Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 nov 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kitten Zatou

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Poezenvrouwtje en de Persjes
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

Re: Swiebertjes 4e dag / braken na metacam (pijnstilling)! 04 nov 2012 14:43 #8855

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933
Misschien zal Swiebertje zijn logeeradres in Malden ook nog gaan missen...
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
Discussie gesloten.

Swiebertjes 5e dag / dag van behandeling 05 nov 2012 11:15 #8859

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13714

Marleen schreef : Misschien zal Swiebertje zijn logeeradres in Malden ook nog gaan missen...

:lachen: ja...dat zei mijn broer gisteren ook al door de telefoon, hij is bang dat hij straks niet meer naar huis wil en nu nadat hij vanmorgen al heel vroeg aan mijn bed stond en ik nog even de gelegenheid zag hem het rijk alleen te geven op 't poezenterras ...wil hij misschien helemaal niet meer.

Maar hij gaat vandaag wel terug naar zijn baasjes..want ze missen hem enorm. Juist omdat hij nu al 5 dagen weg is ..voel het extra stil en leeg in huis.
Dus neennee ik mag hem niet houden Marleen!
Neemt niet weg dat ik die lieverd heel erg ga missen en ook de zorg voor hem valt nu weg.
Ik ga vlug het filmpje plaatsen van Swiebertje van deze ochtend al heel vroeg voordat ik hem weer naar de DA heb gebracht voor zijn eigenlijke behandeling.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

Swiebertje gaaf filmpje / 5e dag ochtend van de behandeling DA 05 nov 2012 11:22 #8860

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje:
Vanmorgen was het droog weer en dus heb ik Swiebertje voordat hij op weg gaat naar de DA voor zijn behandeling nog even de kans gegeven om lekker buiten te zijn op het grote Poezenterras.
Wat een succes is dit geweest, ik ben zo blij dan ik hem deze gelegenheid heb gegeven..je ziet hem helemaal opfleuren.

:oeps:
Swiebertje:
Joepie...!!!
Dit is gaaf, oh...wat leuk hier, lekker struinen, overal gaatjes en hoekjes om te verkennen en genieten.
Wat is daar te zien, en nog even hier kijken en snuffelen.
Jeetje... een vijver met visjes en ik zie ook kikkertjes rondspringen, goh..wat zou ik daar graag eens achteraan willen zeg!

Ben ik blij dat ik je (Poezenvrouwtje) al zo vroeg... om 07.00 uur je bed uit heb gegooid.
Supergaaf dit!
_vingertjeso

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Swiebertje in bloembak / 5e dag ochtend van de behandeling DA 05 nov 2012 11:30 #8861

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:lachen:

Hier heeft hij zijn favoriete plekje in de bloembak al gevonden.
Meteen brengt hij een markering aan om te laten weten dat hij hier is geweest en zijn aanwezigheid te melden.
Zo leuk om te zien hoe hij op z'n gemak is.
Dit is een welcome afwisseling nadat hij al die dagen heeft binnen gezeten en dat voor een buitenkat DIKKE_duim

bord_zooo_li

Discussie gesloten.

Re: Swiebertje in bloembak / 5e dag ochtend van de behandeling DA 05 nov 2012 23:18 #8867

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933
Je broer heeft het toch maar getroffen met zo'n geweldige poezel :heartbeat: :heartbeat: . Ik kan heel goed begrijpen dat ze 'm gemist hebben.

Wat heeft de dierenarts uiteindelijk gezegd ?
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Swiebertje /uitslag DA 06 nov 2012 10:28 #8869

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik heb Swiebertje alleen maar weggebracht, zij hebben hem in de avonduren zelf opgehaald maar ik heb begrepen dat ze de witte plekken op het bot van de kaak weg hebben kunnen halen omdat de DA er als het ware onderdoor kon komen. Zou dit echt in het bot hebben gezeten dan had hij minstens 2cm van het bot zelf weg moeten halen en was de ingreep te groot geweest, zoals indertijd ook bij die ene operatie van Spotje die ik heb laten stopzetten omdat dit bij haar het geval was.

Alleen hebben ze niet zijn tandsteen weg kunnen halen omdat hier teveel bacterieën bij vrij zouden komen die teveel risico meebrengen voor deze ingreep.
Het is goed verlopen en er zou nog een uitslag komen van wat ze hebben weggehaald en daar zal hij nog uitsluitsel van ontvangen.
Ik heb al die tijd gezegd dat het nog niet de tijd van Swiebertje is..die moet nog even hier in het "aardse" zijn, nu al gedwongen afscheid nemen was een "doodstrijd" geweest voor Swiebertje. Hij heeft hier nog een taak die uitgevoerd moet worden, hij is niet voor niets, mijn broer zijn leven komen binnen komen wandelen! handje_mond
neennee
Nee die blijft nog even in hun midden en nu gelukkig zonder pijn en over enkele dagen weer in een herstelt gezond lijfje.
Ik neem aan dat ze goed zijn thuisgekomen, en hier in huis van Poezenvrouwtje was poes Spotje erg blij dat ze de gehele bovenverdieping weer voor zichzelf alleen heeft. swing
Die heeft vannacht weer heerlijk bij mij aan het hoofdeinde geslapen ...als vanouds!

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena