Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 nov 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kitten Zatou

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Poezenvrouwtje en de Persjes
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

In & om 't huis van Poezenvrouwtje/ Gezelligheid bij voordeur... 21 mrt 2018 16:39 #23355

Ach zij heeft zo’n lief koppie. :party5:
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

In & om 't huis van Poezenvrouwtje/ Gezelligheid bij voordeur... 21 mrt 2018 16:47 #23356

Ja heerlijk en hopelijk krijgen we veel lente dagen.
Vind de lente vaak moier dan de zomer in de lente gebeurt er zo veel .
Alles begint weer te groeien en bloeien,nieuwe beestjes worden geboren.

Groetjesss ...Louisse,

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.

In & om 't huis Poezenvrouwtje/ vroege ochtendfoto-compilatie ... 26 mrt 2018 12:33 #23369

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13714
Vroege ochtend foto-compilatie

Zie de poezels genieten op hun favoriete poezenterras in ‘t ochtendzonnetje[/size][/b]

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse
Discussie gesloten.

In & om 't huis Poezenvrouwtje/ bezige Paasdagen ... 03 apr 2018 13:17 #23379

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Bezige Paasdagen... tijd goed benut!

paw Spotje is ook van de partij...

paw Trigger kijkt toe vanaf een afstand...

_voetje Hier is het Paasweekend goed gebruikt. De tuin vrij gemaakt van inkijk en de polycarbonaat-afscheiding opnieuw geplaatst. Deze was gesaboteerd en bij de 1e de beste windvlaag meegenomen. Gelukkig viel mijn oog erop en ermee aan de slag gegaan. Het Paaszonnetje was ook aanwezig en dat maakte de klus wat makkelijker. De poezen genoten van ‘t buiten zijn maar moesten even naar binnen omdat ik alles los moest halen en ze dan het poezenterras zouden kunnen verlaten. Zodra het dicht was en er alleen nog geschroefd moest worden zaten ze natuurlijk danig in de weg en precies op de plek waar ik moest staan of lopen. De schroevendoos was ook een interessante speeldoos. Al die kleine schroefjes en bitjes voor op de schroefboormachine. Het zijstuk heeft een nieuw ontwerp gekregen om een afdichting te creëeren tot het glas van de bloembak. Alles netjes afgekit zodat het goed vast zit en waterdicht is. Zo blijft het polycarbonaat schoon en helder.

_sterretje zo was de doorkijk en kon door te schuiven toegang verschaft worden...

_sterretje Hier is de klus geklaard, Polycarbonaat opnieuw geplaatst & stormvast maar ook de bamboe aangebracht (avond valt in..)

Laat in de middag was het gefixt, alleen nog de plavuizen dweilen en dan het zomer-setje weer op de plaats zetten. Nu dit weerbestendig is geeft het een veilig en goed gevoel. De dag mooi besteed met een nuttige taak. Morgen nog de kunststof-mat tegen de schutting aanbrengen in de achtertuin (net achter ‘t houten terras bij de vijver zodat ook daar niet meer met schutting-planken geschoven kan worden wat toegang kan verlenen tot de tuin. Dan is meteen ook de volledige schutting netjes afgewerkt waardoor er meteen 2 vliegen in 1 klap geslagen worden.

Eerst op zoek naar de rollen met kunststof bamboe, die liggen ergens te verstoffen in de garage. Ze waren vlug gevonden en met wat handigheid op de juiste afmeting in 2 geleiders geschoven. Dan met waterbestendige lijm vastzetten en nog even vastschroeven op de plek achter het polycarbonaat. Dat was zo gedaan. He...lekker dat geeft een goed gevoel. Nu voelt het weer veilig!
Voor nu is het welletjes geweest en tijd voor een heerlijke ontspannen douche en avondeten. Ook de poezels hebben enorme trek gekregen van de buitenlucht. Met een voldaan gevoel schiet ik nu vlug wat foto’s en gaan we naar binnen.
Wordt vervolgd...! zwaai

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

In & om 't huis Poezenvrouwtje/ vervolg (klus-)Paasdagen ... 03 apr 2018 14:03 #23380

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Vervolg (klus-) Paasdagen

2e Paasdag in de punt van de achtertuin

_voetje Jammer het weer is wat somber en er valt wat miezerige regen. Ondanks dat het weer niet echt uitnodigend is om buiten te klussen wil ik perse vandaag deze klus afmaken. De schutting is nu netjes van aanblik maar toch is vrij zitten in de achtertuin geen optie met het open stuk. Vandaag gaan ook de laatste 2 kunststof bamboematten er tegenaan. Het is belangrijk voor de rust en dus aan de slag. Net zoals gisteren het gereedschap uit de oplader en de trap uit de garage. Spotje heeft hem al in beslag genomen en laat even zien dat zij weet wat de bedoeling ervan is. Ze heeft mij er gisteren op zien staan en loopt nu via de treden naar boven en beneden. Hi hi...mijn trouwe “ steun en toeverlaat” wijkt niet van mijn zijde en hoopt mee de achtertuin in te mogen maar dat doen we nu even niet want ik moet even alle aandacht voor mezelf houden. Het is een heel plakkaat en dat moet omhoog gehouden worden en netjes recht er tegenaan geschroefd worden. Schroefjes in de mond, boormachine in de jaszak en dan manoeuvreren tussen de dichte beplanting en langs de bomen.
_vingertjeso :goodone: _vingertjeso
_sterretje Klaar is kees, nu is alles dicht en netjes afgewerkt!

He gelukkig...die zit er tegenaan. Klaar is kees! Soms moet je de moed verzamelen om iets te doen maar als het dan gedaan is...dan geeft dat zo’n voldaan gevoel. spullen opruimen , oude plunje uit en een warme douche want ik ben koud en nat geworden. Nog even genieten van wat over is van deze 2e Paasdag. Lekker binnen een film kijken op de bank met een hete kop thee. De poezen zijn natuurlijk van de partij, die ontgaat zoveel gezelligheid niet en kruipen dankbaar met z’n allen op de bank. Ligt de een op de leuning dan heeft een ander wel een plekje in mijn knieholte gevonden. Pepe ligt bovenop mijn zij en Spotje voor mij. Ik kan geen kant meer op...maar dat geeft niet, even rust mag ook na hard werken...toch!

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

In & om 't huis Poezenvrouwtje/ bezige Paasdagen ... 03 apr 2018 17:34 #23382

Jee wat jij allemaal moet doen om een beetje plezierig te kunnen zitten in je tuin
En het dan toch maar doet in je eentje .shapo hoor .
En nou maar hopen dat dit het laatste is en de gene waarom dit eigenlijk zo moet ,
Niet weer op een nieuw idee komt .
Hopelijk kan je nu lekker van het voorjaar gaan genieten je hebt het verdient
Samen met alle lieve poesels en hopelijk zjn er ook veel visjes overgebleven.
Dan kan jouw zomer al niet meer stuk denk ik.
Heeeeeeeeeel veel mooie warme dagen gewenst
Groetjesss ...Louisse,

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena