Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: Koning winter kondigt zich aan/ rond Poezenvrouwtjes huis

Gezelligheid kent geen tijd /Marleen visite bij poezenvrouwtje. 02 mrt 2014 16:43 #15713

• Dina
  • Dina's Profielfoto
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Keep on Dreaming
  • Ontvangen bedankjes 675
:oeps: Jammer dat jullie geen foto's gemaakt hebben verdrietig zwaai
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Gezelligheid kent geen tijd /Marleen visite bij poezenvrouwtje. 02 mrt 2014 23:21 #15715

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13447
Sorry voor de teleurstelling lieve Chris en Dina. Nu alles is vergeven ga ik mij tegoed doen aan die overheerlijke handgemaakte bonbons die ze hebben meegebracht. Als je mij ergens blij mee kunt maken dat is het wel met handgemaakte chocolade en zeker als ze zo luxe zijn als deze. Hmmmm een heel zakje voor mezelf.
_vingertjeso
Lekker even een momentje iets tot mij nemen wat eigenlijk niet gezond is maar wel heel lekker en je nadien een voldaan gevoel geeft.
Ik zal er een paar sparen voor een volgend moment dat mijn lichaam zo'n zoetaanval heeft. handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

huis van Poezenvrouwtje!!! 08 nov 2014 09:42 #16627

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Vandaag lijkt een mooie dag te worden, bij het opstaan is de lucht helder blauw en op dit tijdstip laat de zon haar licht schijnen. De poezen staan te trappelen om buiten te mogen en als ik de met dauw bedrupte beschermhoezen van de buitenpalen haal zijn deze al vlug bezet. Vanmorgen wordt er buiten gegeten want allemaal zijn ze op het poezenterras te vinden.

Het ruimen van de woning schiet al aardig op. Soms is het moeilijk afstand te doen van de vertrouwde spulletjes uit je kindertijd en ouderlijk huis, maar het moet...en het is ook goed !
Misschien komt er nu wat meer tijd voor de poezen...want ze geraken in de klit heb ik gisteravond gevoeld bij sommigen onder hen.
Flink aan de bak dus met borstels en spray voor het ontklitten.

Afijn het eerste verhaaltje is alweer geschreven en dus zit er voor het verhalenforum ook weer progressie in. _happyrollin Voor de poezen is het vandaag een dagje buiten terwijl ik nog even de mouwen moet opstropen.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

huis van Poezenvrouwtje!!! 10 nov 2014 22:51 #16634

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Vandaag de vogelvoederplaatsen rond het huis van Poezenvrouwtje van nieuwe inhoud voorzien. De vetpotten zijn gevuld en wachten op hun nieuwe bezoekers die hun buikjes weer rond kunnen eten, tot groot vermaak van de poezen.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.

Herfstweer poezenterras / poezenvrouwtje. 18 nov 2014 09:20 #16637

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Herfstweer op het poezenterras

Beetje somber ziet het eruit ...toch willen de poezen naar buiten hun vertrouwde poezenterras op. Het miezert een beetje, maar dat deert hen niet. Pepé gaat hoog zitten op een van de tuinstoeltjes terwijl poes Shiye zich tegoed doet aan het al dagen oude water terwijl er binnen een net schoon gemaakt waterfontein staat te borrelen...ben ik nu gek of wat is hier de reden van!
Wie drinkt er nu dagen oud stilstaand water terwijl er binnen een net gevuld schoon fontein staat...soms begrijp ik mijn harige viervoeters niet en zo heeft een ieder zijn eigenaardigheden. handje_mond
Poes Sheva heeft het al vlug gezien en springt terwijl ik de deur open om kattengrit te halen voor de Litter Robot van het bankje om naar binnen te glippen. Zij nestelt zich op de cat-lounge die ik op de vensterbank voor het achterraam heb gelegd. Deze is nu extra lekker om op te liggen..verwarming van onder en uitzicht naar buiten waar de mezen zich onder luid gekwetter vermaken bij de voederplaats. Hun vrolijke kleurtjes vallen nu extra op tegen de grauwe achtergrond van deze ietwat sombere herfstdag in november.
Vandaag is het de tuin ontdoen van het dikke bladerdek. Voor Spotje een leuk vooruitzicht...zij geniet van haar privileges aan de voorkant van het huis, waar de andere poezels niet mogen komen. Grappig om te zien hoe de rest haar volgt en toekijkt ..zo mooi op een rij voor het glas van het voorraam.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

blad in vijver / poezenvrouwtje. 19 nov 2014 10:31 #16642

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Herfstblad in de vijver...poezen kijken toe!

Gisteren was de vijver aan de beurt..door het vallende blad moest de vijver uitgebaggerd worden en dat was een hele klus in het toch al koude water. Gewapend met lange handschoenen, schepnet en een dikke bodywarmer, onder het toeziend oog van een 9-tal poezenogen ging ik aan de slag.
Hier en daar stoorde ik een kikker die geschrokken wegsprong uit zijn veilige schuilplaats. Deze werd uiteraard gevolgd door de poezen achter het glas. Grappig om te zien dat heel het stel mee verplaatste naar de nieuwe locatie van het vluchtende diertje.
Verkleumd van de kou vlug naar binnen onder een warme douche en met een hete kop thee op de bank met alle huisgenootjes om mijn heen geschaard. Dan besef ik hoe belangrijk mijn poezenbeesten voor me zijn. Heerlijk samen knorrend tegen elkaar aan liggen...wat wil je nog meer op zo'n sombere miezerige herfstdag. :verliefd:

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena