He..he, eindelijk..hij doet ‘t weer. Kan alleen doordat het zo’n grote spanwijdte heeft via het kastrol in ‘t molentje uitgeklapt worden!
Weer een hele avond eraan gespendeerd maar ja...het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. De Persjes zijn er zoooo blij mee. Nu hebben ze hun grote parasol weer terug ...deze geeft veel meer schaduw dan de kleine deed.
Deze is ook hoger op de stok en dus past de grote klimpaal er beter onder. Fijn hoor dat hij weer staat. Al loopt bij mij het water van mijn rug ...
Nu maar hopen dat hij deze zomer volhoudt en ik niet weer hoef te sleutelen.
Ik moet ook weer nieuw koord kopen zodat dit op voorraad is want dit soort tegenslagen komen altijd onverwachts als je niet 1,2,3 naar de winkel kunt.
Zie die Shiye heerlijk languit liggen in de schaduw....
Persjes blij...dan is ‘t vrouwtje ook content!
Ik verwissel het water van ‘t buitenfonteintje nu zo’n 6 keer per dag...dan is ‘t weer fris en koel en ik merk dat met name Zatou dat erg op prijs stelt. Hij drinkt daardoor veel meer dan voorheen. Dat doet mij deugd.
Pepe daarentegen is veel binnen en amper buiten te vinden...ja in de avond als ‘t wat afkoeld..dan wil ze wel even ‘t poezenterras op om zich een plekje te zoeken op de stenen rand van de bloembak bij de glasafzetting naar de achtertuin. Ze kijkt daar wat naar de vijver.
Tiamo heb ik wel betrapt dat hij met zijn achterlijf in de zon lag vanmiddag...zijn vacht voelde gloeiend heet aan...zijn koppie lag in de schaduw. Hij is zo mager ...maar ja hij is dan ook al oud he..
Ik ga kruiden voor hem bestellen dat hij misschien nog wat beter in zijn velletje komt te zitten en wat meer spek op de botjes krijgt want momenteel kun je hem bijna “horen lopen” zo steken de botjes erdoor.