Ook deze ochtend weer..het is kleine Sumi die vrolijk door het huis dendert en een glimlach op mijn gezicht tovert. Dat kleine guitige bekkie van hem dat je met die prachtige grote ronde kijkers zo _onschuldig aan kan kijken..wat ben je toch een heerlijkheid in mijn leven dat ook zijn ups en downs soms kent.
Altijd weer is het Sumi die leven in de brouwerij brengt op momenten dat het even moeilijk is...hij heeft geen zorgen, spelend en uitdagend naar de anderen en dan weer klauwend naar mijn ceintuur waarvan de ketting lang uitgerekt langs mijn bovenbeen afhangt trekt hij de aandacht en gaat gestaag door met waar hij mee bezig is...ALLES UIT DE DAG HALEN wat erin zit.
Soms benijd ik hem om dit streven en de uitvoering ervan...ik wil je nooit meer missen, maak mijn dagen blij met je vrolijke capriolen en streken zoals dat bij je karakter hoort.
Ben maar veel aanwezig Sumi..ook al is het soms een beetje storend en teveel op sommige momenten ,maar je stemt met kort na die irritatie toch weer blij en kan ik om je lachen omdat je het niet begrijpt waarom je dan even niet zo indringend aanwezig mag zijn. Zodra ik ergens ben of rommel zit hij al met zijn pootje ertussen om mee te helpen het eruit te pakken. Zijn scherpe nageltjes blijven soms tot vervelens toe overal in hangen en maken halen in de stof..toch deert het me niet want het is SUMI die het doet!
Je bent mijn lichtpuntje in de soms donkere dagen..dank je wel dat je in mijn leven bent mogen komen.
op deze foto is hij al wat groter dan jullie gewend zijn..ik loop door de zorg van papa wat achter op zijn eigen TOPIC daar is hij nog wat kleiner dan hierop te bewonderen is.