Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: In & om 't huis van Poezenvrouwtje / 2016 & 2017

In & om 't huis van Poezenvrouwtje 25 dec 2017 13:45 #22920

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13207

louisse schreef : Jeetje jij hebt even je best gedaan zeg vind het heel mooi joh.

Oh dank je wel, alweer een compliment... ja de poesjes zijn er heel blij mee, in de avond “dim” ik t licht en nu overdag kan ik t op volle sterkte laten branden want t verbruikt amper wat aan voltage. Normaal is t er te donker en dat voelt onprettig want ‘t daglicht door ‘t kleine raam is te schaars. Nu zijn de poezen allemaal al wezen kijken. Fijn ook te weten dat als er plots slecht weer op komst is ... ze veilig zijn in de cattery. Het “GROOMING” gedeelte is ook fijn want alles is op de juiste hoogte en ik heb een buigzame telefoonklem als steun voor de waterblazer gebruikt. Nu heb ik beide handen vrij om tijdens t droogblazen te borstelen. Zo heb ik ook geen haren meer door heel de woning... in deze ruimte is t de stofzuiger even “ aan”. ..en in een mum van tijd is t schoon!
Vind t best netjes geworden met mijn beperkte kluscapaciteiten. De LEDverlichting zit gewoon geplakt en kost bijna niks dankzij de ACTION-winkel swing . Deze is makkelijk te bedienen dmv de afstandsbediening. Hij lag al een hele tijd in de kast maar ‘t kwam er steeds niet van. Nu ben ik blij met ‘t resultaat en dat ik de moeite heb genomen om ‘t aan te brengen.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

In & om 't huis van Poezenvrouwtje 29 dec 2017 13:06 #22955

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

koude nacht..’t heeft toch gevroren!

_voetje Jeetje dat viel even tegen deze vroege ochtend.. alles bevroren brrr vlug naar beneden om de verwarming hoger te zetten want het was kil in huis. De verwarming gaf een storingscode en dus was daar eerst aandacht voor. Eindelijk startte alles op en was er warm water om te douchen.

Dan de autoruit krabben en hopen dat de accu voldoende power heeft om te starten en even warm te draaien... de oude diesel blijft me trouw ondanks dat t lichtje op t dashboard flauw oplicht wat een zwakke accu aangeeft.
Eenmaal draaiend op zoek naar poes Spotje die zich ergens in de voortuin verschanst heeft. De bevroren dauw ligt op t blad. Spotje heeft eigenlijk geen zin om naar binnen te gaan maar het moet want anders ben ik te laat voor mijn afspraak.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Discussie gesloten.

In & om 't huis van Poezenvrouwtje 31 jan 2018 12:35 #23166

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Elk jaar start er een nieuw TOPIC en zo ook voor 2018
Op 2017 komt een slotje en kan er dus alleen nog gelezen worden maar niet meer gereageerd op de berichtjes.
Vandaar ‘t slotje

Hier is de directe link naar de nieuwe poezenavonturen !

Ga maar vlug lezen wat de Poezels hebben uitgespookt.
swing
Bijlagen:
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena