Cattery Xaphida schreef : Mooi gedaan Petra, maar gaan de poezels daar niet boven hangen, ik durf geen kaarsjes meer te branden , of is dit zo'n nepkaarsje ??
In Zoetermeer lag maar een dun lagje en is alweer bijna weg 
Nee, ik heb altijd en overal in mijn huis kaarsjes aan, sowieso op mijn glazen tafeltje daar is heel de dag een kaarsje aan als ik thuis ben dat is voor mij een soort "altaartje" met mijn veertjes welke ik op de meest vreemde plaatsen altijd vind (dat zijn mijn "groetjes uit de Hemel" zeg ik altijd die zitten in een glazen stolppot (hier zit nog een heel verhaal aan vast wat ik nog wel eens zal vertellen)
En als ik voor iemand een kaarsje opsteek omdat die hier op 't forum aangeeft dat hij of zij 't moeilijk heeft en ik moet die dag (examen of operatie of rouwverwerking) weg dan steek ik buiten de lantaarn aan bij de voordeur zodat ik het helemaal op kan laten branden zonder het uit te blazen.
| |
| closeup witte veertjes die ik vind |
Ook heb ik een openhaardvuur dat aan is..de enige die wel eens de schoorsteen geïnspecteerd heeft dat is Shiye geweest, het was toen net Zwarte Piet die uit de schoorsteen is gekomen..gekke Shiye!
Wat de sneeuw betreft ..ik heb hier net foto's gemaakt van Spotje die door de dikke laag sneeuw een rare bokkensprong maakte..malle Spotje. Maar de sneeuwlaag is wel dik maar heel erg nat en dat vinden ze heel vervelend aan hun pootjes vandaar!