Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/

In & om Poezenvrouwtjeshuis / dat is schrikken....!! 27 dec 2019 17:50 #25505

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13299
Dat is schrikken geblazen...!!

Morgen is het hier ophaaldag van ‘t huisvuil omdat de donderdag verviel in verband met 2e kerstdag. Zodoende wilde ik in ‘t schemerlicht nog even vlug de vuilniszak op ‘t Poezenterras dichtbinden. Ik haalde de deksel van de bak om de zak te pakken en daar sprongen 2 bruine muizen uit..niet dat ik bang ben maar in ‘t schemerlicht iets wat onder ‘t huisvuil vandaan komt en hoog springt om over de rand te komen dat doet je hart even sneller kloppen. Even stokte mijn adem tot ik in een flits constateerde dat het maar 2 kleine muisjes waren... daarna daalde mijn hartslag al vlug maar moest ik wel even naar adem happen.
Ik heb er nu maar even een zware emmer met dweilsop erin bovenop gezet want eerlijk gezegd snap ik nog steeds niet hoe ze de deksel hebben kunnen oplichten om binnen in de bak te komen. Wat een ervaring weer! Om je rot te schrikken.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis / dat is schrikken....!! 27 dec 2019 18:10 #25506

O jee ik zou niet weten wat te doen ja wegvliegen haha .
Wat een belevenis weer op de vroege ochtend .
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis / dat is schrikken....!! 27 dec 2019 18:23 #25507

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : O jee ik zou niet weten wat te doen ja wegvliegen haha .
Wat een belevenis weer op de vroege ochtend .

:lachen: zelf ben ik niet bang van muizen maar het verraste me en dat in combi met t halve donker en een klusje dat je wekeijks doet zonder problemen. In ieder geval ben ik weer op mijn hoede... de muisjes zullen ook de schrik van hun leven hebben gehad.. maar hoe ze nou toch in die bak zijn gekomen? Ik snap er niets van , die zit zo dicht.. zouden ze dan toch de deksel opgelicht hebben? ( emmer blijft erop)
Ik moet t morgen bij daglicht eens onderzoeken want kapot gevreten vuilniszakken dat is zo’n ellende!
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 14 feb 2020 19:46 #25662

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Hier komt een slotje op, u kunt de berichtjes nog wel lezen, alleen een reactie geven is niet meer mogelijk in dit topic van 2019

Ga voor de nieuwe belevenissen IN & OM POEZENVROUWTJES HUIS naar 2020

Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena