Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: Koning winter kondigt zich aan/ rond Poezenvrouwtjes huis

Zomaar een zondagochtend in huis Poezenvrouwtje 01 feb 2015 17:36 #16927

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13448
Zomaar een zondagochtend in huis Poezenvrouwtje

tinypaw Spotje: kom vrouwtje...waar blijf je nu, vandaag is het zondag en dus RUST. Dat mag wel één dag in de week effe niksen hoor.
Kom lekker hier zitten, ik heb me al heel comfortabel genesteld in deze heerlijke kussens en het schommelt prima.
Kom d'r maar bij hoor, dan gaan we lekker chillen vandaag!
_voetje Poezenvrouwtje zegt: wat ben je ook een heerlijk dier...lieve Spotje. Dit aanbod neem ik heel graag aan, we gaan lekker genieten en samen wat kroelen in de hangstoel.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Poezenstreek/ aan de slag! 02 feb 2015 08:18 #16943

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
nog meer sneeuw, nieuwe klusdag voor de boeg

Deze week staat er veel op de agenda. Jammer van de sneeuw die vannacht is gevallen en nog voorspelt is voor vandaag. De komende dagen zullen de deuren veel open staan. Oppassen dus dat de poezen niet op vreemde gedachten gaan komen en opletten dat er tijdens deze activiteiten niemand ontsnapt. Dikke trui aan en veel kou die binnen gaat komen.

De leidingen moeten in de muur en de douchecabine gaat geleverd worden. Einde voor lekkende kranen en toiletaansluiting. Spotje volgt alles met argusogen en wil erbij zijn maar dat gaat nu even niet gebeuren. Ze moet maar in de kamer blijven en lekker die deur goed gesloten houden. Even 3 dagen doorbijten en dan zijn we door het ergste heen.

Ik hoop maar dat ons "oud Hollands spreekwoord" opgaat:
Is februari nat en koel, dan is juli dikwijls heet en zwoel,

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

Poezenstreek/ beetje tegenslag! 03 feb 2015 12:58 #16946

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Beetje tegenslag bij "aan de slag"

Ik heb gevraagd om voorspoed en dat alles vanaf vandaag op rolletjes gaat lopen. Gisteren kreeg ik telefoon dat de douchecabine helaas niet morgen geleverd kan gaan worden maar morgen pas verzonden gaat worden.

Zojuist telefoon dat de regendouche met mengkraan ook vertraging heeft en morgen pas op de post gaat.

Ik heb even een goed gesprek gehad met mijn :bidden: engelen :bidden: en gezegd dat het vanaf nu op rolletjes mag gaan lopen en we in een voorspoedige flow mogen komen zodat het eind deze week allemaal afgerond kan worden met een compleet douchegedeelte.
Ze zijn er vast druk doende mee daar "boven" , ze luisteren altijd naar mijn verhaal en de uitkomst is me altijd goed bevallen. Het zal een reden hebben ..zullen we maar zeggen.

Discussie gesloten.

Poezenstreek/ mijn gesprek met "boven" ! 04 feb 2015 10:37 #16949

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Mijn gesprek met "boven"

_voetje Poezenvrouwtje: YES... _Whoopie: zie je wel, mijn gesprek met boven:bidden:..hier is het bewijs dat het werkt.
Vanmorgen kreeg ik al vroeg een telefoontje dat de douchecabine toch nog tijdig komt, morgenvroeg tussen 08.00 en 12.30 zal hij arriveren.
Tijdig genoeg om hem te kunnen zetten en het weekend te kunnen douchen.
De poezen vinden het vreselijk die harde geluiden op de bovenverdieping. De leidingen zijn mooi weggewerkt en liggen niet meer over de tegels.
Alleen Trigger is erg van slag..die is al niet zo gecharmeerd van vreemden..laat staan van zaag- en hakgeluiden in de muur.
Hij heeft zich verscholen achter de wijnflessen bij de openhaard handje_mond
Vanavond als het rustig is komt hij wel weer tevoorschijn.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.

Poezenstreek/ opnieuw een beetje tegenslag! 05 feb 2015 19:54 #16956

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Nog een goed gesprek in de planning met "boven"

_huilen: ik kan wel janken...nu is alles op tijd binnen en blijkt de geïnstalleerde kraan niet een : cooltouch te zijn. Deze wordt zo heet en dat zou dus niet mogen gebeuren. Het massieve gedeelte mag wel warm worden maar niet heet.
Anderzijds blijkt ook dat er rechts een knopje op zit dat niet schijnt te werken..
Dit is de kraan die dus niet goed werkt en géén cooltouch blijkt te zijn
Dan raak je even gefrustreerd zeker als er een monteur is die niet verder kan en na enkele telefoontjes nog steeds geen opheldering heb maar wel een defecte kraan aan de muur. Het had zo mooi kunnen zijn.

Vanavond maar eens opnieuw een goed gesprek met "boven" aanvragen , eergisteren heeft het geholpen want alles was op tijd binnen, al leek dat eerst niet te lukken.
Ik weet dat het Universum wonderen kan verrichten..welnu lief Universum.. :bidden: ik heb jullie hulp heel hard nodig..help me om dit op te lossen zodat ik de mengkraan krijg die mij toekomt en waar mijn voorkeur naar uit gaat.
Ik weet het even niet meer en dus leg ik het in Gods hand.
Wie weet waarom mij dit overkomt...misschien komt er wel een veel mooiere mengkraan die nog beter is dan degene die ik in 1e instantie had gekocht.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.

Poezenstreek/ lange dag...koester de momenten! 06 feb 2015 21:31 #16960

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Koester de momenten met mijn poezen

_voetje Poezenvrouwtje: vandaag was een lange dag, er leek geen einde aan te komen. Eindelijk kan ik even zitten en dus koester ik de momenten (hoe kort en zeldzaam ze ook zijn in deze hectische tijd) ...met mijn poezen die zich meteen comfortabel naast mij scharen. Even was het dringen en drukken wie er bij me op schoot mag..maar dan is er rust en even een moment voor ons zelf. inlove

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena