Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: Koning winter kondigt zich aan/ rond Poezenvrouwtjes huis

Alles is wit..../ Poezenvrouwtje 24 jan 2015 11:06 #16876

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13448
:woohoo: Alles is wit...

tinypaw Spotje: Uh..kijk nu dan vrouwtje gisteren deed je de voordeur open en toen was alles normaal en nu is alles ineens wit. Wie had dat nu verwacht. Goh..ik ga eens even kijken of ik nog bij mijn grassprietjes kan met dit pak sneeuw. Ik kan niet eens de kop van de gans nog zien, hi.hi...die heeft een flinke dot sneeuw op z'n kop. Grappig.

tinypaw eens even zien hoe ver ik kan komen..ah gelukkig hier heb je de sneeuw al weggeschoven van de oprit..
Nee..toch maar niet, ik ga terug mij te nat en te vies hoor en heel mijn vacht wordt nat en dat vind ik niet prettig, brrr..vlug naar binnen.

tinypaw Spotje: hé wat doe je nu Knoet...
tinypaw Knoetje: Ja ik snuffel even aan je want je zit onder de sneeuwvlokjes..hi.hi...wat een grappig gezicht zo'n besneeuwde Spotje

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Poezen testen NIEUWE stof / 1e vlek wat nu???? 26 jan 2015 15:21 #16885

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:woohoo: dat is schrikken, 1e vlek nieuwe stoffering kussens

_voetje poezenvrouwtje: :woohoo: dat is even schrikken..nu kwam het erop aan, klopte het wat de stoffeerder had gezegd over de kwaliteit van deze stof, ik mocht het meteen uitproberen.
Deze ochtend kwam ik beneden en mijn ergste nachtmerrie werd waarheid, een uitgespuwde haarbal op het mooie rode kussen van de bank. Ik kon er niet omheen, hij was echt...helemaal echt met maaginhoud en al prachtig gedeponeerd in het midden, lekker ervan afgedropen naar de zijkant.

Oh..jeetje dacht ik nog en alle scenario's schoten door mijn hoofd. Ik snelde naar de keuken en nam zoals opgedragen het pakje met "snoetendoekjes" ter hand en opende de nog gesloten verpakking. Enkele dagen geleden uit voorzorg gekocht in de hoop dat ik het nog lange tijd in de kast kon laten liggen, maar nu was het moment van de waarheid.

De poezen schaarden zich op een afstand rondom het karpet in de buurt van de bank maar de dader...tja ..die had geen sticker op zijn koppie en dus begaf ik mij met mijn natte snoetendoekje in de hand richting stof. Eerst het hoopje in een stuk keukenrol eraf gehaald en dan al biddend op hoop van zegen...
Ik veeg enkele keren heen en weer en dan nog eens de andere richting op heen en weer. Nu lijkt er een natte plek te ontstaan...
Terug naar de keuken en met een droge doek nog eens drooggewreven...nu is het wachten, hoe droogt het op...met kring of zonder kring..spannend hoor.

Intussen wat nadere huishoudelijke taken uitgevoerd om het tijd te geven..en dan , ik loop erheen en kijk...kijk nog eens maar inderdaad, het is weg en keurig zonder kring . thumbsup Prachtig alsof er niets gebeurd is ..de stof lijkt nog als voorheen toen ik hem kocht. Alleen de vleug zie je nog van de stof in de richting waar ik gewreven heb maar als ik er met mijn hand overheen ga...niets meer te ontdekken van het gebeurde.
_pffft: wat een opluchting..toch dubbel en dwars zijn geld waard en weer een hartverzakking minder voor de toekomst!
Helemaal blij zak ik even later met een heerlijk dampende kop koffie onderuit in mijn mooie rode bank met de poezen weer naast me, goede keus Poezenvrouwtje. De stof is flink aan de prijs maar in dit geval een goede keus, het doet wat op het label staat, een aanrader dus voor menig poezenbezit(st)er.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

Poezen testen NIEUWE stof / 1e vlek wat nu???? 26 jan 2015 15:22 #16886

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Dus Funny als je nog een stof moet uitzoeken ...dit is een goede keus en nu spreek ik uit ervaring! handje_mond

Discussie gesloten.

Poezenstreek/ wie is de dader? 29 jan 2015 13:11 #16896

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenstreek... :woohoo: wie is de dader?

_voetje Poezenvrouwtje: Tja...even werd ik opgeslokt door het forum en lied mijn lunch klaargezet om genuttigd te worden op het aanrechtblad staan.
Koning Maxima zou zeggen..."je was een beetje dom!" welnu dat heeft nu ook betrekking op mij..want het lekkers (beleg) was er vanaf gegeten en de dader?
Tja...die was al vertrokken!
Zelfs de roomboter is opgelikt...het ziet er niet meer uit en daar mag ik het dan mee doen , een karige lunch.
Maar het is mijn eigen schuld hoor, ik had het kunnen weten en dus neem ik mijn verlies.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Poezenstreek/ Sumi zit vast in kattenluikje 30 jan 2015 09:57 #16915

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
vroege activiteiten in huis Poezenvrouwtje

De poezen waren deze ochtend al zo vroeg actief..komt zeker door het vriesweer. Had flink gevroren, heb al moeten krabben en de sneeuw van de auto moeten verwijderen.
Tjonge wat een activiteiten zeg. Vandaag veel zaken buiten huis te regelen en dus moeten de poezen zich zelf vermaken.
Van de nieuwe litter-robotkast is al goed gebruik gemaakt. Ze zijn er allemaal al op geweest en hebben de doorgang uitgeprobeerd ...zelfs Sumi kan er doorheen handje_mond . Maar..vanaf vandaag gaat hij wel op dieet met zijn bolle buikje want anders heb ik straks hier binnen hetzelfde probleem als buiten met het kattenluikje waar hij gistermiddag in bleef steken.

Er worden dus geen bakjes meer afgestruind neennee lieve Sumi..dat ga ik goed in de gaten houden. Eten mag maar wel verantwoord.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.

Poezenstreek/ aan de slag! 31 jan 2015 09:58 #16922

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Nieuwe klusdag...flink aanpakken, poes Shiye is er klaar voor.

Wat zaken opzoeken op internet om te weten hoe en wat...niet onbelangrijk vind ook poesje Shiye die weer trouw met haar pootjes op mijn bureaublad naast me op de stoel zit. Ze kijkt mee hoe de cursor over het scherm beweegt en wacht geduldig op mijn volgende stap.
Spotje zal wel proberen om met me mee de voordeur uit te glippen..
Eerst tellen voordat ik de woning verlaat dat ik geen poes buitensluit. Vandaag moet de douchecabine eruit want er komt een andere met een handdouche die niet van de slang afschiet zodra je hem van de muur haalt..hi.hi. handje_mond

Fijn dat alles straks weer naar behoeven werkt en netjes op orde is. Geeft rust in huis en ik hoop zo deze fijne "flow" vast te kunnen houden want met de poezen gaat het fantastisch onder elkaar. Ze zijn verdraagzaam en spelen weer dat het een lust is. _happyrollin

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena