Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Jaarwisseling 2021 met de Persjes... 01 jan 2021 00:51 #26574

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13956

💫. Zo ontzettend blij dat we dit vreselijke jaar kunnen afsluiten en een nieuw begin 🍾 mogen maken!

Liefs van Poezenvrouwtje en haar 🐾Persjes

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

In & om Poezenvrouwtjeshuis / 2021 Cadeautje uit de natuur 15 jan 2021 00:07 #26581

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Cadeautje uit de natuur...

_voetje Zo mooi en schattig. Ik wilde een kaarsje voor iemand aansteken in de buitenlantaarn toen ik dit tafereeltje aan trof, vrolijk spetterend in een plas met regenwater en totaal niet bang van mij... zelfs niet toen ik dichterbij kwam om deze jonge Merel goed in beeld te kunnen brengen.

Dit was mijn cadeautje, ik werd hier zo blij van... dit vogeltje geniet zo... dat deed mij zo goed!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

In & om Poezenvrouwtjeshuis / 2021 Dekentje van ? sneeuw... 16 jan 2021 18:58 #26588

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Dekentje van 🌨 sneeuw...

_voetje Welnu... daar gaan we dan, eerst waren t vlokjes ter grootte van regendruppels, inmiddels zijn ze gegroeid en is de sneeuwval intensiever geworden. Er ligt al een eerste dekentje over de voortuin en het voetpad.

_voetje Ook op de stoeltjes en t glazen tafelblad ligt een laagje sneeuw. Als dit zo door blijft gaan dan vermoed ik dat we morgenochtend een ⛄️ sneeuwpop kunnen maken. Dat betekent sneeuwpret voor de Persjes op t poezenterras. We zullen zien...

Sneeuw valt nog maar net.. ( 1e fotos) nu is t afwachten wat er vannacht nog gaat vallen.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ Stormde verschrikkelijk hard... 21 jan 2021 07:42 #26615

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Stormde verschrikkelijk hard...Vroeg wakker

(Storm Christoph zorgt voor gevaarlijke wind)

Tjonge wat een storm zeg...het rukte vanochtend aan de rolluiken en de toppen van de bomen kregen het flink te verduren. Alles vloog door de tuin, heftige rukwinden sjorden aan het zonnedoek, binnen kon ik de kettingen horen rammelen en ze sloegen in de windvlaag tegen het glas van de afscheiding.
Zelf lag ik al om 04.00 uur wakker en kon niet meer inslapen. Uiteindelijk (tot grote vreugde van de Poezels) ben ik opgestaan en naar beneden gegaan. Daar heb ik de voerbakjes gevuld en de Litter Robot afvallade geleegd en met Dettol de vloer gedweild. Ook meteen maar ‘t waterfontein schoongemaakt en met fris water gevuld want dat stellen mijn huisgenootjes erg op prijs. En ja...als ik eerlijk ben drink ik ook liever een glas water dat vers en schoon uit de kraan komt.

Tja ...wat moet je anders zo vroeg op de ochtend. Wel fijn dat de belangrijkste klusjes gedaan zijn.

Nu zit ik even voor de tv met het ochtendnieuws...hierop is te zien dat ik er met mijn huisje en tuin nog goed vanaf gekomen ben. Schijnbaar hebben mijn dankgebedjes mij danig bescherming geboden en mijn huisje ontzien. Als ik het nieuws bekijk heeft de storm in het omliggende gebied flink huisgehouden.
Vanavond maar wat vroeger naar bed want echt uitgeslapen ben ik niet!

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ ‘t zonnetje gaf energie... 22 jan 2021 20:23 #26625

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

‘t zonnetje gaf energie...

Het zonnetje gaf vandaag voelbaar veel energie, wat had ik dat nodig! Zelfs de poesjes kregen er de kriebels van. Dat was merkbaar ook. Heb lekker gepoetst en alle meubels in de olie gezet. Sumi had enorme “ kriebels” en rende door t huis, niets was veilig. Op t voortafeltje lagen pen en boodschappenlijstje... maar niet voor lang. Vanaf de grond werd t vakkundig In 1 haal van t tafeltje gepikt terwijl hij op z’n rug lag te rollebollen. Echt opschieten lukte niet op deze manier...! Maar Sumi had plezier en toverde een glimlach op mijn gezicht... malle lieve , iets te dikke knuffelkater van me!

paw Sumi: ik heb lentekriebeltjes...en.. ik heb vrouwtje haar pen en boodschappenlijstje van de tafel gepikt. Ging goed joh.. in een mep had ik de pen 🖊 pen te pakken, toen was t vissen naar t briefje, dat lukte al snel daarna.

paw Dan al rollebollend spelen op de grond... dat doen wij katten immers graag met onze prooien. Van mij mag t voorjaar komen hoor!

In & om Poezenvrouwtjeshuis 2021/ gezellig boompje bij winkelcentrum... 30 jan 2021 22:20 #26640

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

’t gezellige boompje vol kwetterende vogeltjes bij ‘t winkelcentrum

_voetje Bij ons winkelcentrum staat een bolvormig boompje vol met kleine vogeltjes die zich daar verzamelen en gezellige kwetterende en tjilp-geluidjes maken. Het is altijd een vrolijke boel en trekt altijd mijn aandacht als ik erlangs loop. Het stemt je zo vrolijk, deze vogelgeluidjes. In de zomer zijn de vogeltjes niet zichtbaar door het dichte bladerdek maar nu...nu kreeg ik eindelijk de kans..en ...vandaag waren en even geen knetterende scooters en andere hinderlijke geluiden die mijn opname konden verstoren. Heel even hoor je de winkelkarretjes maar dat is op de achtergrond.

Luister en kijk mee....zo gaat ‘t nu elke dag, heerlijk toch!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Gemaakt door Kunena