Oh...nee toch..NIET WEER...!!

Kom je beneden om vlug de Persjes te eten te geven en mezelf een heerlijke geurige kop koffie te zetten want ‘t zonnetje schijnt en dat belooft een mooiere dag dan gisteren (al is ‘t nog erg koud)... en dan tref je dit aan..dit is de blik die ik nadat de aroma’s mij bij het openen van de kamerdeur al tegemoet kwamen.

Nou was ik zo lekker vroeg op...wilde even genieten van ‘t ochtendzonnetje In mijn stoel bij ‘t raam...gewoon lekker met een dampende kop koffie achter ‘t glas met de zon op mijn snoet. Dat werd al snel anders door dit tafereel...niet leuk om zo op te staan en verrast te worden , ik heb zo’n hekel als mijn huis stinkt naar katten.
Ben snel aan de slag gegaan en heb een emmer warm sop gemaakt, eerst de stinkende drollen opgeruimd en gezogen, toen gedweild met een open keukendeur naar buiten zodat het een beetje kon doorwaaien. Meteen de Litter-Robot van binnen schoon gemaakt met mijn nieuwe spray van “ HG-kunststof-Intensief” (Echt fijn deze ...)
Vandaag maar tijd nemen om de beide litter-robots te ledigen en schoon te maken. En dan op naar een nieuw avontuur , het testen van de juiste Klompvormende kattenbakvulling In mijn zoektocht, voor in de Litter-Robot Open Air.