Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

In & om Poezenvrouwtjeshuis / Het gemis is groot...Verdriet nog intenser 08 mei 2022 11:46 #27175

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13983

Mijn verjaardag (5 mei) is alweer stilletjes voorbij gegaan.
Moeilijk om vreugde te voelen en blij te zijn na het afscheid van 5 Persjes zo kort achter elkaar.
Ik wil na het opvangen van een laatste poes vie de DA even geen afstands-restjes meer opvangen. Het kost me teveel en doet me verdriet.
Siempie heeft niet eens het forum gehaald om er een eigen Topic te krijgen. Zij was de nr. 6 in rij van Persjes die ik aan de Hemelpoort heb moeten afgeven. Amper enkele weken is zij bij mij geweest en het gemis van haar zieke (eigenaar) vrouwtje had ze ook falende nieren waar ik niet van op de hoogte was.

Als er nu nog nieuwe huisgenootjes komen dan gaat het een kitten zijn en geen volwassen poezen meer waarvan ik de voorgeschiedenis niet ken.
Het doet me teveel verdriet en ik gun mezelf nu alleen nog geluk en plezierige jaren toe.
Daar is ‘t nu tijd voor!!!
Daarnaast verdient kleine Zatou (Toutie ) een leuk speelkameraadje.
Wie weet wat de toekomst ons voor moois gaat brengen.
Ik wens de lezers (leden) een fijne Moederdag toe op deze zonovergoten zondag 8 mei.

Zatou (Toutie) alweer helemaal in de speel-mood….

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena