Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Vandaag
"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van poesjes
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kleine Zatou

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !
‘t Poezenvrouwtje.
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: Koning winter kondigt zich aan/ rond Poezenvrouwtjes huis

wintertuin & vrolijke tjilpgeluiden op poezenterras 25 jan 2014 13:02 #15443

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13524

inlove
Zo fijn om even buiten te zijn bij het plaatsen van wat kleurige viooltjes op 't poezenterras en her en der in de tuin. Gisteren tijdens het uitbaggeren van de vijver ook al met z'n allen lekker in de buitenlucht geweest en deze ochtend de klus geklaard. Alle poezels hebben genoten en zelfs de buitenklimpaal is onder het plastic vandaan gehaald. Natuurlijk zat Spotje meteen bovenin en keek triomfantelijk om zich heen..zo van zie mij hier nu eens zitten.
redancesm

Het zonnetje begint nu door te prikken en het wolkendek lijkt dunner te worden..wat zal het gaan geven vandaag voor mooie dag!
Sumi heeft zijn eerste pompoentje alweer gejat uit mijn schaal op de tafel, dat belooft weer een flinke raappartij om ze bij elkaar te sprokkelen en de decoratieschaal weer te kunnen vullen. Wat een lol...gekke kater is het toch ook.
Waar haalt hij de energie vandaan om heel de dag zo actief te zijn...ik word er soms even moe van als ik naar hem kijk maar anderzijds geniet ik ook van zijn gekke vrolijke capriolen en vreugde sprongetjes die hij onderwijl maakt.

Inmiddels is hij goed in de groep opgenomen en speelt hij zo nu en dan ook heel uitdagend met poes Spotje ondanks dat deze wel heel duidelijk haar grenzen aangeeft, genoeg ..is genoeg bij Spotje!
Niet dat Sumi daar erg van onder de indruk is...maar toch! BLLL

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

winterzon/ genieten op 't poezenterras 28 jan 2014 15:45 #15460

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Hoe fantastisch, de zon is doorgebroken en alle poezels zitten op 't poezenterras in 't januari zonnetje te genieten.
Wat een bofkonten, zie Sheva zitten met haar snoetje omhoog gericht richting warme zonnestralen, doodstil zit ze zo al enkele minuten de warmte en de zonne-energie in zich op te nemen. Haar vacht voelt warm aan en ze is prachtig om te zien zo in dit licht.
inloveinlove

Alleen al de aanblik van hoe ze daar zit te genieten samen met poes Knoetje die hoog op de ronde poezen bolmand zit, doet je als mens zo goed.
Zelfs poes lieveke zit buiten en likt tevreden haar teentjes schoon.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

even zonder laptop / tegenslag voor poezenvrouwtje 30 jan 2014 12:12 #15469

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

scratch
Oeps..wat nu, geen laptop voor een paar dagen, vrouwtje zit een beetje in zak en as. We horen haar zeggen "hoe moet dat nu?" en dat ze niet zo'n moderne telefoon heeft met internet erop. Wij poezen weten niet waar ze het over heeft maar het zal wel, in ieder geval lijkt ze wat onthand en in de rats te zitten.
Heeft ze mooi tijd om met ons te spelen toch!
Ze pakt de laptop in en hij gaat mee met haar lijkt het wel, 't plekje op 't bureau is nu leeg. Dat is ook wat nu kan ze onze verhalen niet meer op t forum zetten en is er niets te lezen voor de leden en trouwe bezoekers.

:whistle:

Hopen dat hij vlug terug komt...en dat ze weer blij is. Hoe zouden wij haar kunnen helpen? hmm door heel lief te zijn vermoed ik.
Tot gauw dan maar als de laptop weer terug is, maar volgens vrouwtje kan dat wel 48 uur duren.
Je hoort vanzelf wel wanneer er weer nieuwe berichtjes geplaatst zijn, ik kom de tijd wel door met slapen zoals je ziet.
Poezengroet tinypaw van Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye en katertje Sumi

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.

Terug van weggeweest/ even zonder laptop / poezenvrouwtje 31 jan 2014 12:41 #15470

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii

Heerlijk, hij is al terug en ik heb een vervangende laptop in gebruik. Wat ben ik blij met deze optie.
Even wennen en alles is anders dus veel zoeken waar ik moet zijn maar nu is alles wel helemaal veilig en werkt het weer up to date.
We kunnen weer vermakelijke en leuke poezenervaringen en verhalen plaatsen en daar gaat 't immers om.
Ik stap meteen over naar de POEZENKRANT want ik zag een leuk bericht dat niemand mee wil maken als hij thuiskomt...ga maar vlug eens piepen in de Poezenkrant dan kun je het lezen.
Een beetje nieuwsgierigheid mag ik wel opwekken toch! handje_mond

Discussie gesloten.

poezenharten - mijn Overdenkingen / poezenvrouwtje 02 feb 2014 12:50 #15499

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Deze ochtend bij een kop koffie en het uitvoeren van mijn affirmaties bedacht ik ineens dat ik heel veel geef van mijn eigen energie. De zorg voor mijn vader doe ik met liefde maar valt soms ook zwaar omdat ik niet meer aan mezelf toekom en bij het borstelen van de dieren ook merk dat ik minder tijd voor hen over heb. Zodra ik thuis kom is er het poezengezin en niet te vergeten Pietje (vogeltje) die vrolijk fluitend in zijn kooi aan het plafond hangt. Hij verwelkomt mij iedere dag met zijn vrolijke en mooie zangnoten. Zodra hij mijn sleutel in het slot hoort gaat hij boven in zijn kooi zitten en zingt uit volle borst mijn binnenkomst, hoe mooi dat zo'n klein wezentje zo blij kan zijn om je te zien.
De poezen vinden dit fantastisch en kijken met grote ogen vanaf de tafel naar hun gevederde huisgenoot.
Hearts: Poezenvrouwtje beseft dat zij plekje in al die poezenharten heeft gekregen Hearts:

Vandaag besef ik des te meer dat de liefde die ik nu krijg van mijn huisgenootjes komt, van hen krijg ik de energie terug die ik alsmaar weggeef. Deze momenten zijn GOUD WAARD besef ik nu ineens, zij vullen mijn batterijtje op in mijn lichaam zodat ik dit kan doorzetten en toveren een glimlach op mijn gezicht op momenten dat ik 't moeilijk heb. De een laat je blij worden met zijn zang en de ander rent met dolle sprongen door de kamer zodat je weer eens kunt schaterlachen...heerlijk inlove wat ben ik toch blij met jullie. :verliefd:
Dieren zijn zo trouw en hun liefde is onvoorwaardelijk, wat ben je dan een RIJK mens. Het is goed om dat weer eens te beseffen. liefdeshartj Nu is het even tijd om te mogen ontvangen...!!!

Dank je wel lieve poezenbeestjes, voor al dat moois wat jullie mij geven in dit leven.
Wat een besef en wat een levensles.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Thecla
Discussie gesloten.

poezenharten - mijn lievelingen/ poezenvrouwtje 03 feb 2014 15:44 #15507

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Gezellig hé zo even weer buiten zijn met z'n allen...wat zullen we gaan ondernemen?
Wie heeft er een idee ..of gaat ieder voor zich?

Shiye: nou ik ga mijn eigen weg, doen jullie maar wat je wil, doei
prima zo wat mij betreft, lekker even niksen...
Spotje: wat doe jij nu Pepé?
Pepé: gewoon eens even van buiten naar binnen kijken..ook leuk!

Pepé: ah..ben jij er ook kleine dreumes en nee met dit pompoentje mag je niet spelen want die is van steen en valt in stukjes uit elkaar als je daar net zo mee omgaat als die binnen liggen, denk erom dit zijn andere hoor!
Sumi: Nou het ziet er anders wel heel aantrekkelijk uit, leuk om eens tegenaan te meppen, het spookte eigenlijk net door mijn katerkoppie. 't is dat je 't zegt...

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena