Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
02 mei 2021

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk katertje Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ Alles tegelijk... 02 feb 2021 12:38 #26648

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13851

Alles tegelijk.... pfff...

_voetje Tjonge jonge...wat een nacht, alles lijkt tegelijk mis te gaan hier in huis van Poezenvrouwtje. Loop ik nog te strompelen na mijn nachtelijke val van de trap met poesje Pepe op de arm..nu vannacht er weer uit omdat het alarm van mijn koel-vrieskast in de keuken afging. Uit bed en vanalles geprobeerd maar niet op kunnen lossen. Alarm uitgeschakeld en weer terug in bed. Vanmorgen gekeken maar het display geeft verschillende signalen en koel- vries temperaturen af.
Tja...’t apparaat heeft eigenlijk geen schuld maar ik hoop in deze barre tijden dat ik hem nog een paar jaar kan geven.

_voetje Daarnaast toch wel slecht geslapen mede omdat ik sinds gisteren niet meer kan inloggen op mijn rekening via de de App van de bank. Alles is blanco, geen banklogo en geen inlog-mogelijkheid. Gisteren heel de dag mee bezig geweest en na diverse nieuwe registraties lukt het nog steeds niet ‘t goed te krijgen. Vanmorgen maar weer mee aan de slag...je kan immers niets zonder bank op dit moment in deze Coronatijd. Pfff...het slurpt mijn energie.

Nu maar hopen dat dit het was qua tegenslag...maar ja ...een nieuwe koel-vrieskast zit er nu op dit moment even niet in...en zoiets koop je ook niet zonder het even gezien te hebben. Tenminste ..ikke niet! Gelukkig kan je de meeste apparaten van vroeger nog repareren in tegenstelling tot de nieuwere, deze kan je vaak beter naar de stort (lees recycle-straat van de Milieudienst) brengen. Waar is de goede degelijke oude tijd gebleven..toen werd alles gemaakt om te kunnen repareren. Ik mis het soms wel hoor!
Nou aan de slag want mijn telefoon gaat alweer.

_voetje want ook mijn email is overgegaan naar KPN en dus kan ik opeens niets meer verzenden. Gelukkig nog wel ontvangen maar ook dit zou vandaag opgelost gaan worden. Hoe kan ‘t dat alles tegelijk op een hoop komt.
Maar ook dit zal met de juiste instellingen op de telefoon wel opgelost gaan worden, ik blijf vertrouwen houden in “boven” en heb een extra gebedje gedaan voor “helpende handen” en dat ik kan aankloppen bij “vrouwtje van altijd durende bijstand” in moeilijke tijden . Ik ben mezelf terdege bewust dat ik een “lijntje heb met “boven” en dat ik altijd geholpen wordt.
:kaarsjebran Een extra kaarsje opsteken en wat schietgebedjes :bidden: doen wonderen bij mij!!! (Heer ik vertrouw op u...)

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ Koning winter ❄️ .. 07 feb 2021 10:10 #26651

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Koning winter ❄️ ..

Tjonge jonge... kreeg mijn voordeur niet eens open, vastgevroren en eenmaal open kon ik eerst een rand van sneeuw verwijderen die gedurende de nacht bevroren was. Bij a een 2e deur 🚪 van sneeuw en 🧊 Ijs.
Aan de achterzijde was t nog wat hoger opgestapeld. Zonnedoek hing volledig door onder flink pak sneeuw, Dat moest eraf maar alles was bevroren. Uiteindelijk is t gelukt !
Vol met sneeuw en ijs...🧊 ijspegels hangen eraan...

Dit is beter, plus een beetje pindakaas in klein potje...

De 🦅 vogeltjes lieten zich zien.. in grotere aantallen maakten ze duidelijk niet bij hun eten te kunnen.. de wind had de ❄️ sneeuw in de bakjes geblazen en er hingen zelfs lange ijspegels aan. Voor de vogelsoort die niet bij de bakjes aan t raam kunnen komen eten heb ik wat meelwormen van de vissen gestrooid. Zo schattig al die soorten, Koolmeesje, Merel, Vinkjes, Winterkoninkje en volgens mij nog een Kwikstaartje.

De Persjes bekijken t vanachter t glas. Die hoeven zich de komende uren niet te vervelen!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ Koning winter ❄️ Sneeuw stapelt zich op 09 feb 2021 13:03 #26654

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Koning winter ❄️ Sneeuw stapelt zich op...

_voetje achtertuin niet meer bereikbaar...

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ ❄️ Pad naar garage...& vuilnisbak vrij... 13 feb 2021 18:53 #26665

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

❄️ Pad naar garage...& vuilnisbak vrijgemaakt...

paw Knoetje; Stoer he.. ja ik dacht, ik ga met vrouwtje even mee om rond te snuffelen op ons besneeuwde poezenterras. Wel koud hoor 🥶 brrr...

_voetje ‘t werd me met mijn strompel-voetje te gevaarlijk, gleed steeds uit op de inmiddels tot ijs geworden ondergrond of zwikte mijn enkel. Het zonnetje hielp wat mee waardoor ik een pad ijs- en ❄️ sneeuwvrij heb kunnen maken naar de garage en de vuilnisbak . Knoetje was ook buiten en keek even later vanuit de sneeuwvrije hangstoel toe. Ze was door en door koud, ... en dan ook blij dat ze weer naar binnen kon!

_voetje Overigens is er niks mis met ‘t oogje van Knoetje.. er zat een sneeuwvlokje op de lens. ( gelukkig maar...)

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ ❄️ Zondag 14 februari... 14 feb 2021 10:57 #26669

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Zondag 14 februari...❄️

Voor alle lieve lezers van mijn poezenavonturen en dagelijkse Perikelen van “t Poezenvrouwtje en haar 10 Persjes een fijne Valentijnsdag toegewenst... dit keer op een toepasselijke manier ( zie foto)

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ ❄️ Poezenterras in sneeuw... 16 feb 2021 19:31 #26677

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenterras in de sneeuw...

paw Knoetje; wat doet vrouwtje toch... ah ze maakt paden in dat witte koude spul... ik vind t maar niks, voelt zo koud aan mijn voetjes... begint ook een beetje pijn te doen nu! Ik wil toch liever naar binnen.

paw Zatou; Nou... ik wil nog wel even rondstruinen in dat witte goedje...

Gemaakt door Kunena