikken met z'n negenen alles in.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

nieuwe kussens & bank Poezenvrouwtje 18 jan 2015 02:00 #16849

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_voetje Poezenvrouwtje: welnu Thecla dit is de kleur en de stof geworden waar je zo benieuwd naar was.
De stof die mijn ouders erop hadden was wat minder fel van kleur , ik heb voor een wat levendiger rood gekozen.
Even wat anders maar ik vind het helemaal top en de poezen ook zo te zien op de foto's

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

nieuwe kussens & bank Poezenvrouwtje 18 jan 2015 13:35 #16852

Wat een prachtige, warme kleur :verliefd:
De bank is erg mooi geworden, heb je mooi gedaan en uitgekozen!!
En zit ook lekkerder met dikkere kussens denk ik. Leuk zo wat nieuws in je huis!
[color]Thecla en huisgenootjes [/color][/b]
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

nieuwe kussens & bank Poezenvrouwtje 18 jan 2015 15:42 #16853

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Thecla schreef : Wat een prachtige, warme kleur :verliefd:
De bank is erg mooi geworden, heb je mooi gedaan en uitgekozen!!
En zit ook lekkerder met dikkere kussens denk ik. Leuk zo wat nieuws in je huis!

Ja..leuk hé, ik krijg er zoveel energie van en wordt er helemaal blij van zodra ik de kamer betreed. Dat hij lekker zit is al bewezen met de constante bezetting door de poezen. Krijg amper de kans om er zelf in te zitten..gelukkig zijn nu ook de 2 fauteuils gearriveerd maar helaas werden ook deze twee meteen in beslag genomen. Het is echt erg..ik moet gewoon een poes eraf zetten :lachen: om zelf te kunnen zitten.

De stof doet heel warm aan als je erop zit neemt hij meteen de lichaamstemperatuur over..heel comfortabel en ook ik was meteen gecharmeerd van de levendige warme koraalrode kleur. Ik ben helemaal hot met mijn jaren 60 setje...is nu helemaal in toch! Dat is een leuke bijkomstigheid.

Discussie gesloten.

Lucky day... Poezenvrouwtje 21 jan 2015 18:25 #16864

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtjes Lucky day... _vingertjeso

_empoyes: vandaag is mijn lucky day, het stoffen 2-zitsbankje is verkocht en heeft een goede bestemming gekregen bij iemand die het verdient en heel goed kan gebruiken. Het is nog zo goed als nieuw nu krijgt het een 2e leven i.p.v . de stort .

Nu heb ik weer ruimte in mijn kamer want hij stond een beetje ongelukkig midden in de woonkamer, niet echt handig.
Nu kunnen de poezen weer rennen door het huis en spelen met hun balletjes over de plavuizen, op het dikke hoogpolige karpet ging dat niet ..het rolt niet zo lekker en dus was de lol er vlug af.
Heerlijk wat een ruimte heb ik ervoor terug gekregen...mijn huis voelt nu inlove een stuk fijner aan.
De poezen spelen naar hartelust..ik weet gewoon niet wat me overkomt. Voelt goed.

Bijpassende affirmatie: :verliefd: Ik gloei van trots als ik naar mijn bezigheden en het behaalde resultaat kijk.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Lucky day... Poezenvrouwtje 23 jan 2015 10:25 #16870

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
samen....Shiye en poezenvrouwtje

Zo grappig terwijl ik zit te werken achter de laptop zit poes Shiy keurig naast mij en des te langer het duurt en de klok verder tikt hoe lager haar koppie op de leuning van de stoel naast het bureautje zakt...malle poes van mij!
zo nu en dan beloon ik haar geduld met een aai en even kriebelen achter haar oren. Ze geniet ervan want even sluit ze genoeglijk even haar ogen. Wat een schat is het ook. Ik krijg liefdevolle beetjes in mijn hand, niet hard maar net even aan...je kent dat wel als poezenbezitter ik noem dat "love bites"

Naar mate de tijd voorbij gaat beland haar koppie op de leuning en blijft ze geduldig zitten met haar voorpootjes net op de rand van het bureaublad steunende. Het is toch net een mens zoals ze daar zit.
Zodra de kriebelpauzes te lang duren komt ze met haar witte voetje en tikt op mijn hand voor aandacht...reageer ik niet meteen dan komt het pootje terug en herhaalt dit menigmaal met ietwat drukverhoging om het kracht bij te zetten..maar...het blijft liefdevol!
Wat ben je toch een lieverd!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena