Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

Swiebertje / kat van mijn broer en zijn vrouw 01 nov 2012 11:43 #8818

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657
Hiii

Dit is Swiebertje de kat van mijn broer en zijn vrouw. Mijn broer en zijn vrouw hebben hem deze toepasselijke naam gegeven.
Zij wonen een eind bij mij vandaan en dat is de reden dat Swieber nu een paar dagen bij mij logeert.

Swiebertje is ziek en heeft vanmorgen een bezoek gebracht aan de dierenarts John en Renate Pijnappel.
Omdat er e.e.a. aan hem mankeert moet hij maandag terug voor foto's en nader onderzoek.
Voor nu gaat het prima met hem, hij heeft even de bovenverdieping van poes Spotje overgenomen omdat hij geen andere poezen gewend is en duidelijk aangeeft dat hij liever alleen wil zijn.
De nacht is heel goed gegaan want hij is gisteravond laat nog door mijn broer gebracht.

Zijn baasjes missen hem enorm en daarom maak ik hier een soort dagboek voor hem op 't forum zodat ze hem kunnen blijven volgen.
Uiteraard hebben we regelmatig telefonisch contact en nemen zij de beslissingen ...ik breng en haal Swieber alleen maar voor de behandelingen zodat zij niet steeds zo ver hoeven te rijden.

Swieber heeft vanmorgen zijn eerste consult gehad en zo te zien heeft hem dit goed gedaan, nu gaan we er samen een leuk weekend van maken met alle comfort van dien.
Het zal hem aan niets ontbreken en ik hoop dat hij na de geplande behandelingen op a.s. maandag weer gezond terug kan naar zijn eigen warme mandje.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.

Swiebertje na aankomst woensdagavond laat 01 nov 2012 11:55 #8819

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Gisteravond, maandag laat op de avond is Swiebertje gebracht door mijn broer omdat hij veel pijn heeft en klagelijk jammerend door het huis bleef lopen, hij verzorgde zijn vacht niet meer en werd alsmaar slechter.

foto's van net nadat hij aankwam en we hem installeerden op de bovenverdieping ...het eigenlijke domein van poes Spotje die nu even beneden blijft zo lang de logeerpartij duurt!

Nadat de pijnstilling ging werken en hij een korte Healing heeft gehad werd Swieber wat slaperiger. We zijn bij hem op de grond blijven zitten tot zijn oogjes toe gingen.

Besloten is dat Swiebertje hier in Nijmegen onder behandeling gaat zodat hij geholpen gaat worden op de juiste wijze en eindelijk eens van die pijn af komt.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Na toediening van pijnstilling die ik gelukkig nog in huis had van poes Spotje hebben we gewacht tot hij rustiger werd en in slaap viel, daarna hebben we beneden nog even alles doorgesproken voor deze ochtend en is mijn broer naar huis vertrokken want ook zijn vrouw wacht vol spanning de uitslagen af. Zij verzorgde hem trouw ieder dag en dit gemis is natuurlijk ook voor haar enorm...wat wel fijn voor ze is dat ze nu even tot rust kunnen komen en ook even wat nachten kunnen doorslapen met in het achterhoofd dat hij hier helemaal in de watten wordt gelegd, want het zal hem aan niets ontbreken.
_vingertjeso
Ze kunnen via het forum de foto's bekijken en zien hoe de dagen verlopen met Swiebertje tijdens zijn verblijf op dit tijdelijk logeeradres. Na maandag gaat hij weer fijn terug naar huis ...wat zal hij daar met open armen ontvangen gaan worden.

Ik vind het heerlijk dat ik dit voor hen (mijn broer en zijn vrouw) kan doen...en natuurlijk voor Swiebertje zelf :verliefd:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Swiebertje / kat van mijn broer en zijn vrouw 01 nov 2012 12:00 #8820

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Cattery Xaphida schreef : Fijn dat het nu zo goed gaat met Spotje, hoop dat Swieber gauw beter is , toch niks ernstig hoop ik ?? kaarslicht

Ik zeg van niet ...de eigen dierenarts van Swieber zei dat het wel eens ernstig kon zijn maar ik blijf erbij dat hij nog niet hoeft te worden ingeslapen..vandaar dat het ineens allemaal in een stroomversnelling is gegaan en er bij mijn DA een afspraak is gemaakt. Je weet ik heb een blindelings vertrouwen in mijn eigen DA.
Ze hebben alles op het laatste moment omgegooid en bij is nog dat hele eind komen rijden om dit te regelen.
Ik vind het fijn dat ik iets voor hen terug kan doen, zij hebben ook heel veel voor mij gedaan!
En je weet, als het om de dieren gaat, dan gaat dit bij mij voor alles! :verliefd:

Discussie gesloten.

Swiebertje / kat van mijn broer en zijn vrouw 01 nov 2012 12:05 #8821

Vertrouw op je eigen gevoel, goed van je dat je een second opinie gaat regelen voor Swieber ! _vingertjeso :heartbeat: :heartbeat: :bidden:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Re: Swiebertje / kat van mijn broer en zijn vrouw 01 nov 2012 13:36 #8823

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933
kaarslicht voor Swiebertje.

Hoe oud is Swiebertje eigenlijk ?
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
Discussie gesloten.

Swiebertje / kat van mijn broer en zijn vrouw 01 nov 2012 14:40 #8824

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : kaarslicht voor Swiebertje.

Hoe oud is Swiebertje eigenlijk ?

Men dacht veel ouder ( 16 a 17 jaar), scratch eigen dierenarts schatte n.a.v. gebit wat heel slecht is... maar ik zeg dat hij rond de 12 jaar oud is!

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena