Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 04 mrt 2019 18:50 #24560

_pffft: zwaar begin van de dag dit
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 05 mrt 2019 11:10 #24561

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13302

paw Zatou; nou ... niks’an zo, te nat en te koud voor mij!

_voetje Gelukkig is t weer opgeklaard en lijkt t droog te blijven. Meteen deze ochtend t poezenterras drooggetrokken en alle afgewaaide blad en takjes weggehaald. Nu kunnen de poezen weer naar buiten maar de animo was niet zo groot. Blijkbaar trekt de nog ietwat bewolkte lucht ze nog niet ! Terwijl ik dit schrijf breekt de zon door t wolkendek en laat zich zien. Is er dan toch nog hoop dat de Persjes vandaag lekker buiten kunnen vertoeven?

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 05 mrt 2019 14:58 #24562

Uiteindelijk is het hier vandaag toch nog knap weer geworden
Ik hoop bij jullie ook?
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 05 mrt 2019 18:04 #24563

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Uiteindelijk is het hier vandaag toch nog knap weer geworden
Ik hoop bij jullie ook?

_sterretje bloemzaad kost bijna niets bij Lidl, per zakje tussen de 0.15 & 0,45 euro cent

_voetje Heerlijk was t vanmiddag. Gevallen blad verwijderd en meteen de zaadjes in de grond gepant voor de bloemenborder deze zomer. Nu maar hopen dat t weer nog even meewerkt. We boffen toch maar want heel de middag zijn alle Persjes buiten geweest, in t Maartse zonnetje. Deed me goed om even in de frisse lucht te zijn!
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 07 mrt 2019 18:45 #24574

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii
_voetje Oeps.. dat was even rennen. Was ik net even in de tuin wat aan t doen toen ik bekogeld werd met hagelkorrels. Het kwam zo onverwacht en hard uit de lucht dat voor ik de klink in mijn hand had eruit zag als een sneeuwpop. Fel buitje, brrr lekker is anders wanneer het smeltwater vanuit je nek over je rug loopt.

Maar ja.. we kennen immers allen het spreekwoord: “ Maart roert zijn staart” of “ Maart guur, geeft de boer een volle schuur”

Bijlagen:
Discussie gesloten.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2019/ 09 mrt 2019 17:41 #24575

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Al vroeg op pad voor kippenhartjes...

_voetje Vanmorgen al vroeg op pad voor de bestelde kippenhartjes. De meneer van de Turkse slagerij vertelde mij bij aankomst dat de vleesleverancier vast stond in de file. In die tussentijd even een bezoekje gebracht aan de overkant van de straat waar een klein winkelcentrum zit. Boodschapjes van de Lidl in de auto gezet en daarna even naar de Jumbo voor de Iamsbrokjes die Spotje zo lekker vind. Meteen even 2 koffertjes met kattengrit ingekocht want die zijn daar lekker goedkoop. Dan de 5 kg kippenhartjes opgehaald en afgerekend...dan vlug naar huis want deze moeten nog in zakjes gedaan. Poes Knoetje had meteen door dat ik de koeltas op het aanrecht zette. Met een charmante sprong zat ze al met haar kop in de opengeritste koeltas. Ze weet uit ervaring wat er in deze tas zit...
Dan moet ze eraf want ik ga ze in porties verdelen. Een glibberig en klef klusje. Voorlopig hebben de Persjes weer een paar weken eten. Een paar hartjes snij ik alvast klein want vers zijn ze natuurlijk super lekker en ... de Persjes hebben meteen hun ontbijt gehad.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena