Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 19 feb 2019 11:58 #24520

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13302
_voetje Een heerlijke dag breekt aan, de Persjes hebben hun kippenhartjes al verorbert en zitten of liggen nu uit te buiken. De Mezenfamilie is allang actief en hebben de laatste restjes van de zonnepitjes gehad. Het is een drukte van jewelste in de boom en bij het voorraam in de Vuurdoornstruik. Ze kwetteren er flink op los tot groot genoegen van de Persjes voor ‘t raam. Met name Lieveke zit zoals gewoonlijk op haar vertrouwde plekje en volgt de gevederde vriendjes trouw. Niets ontgaat haar...

_voetje De krokussen brullen de grond uit en openen hun knopjes in de warmte van het voorjaarszonnetje. Het is prachtig en geeft een fijn gevoel. De kleuren alleen al maken dat ik even een blij gevoel krijg. Ze zijn zo teer maar toch kan ik ‘t niet laten om ze even zachtjes aan te raken. Ze geven energie af... wat is de natuur toch mooi!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse
Laast bewerkt: door .
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 22 feb 2019 17:31 #24526

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Alle Persjes weer mooi... wat een klus!

_voetje wel fijn dat t weer gedaan is.. mijn benen doen pijn van t lange staan in de cattery waar de “ blazer” staat en ik de poezels droogblaas. Allemaal moesten ze eraan geloven want door de ziekteperiode van Spotje zijn ze er stuk voor stuk bij ingeschoten. Ook Spotje had een vette vacht en zat met flinke klitten. Nu zijn ze weer mooi.. wandelende pluizebolletjes die zich weer lekker voelen in hun losgeblaze vacht.

He .. ik ben blij dat t erop zit, heel wat uurtjes werk want 10 op 1 dag is wel een uitdaging.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 24 feb 2019 12:06 #24532

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_happyrollin
Oh...zo mooi, ik heb de 1e vlinder gezien...

Zo’n citroenvlinder fladderde druk voor ‘t grote voorraam. De poezen keken vol bewondering net als hun vrouwtje...natuurlijk vergat ik ‘t vast te leggen door de verbazing want de temperaturen zijn nog niet constant zo hoog voor het uitkomen van vlinderpoppen.
Heerlijk ‘t voorjaar is in aantocht...

Bijlagen:
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 26 feb 2019 11:18 #24546

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Goede morgen, welkomstcomite begroet ons ...

:welkom

paw Spotje: Hoe gezellig is dit vrouwtje...kijk ze zijn er bijna allemaal.
paw Spotje: Ik ga alvast naar ‘t voorraam om te kijken of er al iets te beleven valt.
_voetje Zo gezellig beneden komen met alle huisgenootjes in een kring rond de open kamerdeur. Ze zitten echt al te wachten tot hij open gaat :verliefd:

Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 01 mrt 2019 19:56 #24555

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Geen goed begin vandaag....

_voetje Bij benedenkomst twee geurende drolletjes op de plavuizen in de buurt van de L.R. Open air die met een half gedraaide bol en knipperende lichtjes in het kastje stond. _huilen: Niet zo’n leuk begin van de dag... eerst de drolletjes opgeruimd, vlug met Dettol gedweild en toen maar meteen aan de gang om de LR weer werkend te krijgen.
Ben je nieuwsgierig geworden wat het probleem was...en hoe ik ‘t heb op kunnen lossen zonder kosten te maken? KLIK dan hier
zwaai

Bijlagen:
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 04 mrt 2019 11:05 #24557

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_voetje Tjonge wat heeft ‘t gestormd afgelopen nacht en ook vanmorgen was ‘t flink onstuimig. Gelukkig heb ik gisteren toch nog het zonnedoek boven ‘t poezenterras opgerold tegen de muur van het huis aan. Was een hele klus want ik voelde me niet zo lekker en ook vandaag ben ik niet helemaal in orde. Toch een griepje onder de leden ? Ziek zijn gaat niet want alles moet gedaan , zij het op een laag pitje. Een beetje van alles en morgen misschien weer de oude waarna alles “goed gedaan” kan worden. Een keertje met de “ Franse slag “. Een dagje bank-hangen kan ook geen kwaad. Gelukkig heb ik gisteren nog de Litter robot gemaakt want dat is zo’n klusje waar ik vandaag echt niet “de puf of ‘t geduld “ voor zou hebben met een lichaam dat laag in z’n energie zit.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena