Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp: In & om Poezenvrouwtjeshuis 2020 / Zo koud en wat een gure harde windvlagen

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2020 / 30 dec 2019 12:38 #25515

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13299

Binnen-Poezenpaal in de wasmachine....Aan de slag dan maar!

paw Knoetje: “ ik heb ‘t niet gedaan hoor vrouwtje..kijk maar ik lag in ‘t onderste hangmatje...!

Tja ongelukjes gebeuren nu eenmaal..ook bij de poezels, ‘t is even werk maar ook zo weer gedaan...

Klittenband los en even inspuiten met wat Blue Wonder, hup in de wasmachine...

Straks wanneer ‘t er weer bijna droog uitkomt meteen opspannen in de steunen en klaar is kees,
Kunnen ze schoon ‘t nieuwe jaar in, ‘t moest toch een keertje gedaan.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Poezenpaal in de wasmachine... 30 dec 2019 15:11 #25517

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Klaar is kees, Poezenpaal weer schoon voor gebruik...

_happyrollin
paw Pepe: Oh..lekker fris ruikt ‘t weer vrouwtje, ik maak er meteen gebruik van...
mooi op tijd voor mijn middagdutje

_voetje Ach weet je... ‘t is eigenlijk ook zo gedaan. Het is meer ‘t punt van...wanneer zet je jezelf er even toe, nu was ‘t een “must” omdat er een gespuugd had, dat gaf de aanleiding. Inmiddels heb ik ook de vitrage al weer schoon opgehangen, ging in 1 moeite door. Zo fijn zo’n wasmachine, ik dank elke dag dat hij voor mij werkt.
Maar.. ook de aanschaf van deze poezenpaal was een goede keuze. Hoe oud is deze wel niet...en nog ziet hij er prima uit. Zo fijn als de hangmatjes wasbaar zijn en ...van een heel goede kwaliteit stof. Ik heb ze al zo vaak gewassen en toch ziet ‘t er nog als nieuw uit wanneer ze schoon uit de machine komen. Nu ben ik ook wel heel zuinig op mijn spullen, tja dat kreeg je van vroeger uit mee he!
Mijn moeder zei altijd: “ Zuinigheid en vlijt, bouwt huizen als kastelen” ...welnu of ik ooit nog een kasteeldame mag worden...wie weet!handje_mond

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Hopelijk komt morgen nieuw merk klompvormend grit. 30 dec 2019 16:35 #25520

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Hopelijk komt morgen een nieuw merk klompvormend grit om uit te testen...

Nog 1 keer de LR helemaal schoonmaken voor een nieuwe test !

Ja ik moet ‘t er maar voor over hebben om Oudjaarsdag nog even de litter robot open air helemaal uit te soppen en op te laten drogen. Zodat ik in een schone unit een nieuw testgrit een eerlijke kans kan geven. Ben blij dat ik deze mag uittesten...wie weet is dit de oplossing voor onze poezels om weer met plezier gebruik te maken van de LR Open Air zonder problemen en storingen door ‘t plakkerige kattengrit.

Ik had van dit merk nog niet eerder vernomen maar vond ‘t en ben contact gaan zoeken. Inmiddels is het onderweg..nu maar hopen dat de pakketdienst het morgen nog wil bezorgen. Geen idee met wie het gaat komen. Ik denk dat ik morgenvroeg maar snel aan de slag ga met het schoonmaken zodat de bol droog is als te arriveert en ik het snel met jullie kan delen.

Tot later....
(Ik zal dit even met een QUOTE bij “Poezenvrouwtje test KLOMPVORMEND kattengrit voor LR Open Air” dan blijft alles overzichtelijk)
Zodra het er is zal ik ook fotootjes plaatsen van de structuur en andere ervaringen. zwaai

Bijlagen:

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Hopelijk morgen nieuw merk klompvormend TEST-grit 31 dec 2019 18:50 #25530

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef :

Hopelijk komt morgen een nieuw merk klompvormend TEST-grit voor de LR...

Nog 1 keer de LR helemaal schoonmaken voor een nieuwe test !

Hiii Het is zo gek...ik snel nog steeds richting keuken zodra ik de LR hoor starten met zijn draaiproces. Met het slechte grit moest ik dan snel zijn, deurtje openen, spatel grijpen en snel de vastgeplakte kleverige klonten los-steken om ze daarna weer het afval dumpgat in in te duwen want anders bleven ze daar weer vastkleven.

Zo’n vreemde ervaring dat ik mezelf betrap op deze gewenning...nu hoeft ‘t niet meer. Al twee keer ben ik voor niets richting keuken gesneld en kwam tot de constatering dat het verspilde en onnodige energie blijkt te zijn. Het grit doet wat ‘t moet doen en ‘t is AMAZING dat ik zo rustig ‘t nieuwe jaar 2020 in mag gaan. Heerlijk alles functioneert weer naar behoren ...wat een rust geeft dat. De Persjes gaan er ook graag op en hebben ‘t goed gekeurd. Ook het binnenscherm kan gewoon erin blijven..iets wat ik ten zeerste prefereer omdat het de Persjes beschermd.
Ik ben heel blij dat ik zo vasthoudend ben gebleven in mijn zoektocht. Een hele opluchting !
Weer een probleem getackeld handje_mond

Ik wens dan ook alle lezers en trouwe leden een gezegend en gezond 2020 toe, ook voor onze harige huisgenootjes want dit mogen zeker niet worden vergeten.

Liefs van Poezenvrouwtje en de 10 Persjes.
Bijlagen:

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Heel mooi jaar toegewenst. 01 jan 2020 10:54 #25534

Natuurlijk voor jou ook een heeeeel mooi jaar
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Dank je wel 01 jan 2020 17:09 #25539

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Natuurlijk voor jou ook een heeeeel mooi jaar

Dank je lieve Louisse en dank voor je trouwe bezoekjes aan mijn poezenverhaaltjes
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gemaakt door Kunena