Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

In & om 't huis... poezenvrouwtje/2015/ verrassing op komst... 22 mrt 2015 12:34 #17197

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13653
Verrassing op komst voor de poezen ...

_empoyes: de verrassing is onderweg. Het is gemaakt van speciaal hout zodat het buiten kan staan en weerbestendig is.
Zo lief van de maker dat hij dit ene item specifiek voor mij heeft geproduceerd op mijn verzoek.
Het is voor mijn lievelingen omdat ze het zo verdienen en daarbij was de oude aan vervanging toe.
Daarbij kunnen hier alle poezen tegelijk genieten en niet maar een paar van hen.

Nieuwsgierig geworden?...hou dit topic dan goed in de gaten !
Over 4 daagjes zal het arriveren. _vingertjeso Ik moet het nog wel eerst behandelen met een speciaal middel. Zodra het klaar is en in gebruik genomen gaat worden door de ongeduldige poezels, maak ik foto's en plaats ze hier.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, desorayo
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

In & om 't huis... poezenvrouwtje/2015/ verrassing op komst... 22 mrt 2015 15:49 #17198

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
ben benieuwd.

Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

In & om 't huis... poezenvrouwtje/2015/ verrassing op komst... 22 mrt 2015 19:25 #17201

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933

desorayo schreef : ben benieuwd.

Ik ook handje_mond .
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

In & om 't huis... poezenvrouwtje/2015 23 mrt 2015 09:22 #17203

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Oeps...Poezenvrouwtje naar tandarts...!

tinypaw _happyrollin Die hadden we met z'n allen niet zien aankomen. Als er hier in huis van Poezenvrouwtje iemand een goed gebit heeft dan is dat ons vrouwtje wel. Nadat wij allemaal systematisch onze kattengebitjes in orde hebben laten brengen dachten wij ...zo dat hebben we gehad maar vrijdagavond beet vrouwtje ergens op en heeft het stuk ook nog ingeslikt. Er is een gedeelte van haar kies afgebroken en nu kan ze niet meer eten. Wij weten alles van kiespijn...nu maar hopen dat ons vrouwtje vandaag ook geholpen gaat worden en de mensentandarts net zulk goed werk verricht als onze D.A.
Vrouwtje doet dat wel anders dan wij...ze pakt een borsteltje en dan doet ze daar iets op, dit stopt ze in haar mensenmond en dan drukt ze op een knopje...je hoort dan een brommend geluid en haar hele mond komt vol schuim. Het schijnt dat ze dit voor ons dieren ook ontwikkeld hebben maar daar willen wij helemaal niets van weten...nee neennee wij kauwen wel goed om ons gebit schoon te houden.
Ze ruikt wel anders nadien als ze dat schuim heeft uit gespuugd , dan gorgelt ze nog met water na en zegt ze "zo dat is weer schoon en fris " .
Wij vinden dat maar niks..het ruikt chemisch en niet zoals wij dieren uit ons bek ruiken. Of ik het begrijp wat ze doen...nee, geen idee maar het zal wel zo horen anders deed vrouwtje het niet! handje_mond

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

In & om 't huis... poezenvrouwtje/naar buiten, maartse zonnetje 24 mrt 2015 08:39 #17204

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Naar buiten ...

_voetje Het poezenterras is al bezet, op poes Spotje na die nog ligt te slapen in haar hangmat (nieuwe plek sinds haar nachtelijk bespieden van huismuis Piepje). Het lijkt dat sinds "Spotjes domein" klaar is boven..ze liever beneden slaapt. Afgelopen nacht waren Knoetje en poes Lieveke mijn slaapmaatjes. Spotje bleef ondanks mijn aandringen gestaag zitten turen in het donker naar de activiteiten van muis Piepje op het poezenterras.
Gisteren wat bosviooltjes geplant in de bloembakken en rond de vijver. Ze waren in de aanbieding en dus een goede koop. Ze zijn zo rijk bloeiend en tonen hun bloempracht dankbaar voor wat liefde, aandacht en verzorging. Mijn vader was altijd dol op de bosviooltjes...misschien dat ik zo een stukje van hem naar me toe haal. Het was goed vertoeven op 't poezenterras dat achter het glas gelegen is. Zo uit de wind en met de verwarmende Maartse zonnestralen was het fijn om even buiten te zijn.

Vandaag lijkt het ook weer zo'n mooie dag te worden...maak er gebruik van zou ik zeggen.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Discussie gesloten.

poezenvrouwtje/poezenterras leeggemaakt voor nieuwe verrassing.. 24 mrt 2015 18:35 #17213

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenterras vrijgemaakt voor nieuwe verrassing...

Vandaag tijd besteed om het poezenterras vrij te maken voor de nieuwe verrassing voor de poezen die ze zo verdient hebben en onderweg is naar Nederland. Wat spannend allemaal. De poezen hebben afscheid moeten nemen van hun oude klimpaal want deze is verhuist naar de cattery in de garage. Die is helemaal lekker schoongemaakt en ruikt weer fris en fruitig. De paal staat daar nu en doet daar nog even dienst tot hij helemaal uit elkaar valt. De cattery is schoon en droog en een betere plek voor de inmiddels gammele paal.

Toch blijft hij leuk met z'n verschillende mandjes en holletjes. De poezen volgden Monique (de overbuurvrouw die mij hielp om hem te verplaatsen) en mij op de voet en hielden goed in de gaten waar hij naartoe ging. Knoetje en Sheva bleven steeds terug op de paal klimmen om ons dit onmogelijk te maken en zo het plan te saboteren. Uiteindelijk is het ons gelukt na ze vele malen terug op de grond gezet te hebben. Inmiddels weten ze dat er nog géén definitief afscheid genomen hoeft te worden en ze in de cattery nog in hun vertrouwde oude klimpaal kunnen zitten. Nu is de rust weer teruggekeerd.
De poezen dachten natuurlijk...maar dat gaat niet gebeuren...je gaat ons dit poezenvermaak niet afnemen hoor. Waar ga je d'r mee heen? Wat is de bedoeling. Afblijven want anders kunnen we niet meer met z'n allen luieren en genieten van de zon dit voorjaar.
Zij kunnen niet weten dat er iets heel moois en beters ter vervanging onderweg is.
Ik hoop zo dat het ook in de smaak valt en ze er vrede mee hebben :verliefd: De poezen kunnen nu ook weer fijn gebruik maken van de cattery in de garage, dat is dus twee vliegen in één klap.

Nu is het afwachten tot de pakketten arriveren....het is nog een paar nachtjes slapen...nog even geduld dus! swing

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena