Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: Koning winter kondigt zich aan/ rond Poezenvrouwtjes huis

Klussen aan Litter Robot... / poezen helpen Poezenvrouwtje 08 dec 2013 18:00 #15112

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13211
Deze zondag stond geheel in het teken van het klussen aan de defecte knipperende en haperende Litter Robot die alleen nog een ratelend geluid maakte en zijn draai cyclus niet meer afmaakte.
Mijn bezigheid hieraan en geduld werden danig op de proef gesteld want zoals een ieder bekend zijn ook de poezels van goede wil en bereid om een pootje uit te steken. Alles waar ik aan begin.. daar zijn ze bij en vol aandacht wordt er meegeholpen door de schroefjes, ringetjes die ik secuur weg probeer te leggen omdat ik ze niet kwijt wil raken, uit het schaaltje te vissen en deze op de grond te laten vallen waarna er eens flink mee gespeeld word op de plavuizen vloer.
:woohoo:
Zodra ik er weer een had veilig gesteld zat er al weer een andere poezel op tafel om de andere ringetjes en moertjes uit het schaaltje te hengelen. _Wit heet bo
Ik ben heel gek met ze maar soms kan ik ze wel even achter het behang plakken...zeker als het even niet loopt zoals je had gehoopt.
Nu de litter robot weer werkt is iedereen weer blij..de poezels met hun schone toilet en ik omdat het mij ergernis, tijd en werk bespaart.
Wat een genot dat hij het weer doet, lees verder ook de verhalen bij onderwerp over de litter robot/problemen hier op 't verhalen forum.
:verliefd:
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Toch niet dus....probleem blijft / Klussen aan Litter Robot... 10 dec 2013 11:32 #15135

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef : Deze zondag stond geheel in het teken van het klussen aan de defecte knipperende en haperende Litter Robot die alleen nog een ratelend geluid maakte en zijn draai cyclus niet meer afmaakte.
Mijn bezigheid hieraan en geduld werden danig op de proef gesteld want zoals een ieder bekend zijn ook de poezels van goede wil en bereid om een pootje uit te steken. Alles waar ik aan beging..daar zijn ze bij en vol aandacht wordt en meegeholpen door de schroefjes, ringetjes die ik secuur wegleg omdat ik ze niet kwijt wil raken, uit het schaaltje te vissen en deze op de grond te laten vallen waarna er flink mee gespeeld word op de plavuizen vloer.

Zodra ik er weer een had veilig gesteld zat er al weer een andere poezel op tafel om de andere ringetjes en moertjes uit het schaaltje te hengelen. _Wit heet bo
Ik ben heel gek met ze maar soms kan ik ze wel even achter het behang plakken...zeker als het even niet loopt zoals je had gehoopt.
Nu de litter robot weer werkt is iedereen weer blij..de poezels met hun schone toilet en ik omdat het mij ergernis, tijd en werk bespaart.
Wat een genot dat hij het weer doet, lees verder ook de verhalen bij onderwerp over de litter robot hier op 't verhalen forum.

Helaas ik was te vroeg aan het juichen...hij doet het dan wel en dan weer niet. Soms kom ik thuis van papa na een lange middag en dan springen mij de tranen in de ogen...hij staat dan weer in een vreemde stand te knipperen met alle 3 de lampjes aan op het display en de poezels hebben er geen gebruik van kunnen maken met alle smerig ruikende gevolgen in huis van dien.
Dan kan ik aan het schoonmaken...de litter robot is niet meer betrouwbaar en ik kan niet lang meer van huis want anders is het een chaos bij het kattentoilet.
Poezels kunnen hun behoefte niet meer doen...het is een ramp als het zo vertrouwde apparaat je in de steek laat.
Ik ben echt even ten einde raad! verdrietig Straks moet ik naar papa en zet dus een open bak neer met grit zodat ze daarop terecht kunnen. Had ik nu maar een 2e reserve bak die ik kon inzetten...pfff.

Nu weet ik weer hoeveel werk hij me uit handen heeft genomen, meestal is dat pas als het kapot gaat en je het niet meer hebt zoals nu.
Maar de timing kon niet slechter zijn! Ik zal vanavond eens een schietgebedje doen of Onze Lieve Heer met niet wil helpen want met de zorg voor papa is dit nu wel heel veel van mijn geduld en inzet gevraagd! :bidden:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo
Discussie gesloten.

wachten op bericht importeur L.R. / 2 a 3 dagen geduld... 11 dec 2013 11:01 #15142

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
De dagen lijken zo lang, veel langer dan normaal maar dat komt door alle extra werkzaamheden die een kapotte onvervangbare litter robot met zich mee brengt. De ergernis is groot, maar ik probeer me er niet aan te storen. Steeds in de hoop dat zolang hij er staat een wonder zal gebeuren en het euvel als sneeuw voor de zon is opgelost. :bidden:
De vriendelijke mevrouw van het Nederlandse bedrijf is druk bezig te onderhandelen met de andere importeur om iets geregeld te krijgen voor mij en dit kan 2 a 3 dagen duren voor ik een bericht ga ontvangen. Zij doet ontzettend haar best en dat moet ik prijzen.

Gisteren had ik het even moeilijk toen ik het zoveelste drolletje in huis opruimde omdat ze geen gebruik willen maken van de andere optie (open kattenbak die er tijdelijk staat).
Het stinkt weer als vanouds in de woning, net zoals vroeger voordat ik deze geweldige apparaten (Litter-robot) nog niet had ontdekt.

Ik steek een kaarsje voor mezelf op :kaarsjebran en ga zo naar mijn vader om hem te verzorgen (ik mag niet klagen want GELUKKIG heb ik hem nog in mijn leven en ben ik blij dat ik dit nog voor hem mag doen).
Ik slaap er slecht van het probleem met de Litter Robot en het extra werk dat hij nu veroorzaakt en mijn humeur lijdt eronder...maar ik moet door!
Eventjes vind ik het leven erg zwaar en bid om kracht :bidden: en hulp.
Het spijt me dat ik even somber ben maar ik ben ook maar een mens! :toonmijnhar
Discussie gesloten.

Alles bevroren... / poezenterras 13 dec 2013 09:47 #15148

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Koning winter doet zijn intrede...bevroren Rica in knop.

Ook op de vogeltjes van de voederplaats zit een laagje ijs
brr...veel te koud, ik ga naar binnen

Lieveke: nou zeg wat een helden...

ach..ja 't is wat fris maar wel lekker toch!

Discussie gesloten.

Re: Alles bevroren... / poezenterras 13 dec 2013 10:12 #15149

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926

:cheer: :cheer: De poezels hebben hun vacht goed opgeblazen !
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Alles bevroren... / poezen voor het raam begroeten vrouwtje 13 dec 2013 11:18 #15151

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : :cheer: :cheer: De poezels hebben hun vacht goed opgeblazen !

Ja maar het is hier ook nog superkoud, nu pas komt het zonnetje een beetje door!
Ik heb al moeten krabben deze ochtend toen ik met de auto naar papa ging.
Heerlijk als je dan in een warm huis komt en alle poezels je begroeten voor het raam in de eerste zonnestralen. Dat is zo fijn om op deze wijze thuis te komen _happyrollin Ik ben zo blij met mijn ontvangstcomité, ze zitten dan echt te kijken van..."daar komt het vrouwtje aan" en rennen dan met z'n allen naar de kamerdeur om je welkom te heten.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena