Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: Koning winter kondigt zich aan/ rond Poezenvrouwtjes huis

wake-up Valentijnsknuffels van.... 14 feb 2014 07:45 #15569

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

Wat wil je nog meer dan een wake-up met Valentijnsknuffels van poesje Spotje.
Liefdevol likte ze mijn haargrens met een natte ietwat ruwe tong.
Lekker klef vielen de natgemaakte en schoongelikte haarplukken op mijn voorhoofd.

Bijlage Maan_Poezenvrouwtje.jpg niet gevonden

Samen lagen we met een prachtige volle maan die met lichtkracht door het slaapkamerraam naar binnen scheen. Het was supervroeg toen ze mij wakker knuffelde namelijk pas 05.00 uur. Even moest ik slikken maar al vlug gaf ik mij gewonnen en genoot van deze vroege actie. Spotje vond het schijnbaar belangrijk en wilde om de een of andere onverklaarbare reden dat we allemaal wakker moesten worden en ons bewust werden van deze volle maan die zich in volle glorie aftekende tegen de donkere achtergrond van een heldere hemel. Even hebben we liggen genieten in dit maanschijnsel dat de volledige kamer verlichte. Zo mooi om dit te zien vanuit een warm bed met een liefdevolle poezenknuffel naast je. Nog even gedoezeld en toen opgestaan om de bakjes te vullen met ZiwiPeak.
Zo was ik even Spotjes VALENTINE :toonmijnhar

Bijlage hartjes_klein_Poezenverhalen_poezenvrouwtjeforum.jpg niet gevonden

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

vernieuwing start poezenverhalen/ rond Poezenvrouwtjes huis 17 feb 2014 17:00 #15586

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

swing
YES...eindelijk is het dan zo ver, morgen rond 12.00 uur zal het forum gemigreerd worden en een vernieuwing ondergaan.
Het was zo nodig en nu heb ik eindelijk de juiste mensen op mijn pad gekregen die dit voor mij zullen volbrengen.
Het is een droom voor mij die tot uiting gaat komen, ik ben er zo blij mee.

_Whoopie:

Een paar daagjes zal het niet mogelijk zijn om berichtjes te plaatsen en dan...dan zal het nieuwe VERHALEN FORUM weer online komen.
Zijn jullie ook zo nieuwsgierig?
Ik ook ... :toonmijnhar Laat dit het begin zijn van een nieuwe start en van heel veel mooie en fijne poezenbelevenissen en nieuwe leden. :verliefd:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.

poezenverhalen/ rond Poezenvrouwtjes huis 23 feb 2014 12:38 #15603

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Tikkertje op deze zonnige ochtend op het poezenterras, van binnen naar buiten door mijn zojuist schoongemaakte woning. Erg fijn is dat...overal takjes, blaadjes en natuurlijk poezenspeeltjes. Kitten Sumi sleept overal mee rond en apporteert vanalles, wat maar met enige mogelijkheid in zijn kleine bekje past pakt hij op en daar loopt hij dan trots mee rond alsof het een klompje goud is. Dit word dan even later op een andere plaats gedropt om het met ferme tikken door de kamer te meppen. Vrolijk en met veel plezier onder uitingen van vermakelijke miauwgeluiden wat dan voor de mens weer fantastisch is om naar te luisteren.
Dit tafereel aanschouwend maakt het mijn ongedane schoonmaakwerk weer goed. Met een zucht pak ik dan opnieuw de handstofzuiger om het spoor van vertier weg te zuigen.
Dit is mijn begin van deze mooie zonnige vrije dag in februari. Wat zal het voorjaar nog voor uitspattingen gaan brengen met dit kleine vermakelijke kereltje in huis van Poezenvrouwtje.
?lol
Wat een prachtig wezentje heeft Shiye mij gegeven.. :bidden: hij heeft me al zoveel vreugde gebracht in soms moeilijke dagen.

Discussie gesloten.

poezenterras / rond Poezenvrouwtjes huis 27 feb 2014 11:08 #15660

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_happyrollin
Buiten wordt er druk gespeeld, Sumi, Knoetje, Trigger...met z'n drietjes maken ze al heel de ochtend het poezenterras onveilig. Ze springen en rennen rond , bovenop de bloembak en weer eraf...achter elkaar aan alsof ze tikkertje spelen. Heerlijk om te zien hoe ze zich vermaken en hun energie even kwijt kunnen. Sumi is graag buiten en laat dit dan ook duidelijk horen door bij de deur zijn "wil" kenbaar en hoorbaar te maken. Uiteindelijk wint hij de strijd die hij is aangegaan met mijn geduld en gehoor (miauwen)
Hij heeft zo ziijn eigen miauwgeluid dat herkenbaar is zoals iedere poezeneigenaar zijn dieren herkent. (net als moeders hun kinderstemmetjes kunnen plaatsen bij de juiste naam)
_Whoopie:
Terwijl ik dit stukje hier schrijf heeft hij weer gewonnen (Sumi) hij wilde naar binnen en zit nu op de grond om zijn moeder ( Shiye) die zich uitgebreid ligt te wassen op de zitting van een stoel, uit te dagen en een reactie uit te lokken. Dit werkt niet ...mams heeft er even geen zin in en geeft de voorkeur aan haar schoonheidswasje. Sumi druipt af en heeft inmiddels een nieuw doelwit gevonden..namelijk kater Tiamo. Nu moet hij zijn aanvallen doorstaan...pff en overmorgen begint pas de lente...dat belooft nog wat dit voorjaar! :unsure:

De lente is bijna begonnen nog een paar dagen en dan....

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

aftellen naar iets leuks!... / rond Poezenvrouwtjes huis 28 feb 2014 10:23 #15671

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_Whoopie:

Nog 1 dag en dan is het aftellen geblazen...dan komt Marleen met dochter Marije deze kant op , oh..ik verheug me zo op dit weerzien.
GEZELLIGHEID kent geen tijd.
Vlug nog wat inkopen doen en dan een lekkere pan soep maken voor de middagmaaltijd en iets bakken misschien voor bij de koffie of thee zo ze willen.

Vergeet je camera niet Marleen met volle batterijen want jij maakt altijd van die mooie foto's.
Hoe laat arriveren jullie ongeveer?
Dan zorg ik dat de koffie klaar staat.

Discussie gesloten.

aftellen naar iets leuks!... / rond Poezenvrouwtjes huis 28 feb 2014 13:17 #15677

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Wij komen tussen 10 en 11 aan in Malden.
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena