Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Klimpaal voor buiten/ eerst behandelen met elastische impregneer & protectvloeistof
Ik heb de delen al 1x in de speciale (anti toxische)
elastische impregneer en protect vloeistof gezet! Vooral de randen en platte delen goed geraakt met de kwast. Dit kon mooi binnen gedaan worden omdat dit niet ruikt en gifvrij is voor de poezen.
Nu is alles mooi droog en heb ik zojuist 4 roestvrijstalen zwenkwieltjes gekocht waarvan er 2 op "slot" gezet kunnen worden.
Dan kan ik de bodemplaat aan het middendeel bevestigen en de ligplanken erin zetten en vastschroeven. Het weer is guur en koud en dus een klus voor binnenshuis vandaag!
Hoe ik de Sisaldelen ga vastzetten weet ik nog niet...voor nu komen ze er even los op te liggen..(mits dat lukt)
later zet ik die vast op een wijze dat ik ze bij regen kan verwijderen. (ja, ja hier is over nagedacht

)
Ik vind de paal heel mooi en degelijk en ben blij dat ik deze in speciaal weerbestendig hout voor OUTDOOR heb laten fabriceren.
Ik zal wat foto's plaatsen zodat jullie kunnen meekijken in de verschillende stappen en resultaten.
Door de behandeling van het impregneer is het hout nog mooier en donkerder van kleur geworden...ben er heel tevreden over.
Heb een goede keus gemaakt en heel blij met het resultaat en de kwaliteit tot nu toe..zouden de poezen er ook zo blij mee zijn en over denken???