Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
03 jan 2020

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: In & om Poezenvrouwtjeshuis / ‘t is weer “bal “ in huis van Poezenvrouwtje...

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Hopelijk komt morgen nieuw merk klompvormend grit. 31 dec 2019 18:50 #25530

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13161

poezenvrouwtje schreef :

Hopelijk komt morgen een nieuw merk klompvormend grit om uit te testen...

Nog 1 keer de LR helemaal schoonmaken voor een nieuwe test !

Hiii Het is zo gek...ik snel nog steeds richting keuken zodra ik de LR hoor starten met zijn draaiproces. Met het slechte grit moest ik dan snel zijn, deurtje openen, spatel grijpen en snel de vastgeplakte kleverige klonten los-steken om ze daarna weer het afval dumpgat in in te duwen want anders bleven ze daar weer vastkleven.

Zo’n vreemde ervaring dat ik mezelf betrap op deze gewenning...nu hoeft ‘t niet meer. Al twee keer ben ik voor niets richting keuken gesneld en kwam tot de constatering dat het verspilde en onnodige energie blijkt te zijn. Het grit doet wat ‘t moet doen en ‘t is AMAZING dat ik zo rustig ‘t nieuwe jaar 2020 in mag gaan. Heerlijk alles functioneert weer naar behoren ...wat een rust geeft dat. De Persjes gaan er ook graag op en hebben ‘t goed gekeurd. Ook het binnenscherm kan gewoon erin blijven..iets wat ik ten zeerste prefereer omdat het de Persjes beschermd.
Ik ben heel blij dat ik zo vasthoudend ben gebleven in mijn zoektocht. Een hele opluchting !
Weer een probleem getackeld handje_mond

Ik wens dan ook alle lezers en trouwe leden een gezegend en gezond 2020 toe, ook voor onze harige huisgenootjes want dit mogen zeker niet worden vergeten.

Liefs van Poezenvrouwtje en de 10 Persjes.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Heel mooi jaar toegewenst. 01 jan 2020 10:54 #25534

Natuurlijk voor jou ook een heeeeel mooi jaar
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Dank je wel 01 jan 2020 17:09 #25539

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Natuurlijk voor jou ook een heeeeel mooi jaar

Dank je lieve Louisse en dank voor je trouwe bezoekjes aan mijn poezenverhaaltjes
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Even geen verhaaltjes... 09 jan 2020 13:36 #25570

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Lieve lezers ,

Poezenvrouwtje kan momenteel door omstandigheden even geen nieuwe verhaaltjes plaatsen.
Ik hoop dat ‘t van korte duur is en de situatie zich snel herstelt waardoor de energie en inspiratie weer gaan stromen.
Hopende op jullie begrip wens ik je een fijne dag toe!

:toonmijnhar Liefs van ‘t Poezenvrouwtje

In & om Poezenvrouwtjeshuis / poezendrukte voor ‘t raam.... 18 jan 2020 13:12 #25588

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezendrukte voor ‘t raam....

tinypaw Wij hebben ‘t al door...zo nu en dan laat ‘t zonnetje zich even zien. Lang is ‘t niet want de vacht opwarmen is er niet bij , zo nu en dan schuift er een wolk voor en is het gedaan met de pret. Dan is ‘t wachten met z’n allen en hopen dat je het juiste plekje hebt waar de meeste stralen ‘t langst blijven schijnen. Een beetje “crowds” is ‘t wel maar we zijn allang blij na al die sombere natte dagen. We missen ‘t buiten zijn op ‘t poezenterras. Vrouwtje had onze grote buitenklimpaal binnen gereden omdat het zoveel regende..dat is zonde zegt ze dan. Hij staat nu voor ‘t grote achterraam en dat heeft ook wel weer zijn voordelen. We kunnen lekker “ hoog” zitten en goed over de achtertuin kijken. De vensterbank heeft niet vee mogelijkheden om er te liggen want vrouwtje heeft er haar Orchideeën staan en daar moet je niet bij in de buurt komen want owee als er een takje of knopje afbreekt ...dan krijgen onze poezen-oren een mopper-kanonnade te verduren.

Met name in de avonduren is het een uitkomst...zodra de schemer zijn intrede doet willen we allemaal voor ‘t achterraam zitten want meestal heeft Spotje of Shiye de beste plaats bij ‘t kleine raampje naast de keukendeur. Daar zitten ze 1e rang... wij moeten ‘t dan doen met de andere (mindere) plaatsen. Maar de grote klimpaal voldoet prima hoor. Daar kunnen we allemaal op! Ieder zijn eigen plankje en zo kunnen we toch helemaal naar links richting hangstoel kijken waar de “woelmuisjes” hun sprietjes trekken langs de muur en strak tegen de voet van de tuinmeubels langs. Alleen als ze het helemaal vertrouwen willen ze nog wel eens midden over het poezenterras rennen maar dan zijn ze met z’n tweetjes aan ‘t spelen en rollebollen ze letterlijk over de grond. Wij vinden het heel grappig en vermakelijk om te zien maar vrouwtje is er minder blij mee. Misschien kunnen we straks ook even t poezenterras op om de holletjes onder de grond in de bloembak eens te besnuffelen. Oh dat zouden we toch zo graag eens willen doen. Omdat ‘t wintertijd is staat de zon wat lager en duurt het langer voordat hij over de woning is gedraaid en het poezenterras bereikt. Nog even geduld dus...tot later weer! zwaai
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

In & om Poezenvrouwtjeshuis / poezendrukte voor ‘t raam.... 25 jan 2020 06:22 #25598

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oh gaap... t is zo vroeg!

paw Knoetje; maar ik ben al fris en monter vrouwtje , staan we op?

paw Zatou & Lieveke; kauw.. smek-smak, knabbel, eerst even de ochtendtraktatie naar binnen werken uit vrouwtjes nachtkastlade...!

Gemaakt door Kunena