Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: Koning winter kondigt zich aan/ rond Poezenvrouwtjes huis

Marleen komt naar Nederland... / rond Poezenvrouwtjes huis 28 feb 2014 22:32 #15681

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13447

Marleen schreef : Wij komen tussen 10 en 11 aan in Malden.

Super!!!
Het is me hier toch een partij RUSTIG in huis, ongelooflijk, volgens mij zijn ze aan het slapen met uitzicht op morgen ..de visitedag van Marleen en oudste dochter Marije die vanuit België ons komen vereren met een bezoekje.
Gaat vast een gezellige dag worden..ik verheug me er enorm op en heb hier heel erg naar uitgekeken.
Dat gaat morgen wat worden ...die zijn veel te rustig. handje_mond Maak de borst maar nat Marleen en Marije.
Die zijn helemaal uitgerust morgen...ik denk dat ik mijn bedje ook maar eens ga opzoeken. zwaai
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Marleen komt naar Nederland... / gezellig Poezenvrouwtjes huis 01 mrt 2014 20:27 #15688

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Wat een leuke dag hebben we weer gehad, als vroeg in de ochtend ging de deurbel en deze keer waren alle poezels aanwezig. Zelfs Spotje (Marleen d'r favoriet) was beneden in de kamer en ze heeft haar zelfs even vast kunnen houden. Ook Knoetje liet zich dit keer makkelijk aaien maar vooral Trigger en Pepé waren degene die het meest op schoot lagen bij Marleen en Marije.
Vooral toen Marije plaats nam in de hangstoel was Pepé in een mum van tijd van de partij.
Heerlijk vonden ze het...al die aandacht en gezelligheid. Sumi stal natuurlijk de show met zijn gekke capriolen en heeft bij Marleen de slagroom van het gebak gelikt. Later op de dag een uitgebreide lunch met eigengemaakte soep , broodjes voor de inwendige mens. Vroeg in de avond (18.00 uur) ging de autoneus richting België en hebben we hen een behouden en veilige reis toegewenst. Al met al een geslaagde dag vol gezelligheid. Heerlijk om weer even bij te praten, dank je Marleen en Marije ! :toonmijnhar

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Discussie gesloten.

Marleen komt naar Nederland... / gezellig Poezenvrouwtjes huis 01 mrt 2014 21:10 #15695

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
Ben benieuwd naar de foto's

Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Discussie gesloten.

Marleen komt naar Nederland... / gezellig Poezenvrouwtjes huis 01 mrt 2014 22:43 #15697

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Tja, Chris, dat is een beetje in het honderd gelopen omdat er wel honderduit is gepraat, maar geen foto's zijn genomen. Ik had mijn fototoestel wel mee, maar volgende keer stuur ik dat eerst naar de cursus om uit zichzelf foto's te leren trekken :cheer: .
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Gezelligheid kent geen tijd /Marleen visite bij poezenvrouwtje. 02 mrt 2014 08:53 #15701

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

desorayo schreef : Ben benieuwd naar de foto's

Je kent dat he...eindelijk is ze d'r en dan...teveel gekletst, er was ook zoveel bij te praten en nog even naar de back-end van 't forum gekeken om daar wat uit te leggen aan Marleen en tja...dan vliegt de tijd.
De poezels waren allemaal in goede stemming en dus heeft Marleen even een rondje poezenknuffelen gedaan..ze heeft ze zelfs kunnen oppakken en vasthouden...zo'n kans laat je dan niet lopen toch!
Ook ik was zo blij met hun komst dat ik even ben vergeten foto's te maken...wie weet een volgende keer. En ja..inderdaad Marleen maakt de mooiste foto's, maar zij heeft er dan ook een prachtig professioneel toestel voor dat dit mogelijk maakt onder de deskundige hand van Marleen zelf natuurlijk. :toonmijnhar
We kunnen dus wel veel vertellen over deze dag maar in beeld brengen is helaas erbij ingeschoten. zwaai

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Gezelligheid kent geen tijd /Marleen visite bij poezenvrouwtje. 02 mrt 2014 14:45 #15710

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
Het is jullie vergeven :lachen:

Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena